Siellä syytetään ja nauretaan ihmisille, henkilökunta heti vaihtoon.
TE-toimisto on karsea paikka
32
1046
Vastaukset
- Anonyymi
Siksi tekeekin mieluummin itse.
- Anonyymi
No tee aijaa juttu tästä.
"Kuuluttaja ja Keijo Kirkuja työkkärissä. YouTube.
T. Helena Kauhistus.
- Anonyymi
Ne on vaan epätoivoisia, kun eivät saa kaikille töitä ja toisaalta niiltä menee työt alta, jos ei ole työttömiä. Älä katkeroidu parin TE-toimisto tyypin takia, niillä ei ole mitään valtaa sinuun, koska sinä olet niiden asiakas, joten sinun elämä menee sinun säännöillä, ei niiden.
- Anonyymi
työttömiä pitää olla että sosiaalityöntekijä, kelan täti te-toimiston virkailija näille työpaikat ovat tärkeitä työtön tekee töitä 9 euron palkalla karenssin uhalla. minut pakotettiin kuntouttavaa työtoimintaa tehtiin aktivointi suunnitelma monta virkailijaa hääri hommissa olin 9 vuotta 9 euron palkalla onneksi olen kansaneläkkeellä koko te-toimistosta te toimistolla ei ole mitää merkitystä työttömien on pakko olla että saa työttömyysturvaa eläämiseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
työttömiä pitää olla että sosiaalityöntekijä, kelan täti te-toimiston virkailija näille työpaikat ovat tärkeitä työtön tekee töitä 9 euron palkalla karenssin uhalla. minut pakotettiin kuntouttavaa työtoimintaa tehtiin aktivointi suunnitelma monta virkailijaa hääri hommissa olin 9 vuotta 9 euron palkalla onneksi olen kansaneläkkeellä koko te-toimistosta te toimistolla ei ole mitää merkitystä työttömien on pakko olla että saa työttömyysturvaa eläämiseen
ihan vitun paikkoja työttömille parempi olisi olla eläkkeellä ihan paska paikka saatana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihan vitun paikkoja työttömille parempi olisi olla eläkkeellä ihan paska paikka saatana
kyllä lähtisen eläkkeelle te-toimiston paskapaikasta moni työtön on iloinen kun pääsi vaikka kansaneläkkeelle.
- Anonyymi
Jos työttömiä pitää kohdella kuin saastaa, niin kyllä työssä käyviäkin kohdellaan kuin saastaa. Ei ole mitään kiirettä sinne saastaksi niin on parempi olla vain työttömänä.
- Anonyymi
Onko sinulla joku luonnehäiriö kun kuvittelet olevasi saastaa? Voihan se olla että luonteesi on k..pä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla joku luonnehäiriö kun kuvittelet olevasi saastaa? Voihan se olla että luonteesi on k..pä.
En sanonut olevani saastaa omasta mielestä, vaan monet työnantajat kohtelevat työntekijöitään kuin saastaa.
- Anonyymi
Te-toimisto näkyy ulospäin työtöntä auttavana mutta todellisuudessa se on valtion pakkotyöllistämislaitos. Henkilökunta kärsii myös usein narsistisesta persoonallisuus häiriöstä he ovat tylyjä ja itserakkaita. Olin kerran erään naisen asiakas joka tykkäsi katsoa itseään ikkunan heijastumasta kun puhui. Hänen mielestään oman naaman katsominen oli upeaa ja hän oli kaunis puhuessaan ja ollessaan vallassa työtöntä alistaessaan. Lisäksi se tärkein varmaan yksikään firma ei halua ottaa työntekijöitä työkkärin kautta. Sillä on maine että siellä makaa ne kaikista surkeimmat tapaukset. Jos haluat töitä soittele itse paikkoihin ja käy älä puhu työkkäristä mitään. Et tarvitse työkkäriä hakeaksesi työpaikkaa.
- Anonyymi
te toimistolla ei ole merkitystä oli 70-luvulla kotiapulaisena ilman palkkaa sain huoneen ruuan palkaksi pieni käyttöraha maksettiin kotiapulaiseksi oli pakko mennä vaikka kauppakoulu oli käyty olin niin inhottava työpaikka että itkin joka päivä minua rosvoteltiin teetettiin pitkiä päiviä työtä pyykit piti pestä pyykkilaudalla. siivoukset tehdä polvillaan/nelinkontin. kun lähdin lopulta pois niin minusta annettiin perättömiä tietoja rosvouksesta uuteen työpaikkaan taas sain potkut koskaa en saannut työpaikkaa näin elämä tuhotui loppu elämäksi ei ole perhettä tulona kansaneläke asumistuet kun ei annettu työsuhdetta. kuntouttava työtoiminta työllisti hyvin saihan siitä 9 euroa päivältä olin kuntouttavassa työtoiminassa 10 vuotta. Lieksa on paskakylä rosvotellaan perättömästi seurataa kauppaliikkeissä vaateliikkeissä ei ole voinut asioida koska katsotaa että varastetaa
- Anonyymi
Minä olen hakenut aktiivisesti töitä ja lähetellyt kymmeniä työhakemuksia! Olen jopa työnantajien luonakin käynyt hakemassa töitä! Olen esitellyt joka kerta sen että olen oikeutettu 50% palkkatukeen!
Miksikö ei tärppää?
Olen 59 vuotias eli ei haluttua työvoimaa, sillä minähän saatan alkaa pitää sairaslomia, ajattelee työnantajat ! Henkilö ja yhteystiedot ovat aina ottaneet vastaan, mutta eipä ole kuulunut yhteydenottoja, vaikka samaan aikaan ovat etsineet työntekijöitä!
Työnantajat etsivät alle 30 vuotiaita, joilla ei todennäköisesti tule olemaan sairauslomia!
Yksinkertaisesti asia on niin että 50-60 vuotiaat on sysätty työelämästä pois ja heitä ei palkata! Tietynlaista rasismiahan tuo on !- Anonyymi
Pitää olla nuori, terve, hyvännäköinen ja kykenevä nuoleskeluun. Eipä siinä muuta työelämässä tarvita.
- Anonyymi
Suuremmissa kaupungeissa tuommoinen käytös palkitaan potkuilla.
- Anonyymi
Pitkäaikaistyötöntä kohdellaan saastana ei kuunnella pidetään ihan pilkkana pelotellaan karensilla.
- Anonyymi
Mee sitten rotanhammas töihin.
- Anonyymi
En pysty olen niin sairas mut en eläkkeelle pääse. Rotanhammas taitaa itse olla työkkärin örinä porukkaa.
- Anonyymi
Kuulin tässä, että ne alkaa tarkkailla TE-toimistojen työntekijöitä, että miten ne asiakkaita kohtelee. Saattaa olla, että joku työtömäksi tekeytynyt ei ole sitä miltä näyttää.
- Anonyymi
Kuulitko hevosmiesten tietotoimistosta?
- Anonyymi
Menkää töihin tai alkakaa yrittäjäksi.Kurjuus on useimmiten itse aiheutettu tila.
- Anonyymi
Siun sotessa myös nauretaan ihmisille ja vähätellään heitä.
- Anonyymi
Miellyttävä asioida te toimistossa, työtön voittaa aina 🏆
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663215
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272263Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t271730Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281240Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157