OMANAPANARSSU JA VIIMEINEN MOHIKAANI.
Narsismin voi määritellä narsisti itse kuten suraavan sain lukea.
Tyypillistä laiskalle narsistille.
Samanlainen vastarannankiiski, heikkolahjainen ja sairas narsisti kuin tämä Hua Hinin saaristohuhdan viimeinen mohikaani.
Narsismille on määritelmiä myös, joten seuraavassa muutamia, jotka minun näkemykseni mukaan on yhteneviä omanapanarssuun kuin mohikaaniin.
Ihminen liioittelee hyviä piirteitään, kieltää vikansa ja odottaa muilta ihailua.
Hän on täydellinen – ja muut ovat väärässä.
Hänen makunsa ja suosituksensa ovat aina paremmat kuin muilla.
Hän kertoo olevansa kaikissa asioissa paras.
Hän uskoo olevansa aina se, joka tietää joka tilanteessa, mikä on paras
toimintatapa.
Hän liioittelee saavutuksiaan.
Hän onnistuu kertomaan sinulle kaikista tärkeistä ihmisistä, jotka tuntee – vaikkei heillä olisi mitään tekemistä keskustelunaiheen kanssa.
Hän antaa sinulle neuvoja asiasta kuin asiasta, vaikket pyytänyt sitä.
Hänen mielestään ihmisten pitäisi kuunnella häntä enemmän, koska hän on aina oikeassa.
Hän inttää, että sinä olet väärässä jostakin asiasta ja sinun kannattaa kuunnella häntä.
Hän kehuskelee ja kertoo tarinoita hetkistä, kun hän todisti olevansa oikeassa ja muut olivat väärässä.
Hän laukoo totuuksia ja olettaa, että olet samaa mieltä hänen näkemyksensä kanssa.
Jos olet hänen kanssaan eri mieltä, hän ottaa sen loukkauksena ja hyökkää sinua vastaan – hän saattaa jopa suuttua.
Huomaat yhtäkkiä olevasi puolustuskannalla väittelyssä, jota et yrittänyt aloittaa. Tajuat, ettet voi voittaa väittelyä, ja sinun on annettava periksi, jotta hän unohtaisi koko asian.
Aliarvostava ihminen lyttää muita.
Hän puhuu ilkeään ja väheksyvään sävyyn niistä, joista ei pidä.
Hän vertaa usein yhtä asiaa toiseen ja ilmaisee, ettei arvosta jompaakumpaa lainkaan.
Hänelle ei riitä, että jokin asia on hyvä: sen täytyy olla parempi kuin joku toinen.
Hän haukkuu entisen puolisonsa, kaikki hänen eksänsä olivat hulluja.
Hän voi kysyä, ketä tai mitä puoluetta äänestit viime vaaleissa. Jos valintasi ei ollut sama kuin hänen, saat kuulla luennon siitä miksi valintasi oli täysin väärä.
Hän loukkaantuu helposti ja hyökkää saman tien loukkaajaa vastaan.
Hän väittelee jatkuvasti kanssasi.
Hän on kriittinen ja häntä on mahdoton miellyttää.
Hän kantaa kaunoja.
Thaimaalais-suomalainen käytösmalliesimerkki.
51
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Selvästi 2010.
- Anonyymi
"Hän kantaa kaunoja"
Onko kaunasi repussa ja kassissa ja paljonko kaunasi painaa?- Anonyymi
Verottajaa ja haastemiestä on paskamaista pakoilla, tajuut sä.
- Anonyymi
Kaunareppu painaa niin saakelisti, jotta selkäni meni köyryyn ja jalat lyövät setsuuria.
- Anonyymi
Kaunalla tarkoitetaan filosofiassa ja psykologiassa tietyn tyyppistä paheksuntaa tai vihamielisyyttä.
Kauna suuntautuu siihen, minkä yksilö tunnistaa turhautumisensa syyksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunalla tarkoitetaan filosofiassa ja psykologiassa tietyn tyyppistä paheksuntaa tai vihamielisyyttä.
Kauna suuntautuu siihen, minkä yksilö tunnistaa turhautumisensa syyksi.Voiko vitutukseen kuolla, kysyi aikanaan Paavo Väyrynen. Paavo on edelleen hengissä mutta kantaa kaunaa arvostelijoilleen.
- Anonyymi
Numerosenssun skitsoilun keskeisiä oireita ovat todellisuudentajun heikkeneminen eli psykoottisuus, joka johtuu aistiharhoista, harhaluuloista, ajattelutoimintojen häiriintyneisyydestä ja tunteiden latistumisesta. Ei kiinnosta mikään, pelkää että muilla on asiat paremmin, kadehtii vaikka oravaa jolla on käpy ja tulkitsee sen niin että orava leuhkii kävyllä tehdäkseen numerosensein kateelliseksi.
Huikentelevaisuus on erittäin tyypillistä taudinkuvalleen ja armoton liioittelu. Tulkitsee esim lenkkeilyn narsismiksi siksi ettei itse pysty tai halua lenkkeillä. Hänen omat tapansa ovat siis ainoita oikeita tapoja olla ja elää. Kaksoisstandardit ja kaksinaismoralismi vallitsee. Hänen Rolls Roycensa, titaaniamex tarinansa ja 80 miljoonan euron osakesalkku-sadut eivät ole leuhkimista eikä narsismia, mutta "neidin" kymmenentuhannen euron traktori on.
Koska hän on nauranut, halveksinut ja tuominnut jokaikisen suomalaisen turistimiehen ja kaiken mitä he ikinä tekevät Suomessa tai Thaimaassa, niin olisi mukava kuulla lopultakin se miten Thaimaassa tulisi oikeaoppisesti lomailla sensein tyylillä, vai tulisiko ollenkaan?- Anonyymi
Lienet kokemusasiantuntija skitsoilusta... haetko täältä vertaistukea.
- Anonyymi
Tiedätkö tuonkin kokemus asiantuntijana, ihan oma kohtaisesti ?
- Anonyymi
Sait vain mitä tilasit, korkojen kanssa. Kuten olen muutaman kerran aikaisemminkin palstalle kertonut, Olen koko ajan ollut vuokralla vaimolleni enkä ole muuta edes kertonut, en ole missään väittänyt omistavani taloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sait vain mitä tilasit, korkojen kanssa. Kuten olen muutaman kerran aikaisemminkin palstalle kertonut, Olen koko ajan ollut vuokralla vaimolleni enkä ole muuta edes kertonut, en ole missään väittänyt omistavani taloa.
En ole saanut yhtään mitään. Olen vain lukenut erittäin lapsellisia satujasi.
Juu et ole kuin vain noin 100 kertaa. Rakennutit sen eräässä versiossa ja laitoit oikein kuvia rakennustyömaalta. Se herätti jo silloin kummastelua kun rakennusvuosi oli 2015 mutta sanoit asuneesi siinä jo vuonna 2009... jonnekin katosi saraburissa ja pattajalla asumiset siinä samassa hötäkässä ja et sinä olisi kelan listoilla mikäli et olisi Suomessa kirjoilla. Olet siis talviasukki.
Lisäksi olet ainoa tuntemani mies, joka asuu omalla vaimollaan vuokralla.
Ei kukaan avioliitossa oleva tee vuokrasopimuksia vaimonsa kanssa, jos asuvat saman katon alla. Eri asia on jos olette vain paperilla naimisissa, asutte eri osoitteissa ja vaimo omistaa talon jossa asut ja maksat siitä hänelle vuokraa. Miksi huippuvarakas Jyväskylän yliopiston asiantuntija ja Helsingin nuorisotoimenjohtaja lentomajuri asuisi kenelläkään muutenkaan vuokralla?
Ettet vaan ole pikkuisen narrannut....?
TT - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu et ole kuin vain noin 100 kertaa. Rakennutit sen eräässä versiossa ja laitoit oikein kuvia rakennustyömaalta. Se herätti jo silloin kummastelua kun rakennusvuosi oli 2015 mutta sanoit asuneesi siinä jo vuonna 2009... jonnekin katosi saraburissa ja pattajalla asumiset siinä samassa hötäkässä ja et sinä olisi kelan listoilla mikäli et olisi Suomessa kirjoilla. Olet siis talviasukki.
Ei kukaan avioliitossa oleva tee vuokrasopimuksia vaimonsa kanssa, jos asuvat saman katon alla. Eri asia on jos olette vain paperilla naimisissa, asutte eri osoitteissa ja vaimo omistaa talon jossa asut ja maksat siitä hänelle vuokraa. Miksi huippuvarakas Jyväskylän yliopiston asiantuntija ja Helsingin nuorisotoimenjohtaja lentomajuri asuisi kenelläkään muutenkaan vuokralla?
TTAi et ole vielä thaimaassa, viivästyykö etäperheen yhdistäminen?
Kolmen päivän kuluttua kuuluisat olympialaiset ja sitä ennen 2010 kytsii parit kiinteistöt, etkö ole keihäänheittolistalla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TTTietysti on tehty vuokrasopimus, se merkittiin rasitteeksi tontille, vuokra on erittäin nimellinen, jonka maksan vaimoni tilille joka kuukausi, sitä ei voi muuten merkitä rasitteeksi.
Voit olla huoletta liitostani, olen ollut vaimoni kanssa aviossa nyt 22 vuotta, ja olen edelleen, ei nuo sinun paperi avioliitot koskaan kestä kuin korkeintaan muutaman vuoden. 22 vuotta on pitkä aika, ja se on sujunut kivuttomasti, mutta ei kovin helposti.
Mitens totuus pelle sinun perheen yhdistäminen siihen kaupungin vuokrataloon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroit rakennuttaneesi oman talon thaimaalaisella rakenbusyhtiöllä, sansiri nimeltään. Oman talon joka on kokonaan maksettu. Onko unohtunut nämäkin pashapuheet. Köyhät asuu vuokralla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroit rakennuttaneesi oman talon thaimaalaisella rakenbusyhtiöllä, sansiri nimeltään. Oman talon joka on kokonaan maksettu. Onko unohtunut nämäkin pashapuheet. Köyhät asuu vuokralla.
Niinkö miten se kaupungin vuokrakasarmi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö miten se kaupungin vuokrakasarmi...
Etsitäänkö tuo hauska ketju jossa kehut OMAA TALOASI...
Olet pelkkä pa, vuokralla-asuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet pelkkä pa, vuokralla-asuja.Olen lukenut ja myös ymmärtänyt hänen rakentaneen talon ja myös sen rahoittaneen, mutta se ei tarkoita mitä ovat asiakirjoihin kirjanneet.
Uskomatonta selvitystyötä yhden feikin asuen Eedenissä muiden kloonien jopa vieraillen, sekä tämä TT asuu slummissa vuokralla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen lukenut ja myös ymmärtänyt hänen rakentaneen talon ja myös sen rahoittaneen, mutta se ei tarkoita mitä ovat asiakirjoihin kirjanneet.
Uskomatonta selvitystyötä yhden feikin asuen Eedenissä muiden kloonien jopa vieraillen, sekä tämä TT asuu slummissa vuokralla.Jatkan että todellakaan konserni-isukin poika suojatyöpaikassaan konserni-isukin firmassa ei asu vuokrakaksiossa työsuhdeselityksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen lukenut ja myös ymmärtänyt hänen rakentaneen talon ja myös sen rahoittaneen, mutta se ei tarkoita mitä ovat asiakirjoihin kirjanneet.
Uskomatonta selvitystyötä yhden feikin asuen Eedenissä muiden kloonien jopa vieraillen, sekä tämä TT asuu slummissa vuokralla.Saaripöllö muuttuikin senseiksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet pelkkä pa, vuokralla-asuja.En ole muuta edes väittänyt, tottuspelle... olen asunut koko täällä oloajan vuokralla vaimolleni...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskomatonta selvitystyötä yhden feikin asuen Eedenissä muiden kloonien jopa vieraillen, sekä tämä TT asuu slummissa vuokralla.Totta olen rahoittanut talot jossa asun, aina mutta siitä ei ole mitään puhetta ollut, enkä minä mitään rakenna, ei kuulu osaamisalueeseeni, kuten liipparilla, tosin vedenpuhdistutus laitteisto puhdistaa vettä, se ei suodata uima-altaan vettä, varsinkin nolla paineilla.
