Koirankakkakorjaamiskurssille

Anonyymi

Ihan oikeasti te pahvipäät , korjatkaa roskat mitä heittelette pitkin pihoja, siivotkaa koiranpaskanne myös, ei ole vaikeaa. Mikä porukkaa vaivaa nykyään, hesen, pizzalaatikoita, karkkipusseja, tölkkejä ym. joka paikassa. Ei ne itsellään roskiin mene, inhoittavaa ja vajaata käytöstä. Maskit myös, ihan roskikseen, jos ei käsi tottele roskiksen lähellä sitä sinne laittamaan, niin lääkärin paikka.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä on roskasta tosiaankin. Nuhjalassakin varsinkin Salen edusta. huh huh.

      • Anonyymi

        Salen edusta on aina ollut vähän huonossa maineessa ja sitä voi kyllä miettiä että miksi.


    • Anonyymi

      Ruonassa Kurkelankadulla koira tehnyt jätöksensä aivan talon alaoven eteen. Törkeää todellakin että ei siivota pois.

    • Anonyymi

      Omalta pihalta nakkaan koiranpaskat aina kadulle, ei ole koiraa joka paskoisi pihalle ja toisten paskoja en kerää.

    • Anonyymi

      Myllynkiventien koirapuisto se vasta onkin sottainen. Ei sinne ilkeä edes mennä. Koiranpaskaa ja muuta roskaa ihan tarpeeksi siellä.

      • Anonyymi

        Hyi hitto, miksei ihmiset pidä koirapuistoa siistinä, ei varmaan tee mieli mennä jos noin on. Taudithan siellä tarttuu, niin koiriin kuin ihmisiinkin jos paskat ym. pyörii tassuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi hitto, miksei ihmiset pidä koirapuistoa siistinä, ei varmaan tee mieli mennä jos noin on. Taudithan siellä tarttuu, niin koiriin kuin ihmisiinkin jos paskat ym. pyörii tassuissa.

        Karvetin koirapuistossa on sentään joku kuri, mikä on jopa ihme kun ajattelee aluetta ja ympäristöä yleensäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karvetin koirapuistossa on sentään joku kuri, mikä on jopa ihme kun ajattelee aluetta ja ympäristöä yleensäkin.

        Peukutan, se on Hyvä jos kaikki koirapuiston kävijät siivoavat jälkensä, näin se viihtyvyys syntyy. Koirat saa juosta vapaana., riemukasta menoa. Nyt vaan kurjat kelit, tällä hetkellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peukutan, se on Hyvä jos kaikki koirapuiston kävijät siivoavat jälkensä, näin se viihtyvyys syntyy. Koirat saa juosta vapaana., riemukasta menoa. Nyt vaan kurjat kelit, tällä hetkellä.

        Yksi asia mikä vihastuttaa on että maskeja lojuu jokapaikassa. Miksi ei niitä voida laittaa roskiin käytön jälkeen eikä heittää maahan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi asia mikä vihastuttaa on että maskeja lojuu jokapaikassa. Miksi ei niitä voida laittaa roskiin käytön jälkeen eikä heittää maahan.

        Sen olen huomannut että kun ihmiset tulee linja-autosta pois niin heittävät maskit vaan maahan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen olen huomannut että kun ihmiset tulee linja-autosta pois niin heittävät maskit vaan maahan.

        Älyvapaata heittä ne maskit maahan, jos ne ketkä heittää niitä luulevat maskien kävelevän ja hyppäävän itse roskiin. Aivan kuin rokotevastaiset olettavat saavansa sirun,mikä tekee ihmisestä zombien. Semmosta .....


    • Anonyymi

      Puhut PELKKÄÄ asiaa. Jos ei jaksa/viitsi korjata EDES koiransa jätöksiä,niin parempi jättää lemmikki ottamatta.Sen kanssa on muutenkin viitseliäisyyteen liittyviä toimenpiteitä niin paljon,ja jätösten kerääminen on niistä PIENIN! Itse muutin Luonnonmaalle n. 4,5 vuotta sitten,ja koiralenkillä käydessäni kerään KAIKKIEN MUIDENKIN koirien jätökset,ihmisten heittämät roskat kaikki heidän heittämänsä tupakantumpit. (Huom. olen itse 65 v. vanha,ja polttanut yli 40 vuotta,mutta EN KOSKAAN OLE jättänyt tumppejani/saati roskiani luontoon. Onneksi minulla oli äiti,joka opetti. -hanne-

      • Anonyymi

        Niinpä, koiran kanssa täytyy tehdä kunnon lenkit..toiset ne kusettaa kerrostalojen pihoille koiransa,laiskuuttaan ei tehdä lenkkejä. Ihmettelen,ei se koira ole pehmolelu,vaan ihan vaativa lemmikki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe