Ihan oikeasti te pahvipäät , korjatkaa roskat mitä heittelette pitkin pihoja, siivotkaa koiranpaskanne myös, ei ole vaikeaa. Mikä porukkaa vaivaa nykyään, hesen, pizzalaatikoita, karkkipusseja, tölkkejä ym. joka paikassa. Ei ne itsellään roskiin mene, inhoittavaa ja vajaata käytöstä. Maskit myös, ihan roskikseen, jos ei käsi tottele roskiksen lähellä sitä sinne laittamaan, niin lääkärin paikka.
Koirankakkakorjaamiskurssille
13
78
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on roskasta tosiaankin. Nuhjalassakin varsinkin Salen edusta. huh huh.
- Anonyymi
Salen edusta on aina ollut vähän huonossa maineessa ja sitä voi kyllä miettiä että miksi.
- Anonyymi
Ruonassa Kurkelankadulla koira tehnyt jätöksensä aivan talon alaoven eteen. Törkeää todellakin että ei siivota pois.
- Anonyymi
Omalta pihalta nakkaan koiranpaskat aina kadulle, ei ole koiraa joka paskoisi pihalle ja toisten paskoja en kerää.
- Anonyymi
Myllynkiventien koirapuisto se vasta onkin sottainen. Ei sinne ilkeä edes mennä. Koiranpaskaa ja muuta roskaa ihan tarpeeksi siellä.
- Anonyymi
Hyi hitto, miksei ihmiset pidä koirapuistoa siistinä, ei varmaan tee mieli mennä jos noin on. Taudithan siellä tarttuu, niin koiriin kuin ihmisiinkin jos paskat ym. pyörii tassuissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi hitto, miksei ihmiset pidä koirapuistoa siistinä, ei varmaan tee mieli mennä jos noin on. Taudithan siellä tarttuu, niin koiriin kuin ihmisiinkin jos paskat ym. pyörii tassuissa.
Karvetin koirapuistossa on sentään joku kuri, mikä on jopa ihme kun ajattelee aluetta ja ympäristöä yleensäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karvetin koirapuistossa on sentään joku kuri, mikä on jopa ihme kun ajattelee aluetta ja ympäristöä yleensäkin.
Peukutan, se on Hyvä jos kaikki koirapuiston kävijät siivoavat jälkensä, näin se viihtyvyys syntyy. Koirat saa juosta vapaana., riemukasta menoa. Nyt vaan kurjat kelit, tällä hetkellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peukutan, se on Hyvä jos kaikki koirapuiston kävijät siivoavat jälkensä, näin se viihtyvyys syntyy. Koirat saa juosta vapaana., riemukasta menoa. Nyt vaan kurjat kelit, tällä hetkellä.
Yksi asia mikä vihastuttaa on että maskeja lojuu jokapaikassa. Miksi ei niitä voida laittaa roskiin käytön jälkeen eikä heittää maahan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi asia mikä vihastuttaa on että maskeja lojuu jokapaikassa. Miksi ei niitä voida laittaa roskiin käytön jälkeen eikä heittää maahan.
Sen olen huomannut että kun ihmiset tulee linja-autosta pois niin heittävät maskit vaan maahan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen olen huomannut että kun ihmiset tulee linja-autosta pois niin heittävät maskit vaan maahan.
Älyvapaata heittä ne maskit maahan, jos ne ketkä heittää niitä luulevat maskien kävelevän ja hyppäävän itse roskiin. Aivan kuin rokotevastaiset olettavat saavansa sirun,mikä tekee ihmisestä zombien. Semmosta .....
- Anonyymi
Puhut PELKKÄÄ asiaa. Jos ei jaksa/viitsi korjata EDES koiransa jätöksiä,niin parempi jättää lemmikki ottamatta.Sen kanssa on muutenkin viitseliäisyyteen liittyviä toimenpiteitä niin paljon,ja jätösten kerääminen on niistä PIENIN! Itse muutin Luonnonmaalle n. 4,5 vuotta sitten,ja koiralenkillä käydessäni kerään KAIKKIEN MUIDENKIN koirien jätökset,ihmisten heittämät roskat kaikki heidän heittämänsä tupakantumpit. (Huom. olen itse 65 v. vanha,ja polttanut yli 40 vuotta,mutta EN KOSKAAN OLE jättänyt tumppejani/saati roskiani luontoon. Onneksi minulla oli äiti,joka opetti. -hanne-
- Anonyymi
Niinpä, koiran kanssa täytyy tehdä kunnon lenkit..toiset ne kusettaa kerrostalojen pihoille koiransa,laiskuuttaan ei tehdä lenkkejä. Ihmettelen,ei se koira ole pehmolelu,vaan ihan vaativa lemmikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303621Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91678Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241310Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.143981Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243905- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ67872Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839