Mutta eipä mulla ole avomebaakaan, eikä 1.6 miljonaa tilillä, mutta ei ole muillakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta olen rahoittanut talot jossa asun, aina mutta siitä ei ole mitään puhetta ollut, enkä minä mitään rakenna, ei kuulu osaamisalueeseeni, kuten liipparilla, tosin vedenpuhdistutus laitteisto puhdistaa vettä, se ei suodata uima-altaan vettä, varsinkin nolla paineilla.
Mutta eipä mulla ole avomebaakaan, eikä 1.6 miljonaa tilillä, mutta ei ole muillakaan.Menet vain syvemmälle suohon taas kuten aina. Rahoitat vaimosi talot ja olet niissä vuokralla?
Tuon täytyy olla kaikkien aikojen asumisjärjestely.
Sinulla menee pahankerran taas sekaisin sensein ja numban jutut keskenään.
Sen verran vaivaudun kertomaan vedenpuhdistuksesta, että altaassa on ihan oma kiertovesi jossa kvartsihiekan läpi kiertää vesi koko ajan. Puron veden suodattaminen muuksi kuin kasteluvedeksi tuli niin kalliiksi ja hankalaksi, että kuvan pumput ovat nyt ainoastaan kasteluveden käytössä, silloin kun kastellaan.
Suodattimissa ei ole enää kuin karkea suodatus roskille. Kelpaa ravinteikkaaksi kasteluvedeksi. Suihkuvesi tulee muualta ja altaan kahden viikon välein tehtävä lisätäyttö.
Meba voi hyvin, kiitos kysymästä, tilieni saldoja en ole laskenut yhteen mutta se on arviolta koko tarkkaan sen samaisen saldon verran isompi kuin sinun.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta olen rahoittanut talot jossa asun, aina mutta siitä ei ole mitään puhetta ollut, enkä minä mitään rakenna, ei kuulu osaamisalueeseeni, kuten liipparilla, tosin vedenpuhdistutus laitteisto puhdistaa vettä, se ei suodata uima-altaan vettä, varsinkin nolla paineilla.
Mutta eipä mulla ole avomebaakaan, eikä 1.6 miljonaa tilillä, mutta ei ole muillakaan.Voi vittunen sentään, rahoitat vaimosi talon ja sitten maksat vaimollesi vuokraa kun tulet talveksi asumaan sinne. Tiesin että olet todella tyhmä mutta että noin tyhmä... eihän tuollaista satuilua kukaan usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menet vain syvemmälle suohon taas kuten aina. Rahoitat vaimosi talot ja olet niissä vuokralla?
Tuon täytyy olla kaikkien aikojen asumisjärjestely.
Sinulla menee pahankerran taas sekaisin sensein ja numban jutut keskenään.
Sen verran vaivaudun kertomaan vedenpuhdistuksesta, että altaassa on ihan oma kiertovesi jossa kvartsihiekan läpi kiertää vesi koko ajan. Puron veden suodattaminen muuksi kuin kasteluvedeksi tuli niin kalliiksi ja hankalaksi, että kuvan pumput ovat nyt ainoastaan kasteluveden käytössä, silloin kun kastellaan.
Suodattimissa ei ole enää kuin karkea suodatus roskille. Kelpaa ravinteikkaaksi kasteluvedeksi. Suihkuvesi tulee muualta ja altaan kahden viikon välein tehtävä lisätäyttö.
Meba voi hyvin, kiitos kysymästä, tilieni saldoja en ole laskenut yhteen mutta se on arviolta koko tarkkaan sen samaisen saldon verran isompi kuin sinun.
T 2010Hauskasti juttu muuttui.
Nyt juomavesisuodattimien läpi virtaa vettä huumekasveille sun muulle tomaatille ja altaassa vallan kvartsihiekat ohhoih mistä moinen tietämys.
Kvartsihiekat varmaankin kuten myös muu altaan tekniikka uuden altaan reuna-alueen tavoin valokuvauskiellossa varpaineen.
VittuettäoothulluNEITI. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi vittunen sentään, rahoitat vaimosi talon ja sitten maksat vaimollesi vuokraa kun tulet talveksi asumaan sinne. Tiesin että olet todella tyhmä mutta että noin tyhmä... eihän tuollaista satuilua kukaan usko.
Tiedoksi vielä Neito että ei altaita lisätaytellä vaan sitä varten on säiliö erikseen josta automaattisesti tulee täydennys, sitä säiliötä kyllä sitten täytetään tarvittaessa.
Ai mistäkö tämä johtuu, no siitä että altaan poistot on määrätyllä korkudella tarkoituksella, että niihin poistuu pintaroskat virtauksen myötä.
LVI poika javitut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole muuta edes väittänyt, tottuspelle... olen asunut koko täällä oloajan vuokralla vaimolleni...
Anonyymi
01.08.2019 14:24
Anonyymi kirjoitti
Lue lisää
Ja resuperse opettele kakara lukemaan, en kirjoittanut että olen rakentanut, vaan rakennuttanut yhden talon tänne, omani..
Ja olen tähän taloon varsin tyytyväinen, toki olen vertaillut hintoja eri kaupoissa rakennustarvikkeiden osalta, ja ne vaihtelevat suuresti..
Ja resu en ole edes Suomessa rakentanut, saati pöljä vieraassa maassa, josta minulla ei ole mitään tietoa, minun osaamisalueet on aivan muualla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi
01.08.2019 14:24
Anonyymi kirjoitti
Lue lisää
Ja resuperse opettele kakara lukemaan, en kirjoittanut että olen rakentanut, vaan rakennuttanut yhden talon tänne, omani..
Ja olen tähän taloon varsin tyytyväinen, toki olen vertaillut hintoja eri kaupoissa rakennustarvikkeiden osalta, ja ne vaihtelevat suuresti..
Ja resu en ole edes Suomessa rakentanut, saati pöljä vieraassa maassa, josta minulla ei ole mitään tietoa, minun osaamisalueet on aivan muualla.Tuossa saaripellen kommentti omasta talosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole muuta edes väittänyt, tottuspelle... olen asunut koko täällä oloajan vuokralla vaimolleni...
Numball
01.10.2019 14:55
Anonyymi kirjoitti:
Heip hei. Buriram kirjoitetaan yhteen. Olipas kömpelö kysymys sensein malliin. "Mitäkö maksaa yksiö Thaimaassa" Vastaus siihen on 100 euroa - miljoona euroa. Löydät varmasti jonkin kojun viidakosta satasella tai halvemmallakin.
Bangkokista löydät takuulla studiohuoneiston eli yksiön jostakin hienostoalueelta joka maksaa miljoonan euroa. Jopa enemmän.
Muistutan sinua että me ei olla ostamassa valmista vaan rakennuttamassa uutta. Arvioitu budjetti näyttää ylimitoitetulta. Ennustan että 160 tonnia menee euroja mutta enpä ole sellaiseen hankkeeseen vielä törmännyt jossa pysytään budjetissa.
Ei sen väliä, sen näkee sitten. Meidän tontilla ei ole näkyviä rajoja. Tällaisen talon rakennuskustannukset olisi Suomessa 250 tonnia, jos käyttää tuttuja hyväksi havaittuja tekijöitä. Suomessa kustannuksia nostaa kylmyyden pitäminen talon ulkopuolella.
Jos ei olisi kontakteja ja tekisit tämän Suomessa niin se olisi 350 tuhatta euroa. Myyntiarvo riippuisi tietenkin sijainnista. PK-seudulla se olisi 600-700 tuhatta, jossakin Pohjois-suomessa pikkupaikkakunnalla 250 tuhatta, eli ei saisi edes omiaan pois.
Omiaan ei saa pois täälläkään tästä. Kukaan ei tule maksamaan kuutta miljoonaa bahtia talosta keskellä ei mitään pikkupaikkakunnan laitamilla pellolla, ellei hän samalla osta itselleen vähän muitakin maita viljeltäväksi jne.
Tämä tehdään asuttavaksi meille eikä ole tarvetta miettiä tulevaisuuden järjestelyjä sen enempää. Testamentit on päivitetty ja elellään nyt tätä elämää ja tätä päivää.
Pattayan asunto on myynnissä ja muutama huono tarjous on jo tullut. Ollaan laitettu sisustukseen kuitenkin melkoisen paljon rahaa ja näköala on 78 metristä merelle. Menköön sitten tuossa kohta mihin hintaan vaan. En jaksa nähdä vaivaa enkä stressata mokomalla asialla.
Nuo elvikset jotka sanovat että euron romahtaminen on heille ihan sama koska ovat niin rikkaita ovat täysin feikkejä.
Euron romahtaminen koskee meitä kaikkia suomalaiakin. Meidän lapsia, läheisiä, omaisuutta, sijoituksia euroopassa ja meidän isänmaatamme.
Ei taistellut ukkini kahdessa sodassa vuosia ja työskennellyt 40 vuotta kovassa fyysisessä työssä sen vuoksi että jotkut ketkut myy Suomen, köyhdyttää sen ja vaihtaa sen kansalaiset uusiin. Ukit ja mummot antoivat veljiensä henkiä Suomen itsenäisyydelle. Se ei saanut tapahtua turhaan.
T 2010
Lue lisää
hoh hoh taas ei euro ole mihinkään romahtanut, paatero on vaan täysin yliarvostettu, ja syykin on täysin selvä Thaimaan valtiolla on valtavat valuuttavarannot, joilla se keinottelee pitääkseen paateron korkealla... kasikorn panki arvio että vuoden lopulla kurssi paranee..
Se alkaa aiheuttaa jo ongelmia turismille, samoin muutenkin talouselämälle, mutta pienen ja rikkaan eliitin toimi se auttaa...
Olen täällä aikaisemmin muutaman kerran kertonut että talon rakentaminen on erittäin halpaa, materiaalit lähes ilmaisia, ainoa jolla on arvoa on tontti mutta se on fallejen uloittumattomissa,muutakuin vuokraamalla... Minun talon rakensi sansiri niminen firma, tontti on vaimon ja hänen poikansa nimissä, 33 vuoden vuokrasopimuksella, itse urakointi on suuren luokan typeryyttä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Numball
01.10.2019 14:55
Anonyymi kirjoitti:
Heip hei. Buriram kirjoitetaan yhteen. Olipas kömpelö kysymys sensein malliin. "Mitäkö maksaa yksiö Thaimaassa" Vastaus siihen on 100 euroa - miljoona euroa. Löydät varmasti jonkin kojun viidakosta satasella tai halvemmallakin.
Bangkokista löydät takuulla studiohuoneiston eli yksiön jostakin hienostoalueelta joka maksaa miljoonan euroa. Jopa enemmän.
Muistutan sinua että me ei olla ostamassa valmista vaan rakennuttamassa uutta. Arvioitu budjetti näyttää ylimitoitetulta. Ennustan että 160 tonnia menee euroja mutta enpä ole sellaiseen hankkeeseen vielä törmännyt jossa pysytään budjetissa.
Ei sen väliä, sen näkee sitten. Meidän tontilla ei ole näkyviä rajoja. Tällaisen talon rakennuskustannukset olisi Suomessa 250 tonnia, jos käyttää tuttuja hyväksi havaittuja tekijöitä. Suomessa kustannuksia nostaa kylmyyden pitäminen talon ulkopuolella.
Jos ei olisi kontakteja ja tekisit tämän Suomessa niin se olisi 350 tuhatta euroa. Myyntiarvo riippuisi tietenkin sijainnista. PK-seudulla se olisi 600-700 tuhatta, jossakin Pohjois-suomessa pikkupaikkakunnalla 250 tuhatta, eli ei saisi edes omiaan pois.
Omiaan ei saa pois täälläkään tästä. Kukaan ei tule maksamaan kuutta miljoonaa bahtia talosta keskellä ei mitään pikkupaikkakunnan laitamilla pellolla, ellei hän samalla osta itselleen vähän muitakin maita viljeltäväksi jne.
Tämä tehdään asuttavaksi meille eikä ole tarvetta miettiä tulevaisuuden järjestelyjä sen enempää. Testamentit on päivitetty ja elellään nyt tätä elämää ja tätä päivää.
Pattayan asunto on myynnissä ja muutama huono tarjous on jo tullut. Ollaan laitettu sisustukseen kuitenkin melkoisen paljon rahaa ja näköala on 78 metristä merelle. Menköön sitten tuossa kohta mihin hintaan vaan. En jaksa nähdä vaivaa enkä stressata mokomalla asialla.
Nuo elvikset jotka sanovat että euron romahtaminen on heille ihan sama koska ovat niin rikkaita ovat täysin feikkejä.
Euron romahtaminen koskee meitä kaikkia suomalaiakin. Meidän lapsia, läheisiä, omaisuutta, sijoituksia euroopassa ja meidän isänmaatamme.
Ei taistellut ukkini kahdessa sodassa vuosia ja työskennellyt 40 vuotta kovassa fyysisessä työssä sen vuoksi että jotkut ketkut myy Suomen, köyhdyttää sen ja vaihtaa sen kansalaiset uusiin. Ukit ja mummot antoivat veljiensä henkiä Suomen itsenäisyydelle. Se ei saanut tapahtua turhaan.
T 2010
Lue lisää
hoh hoh taas ei euro ole mihinkään romahtanut, paatero on vaan täysin yliarvostettu, ja syykin on täysin selvä Thaimaan valtiolla on valtavat valuuttavarannot, joilla se keinottelee pitääkseen paateron korkealla... kasikorn panki arvio että vuoden lopulla kurssi paranee..
Se alkaa aiheuttaa jo ongelmia turismille, samoin muutenkin talouselämälle, mutta pienen ja rikkaan eliitin toimi se auttaa...
Olen täällä aikaisemmin muutaman kerran kertonut että talon rakentaminen on erittäin halpaa, materiaalit lähes ilmaisia, ainoa jolla on arvoa on tontti mutta se on fallejen uloittumattomissa,muutakuin vuokraamalla... Minun talon rakensi sansiri niminen firma, tontti on vaimon ja hänen poikansa nimissä, 33 vuoden vuokrasopimuksella, itse urakointi on suuren luokan typeryyttäTuossa taas kehut kuinka rakennutit OMAN TALON.
- Anonyymi
Eikö sinulla ole muuta tekemistä yöllä klo 02.18, kuin loruilla suomi24 palstalla?
- Anonyymi
Omasta näkökulmastaan hän on matkoilla Thaimaassa samaan aikaan tämän tärkeän kirjallisen työnsä ohella josta hän kertoi vaimolleen saavansa ihan kohta valtavasti rahaa ja kirjallisuuspalkinnon valtiolta. Omaishoitaja uskoi viitisen vuotta noihin satuihin ja sitten läksi kun huomasi että pierun ja kusenhajuinen terveysriski horisee omiaan ilmaisfoorumilla paperista tehty majurin hattu päässään sohvan reunalla selkä vinossa.
Kovanen kuljettaa kelan piikkiin tuota ukkelia terveyskeskukseen pari kertaa kuussa autolla jossa on pyörätuolin kuva takaovessa. Siinä on ne sensein Thaimaan matkat.
- Anonyymi
Thaimaalais-suomalainen käytösmalliesimerkki.
Tässä omakohtainen käytösesimerkki Thaimaasta.
Istuessani eräässä juhlassa ulko-oven vieressä niin ihmiset kumartuivat kohdallini kun kulkivat ohi. Pyysin vaimoani kertomaan minulle mistä tämä johtuu.
Thaimaassa on yleinen tapa kunnioittaa vanhempaa ihmistä kun hän istuu niin ohikulkijan pää ei saa olla korkeammalla kuin istuvan vanhemman ihmisen pää.
Toinen sääntö on se, että kun kaksi ihmistä keskustelee niin ohikulkija ei saa katkaista heidän katsekontaktiaan vaan joutuu kumartumaan.ettei katsekontakti katkea.
Jostain syystä tämä vanhempien ihmisten kunnioittaminen tulee lapsille suoraan Thai äidin maidosta.
Koskahan Suomessa päästään samaan vanhempien kunnioittamiseen?- Anonyymi
Tilaa ihmeessä aika kallonkutistajalle, olet näköjään pikaisen hoidon tarpeessa.
- Anonyymi
"Aivan varmasti he kumartelevat senseille oviaukoissa"
Voi herranjestas sentään!!!! Nyt se sitten selvisi, että sinun Thaimaan tietosi on täysi nolla.
Kuinka sinä kehtaat kommentoida asiallista kertomusta noin ala-arvoisesti.
Mutta KYLLÄ SINÄ KEHTAAT.
- Anonyymi
Tuomiopäivän satusetä mietiskelee narsismia tietämättä mitä se tarkoittaa eikä huomaa samalla että puhuu itsestään.
Me ollaan numban kanssa oltu Thaimaassa jo kauan. Muita ei ole eikä tule. Meillä on vahva luottamus toisiimme eikä mitään syytä epäillä toistemme kertomuksia, itse olette ne tilanneet ja sitä saa mitä tilaa. Täällä thaimaassa erittäin paha liikenne ja korona tilanne. Kuivuneet ruumiit täyttävät kadut ja kehitysmaan köyhäin korttelit.
Ollaan tästä kehityksestä numbajäbän kanssa tosi huolissamme ja lähetetään avustusta menemään riisin ja rahan muodossa. Lahjoitin ne rokotteet sbuge lapsille orpo kortteliin jotka odotti kevättä bändog hocpitalissa.
Lapset oli niin kiitollisia että kumartelivat minua koska olen jo niin vanha. Numbaa kumarrellaan myös koska hänkin on tosi vanha. Se on kunnioitusta meitä kohtaan.
Joskus tämä kahdestaan olo Thaimaassa on yksinäistä, mutta ei me kaivatakkaan mitään halpaa betoni viihdettä ja ihoon kosketusta rahalla, jota pallomahat ei saa ilman rahoja ja kun tänne ei tule ketään niin jäävät kokonaan ilman, mulla hauskaa täällä otanpa laatua kuksasta ja numba ottaa kanssa ja sitäkin naurattaa pattajan poikain kova kohtalo.- Anonyymi
Thaimaassa asuu jokainen ulkomaalainen talon omistaja VUOKRALLA koska he eivät saa omistaa maata.
- Anonyymi
Taitolaji.
Senssu todellakin sohaisi Pattayan rakkaiden pientä sielua kuhinan alkaen ja jatkuen kuin kusiaispessässä. - Anonyymi
Suuret hyväntekijäveljekset yli neljän vuoden takaa tässä keskenään bablailee puheenaiheenaan terveyskateus.
33NumBall kirjoitti:
Resuperse toki tiedän olen nähnyt kolmen nuoren thaikkunaisen kuolevan aidsiin, siksi tuen aids työtä täällä muutamalla tonnilla vuodessa, yhden jenkin kanssa joka tukee vielä huomattavasti suuremmilla summilla se ei ole mukava sairaus, onneksi se on kohtuu hyvin pidettävissä hallinnassa, kunhan on varaa lääkkeisiin, ja tosiaan täällä ne saa paikallinen ilmaiseksi, eli jos lahjoitat vaikka 5000e punaiselle ristille... tuolla saadaan 5000 annosta, varattomille... joita thaimaassa on varsin paljon, esim. lähimaista...
Näytä lisää
TwinCamChiangMai
29.9.2017 16:54
Hyvin heitetty Numba.
Nää alffat jatkuvasti irvailee vammaisuudesta ja sairauksista, kun elämä on pelkkää glamouria.
Hivikin on näille rakkaille vain pelkkä pieni paha naimiseen liittyen.
Siis ei pienintäkään ymmärrystä tosielämästä.
Kirjoitin tämän senkin uhalla, että taas tulee tuubaa tuutin täydeltä kun olen samaa mieltä, joka on niin kertakaikkisen kiellettyä täällä jossa temmeltää kymmenen Pattayan rakasta kaikkien nuollen toistensa perseitä.- Anonyymi
Mikä svidun "TwinCamChiangMai"?? Poju jolla ei ole koskaan ollut edes poljettavaa Helkama-mopoa. Helkama uuni kyllä on ja silakkaloora kelapäivänä.
- Anonyymi
"Aivan varmasti he kumartelevat senseille oviaukoissa"
Voi herranjestas sentään!!!! Nyt se sitten selvisi, että sinun Thaimaan tietosi on täysi nolla.
Kuinka sinä kehtaat kommentoida asiallista kertomusta noin ala-arvoisesti.
Mutta KYLLÄ SINÄ KEHTAAT.- Anonyymi
Pökkyä pesään, lisää anna palaa apina.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2695792Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651909- 1801720
- 1191211
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä131161Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181561057Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71026Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41941RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49921Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288912