Pitäskö vaa vetää välit kaikkii kavereihin, ku ei vaa yksin kertasesti jaksa enää. Hyvä että ees pystyn elää ku oon ite aiheuttanu itelleni jonku masennuksen eikä kukaa tiiä sitä ku en näytä kellekkää mun masennusta. Ja ku en sitte tiiä miten voisin vetää välit mun kavereihin. En vaa jaksa elää ja mä ja mun vanhemmat vaa riidellää aina. Ja muuten oon 11-vuotias nopeasti kehittynyt jonka murrosikä on jo alkanut.
Masentunut!
2
165
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki masentuu murrosiässä, mut ihan kaikki ei vedä hauleja hattuun ja kämppää tuleen. Kokeile mitä näitä on, Valoa chat, sekaisin, jne. Koska sun ei tarvii ihan yksin olla, vaikka kavereista ja vanhemmista ei olis apuu.
Sit se klassikko vastaus, hanki sellanen harrastus mistä ite tykkäät, sellanen mistä saat uusia sellasia kaverteita joilla on samoja mielenkiinnon kohteita kun sulla. Kaikkien kaverit vaan vaihtuu jonkunverran elämän aikana, ja sit sieltä jää ne parhaat pitkäks aikaa. Voit myös suunnittele lähteväs heti opiskelemaan toiselle paikkakunnalle kun vaan voit. Siihen on vielä ikuisuus, mut se on sentään suunnitelma. Suunnitelma siihen, jos kotona ei jaksa.
Tsemppiä - Anonyymi
Onkos kukaan ajatellut kuinka moni pakolainen sairastaa mielisairautta. Huomasin töissä ollessani että nämä mamut on jotenkin hurjempia kuin suomalaiset. Käyttävät outoja aineita ja eivät sopeudu suomeen niin paletti on valmis. Jaeivät jymmärrä suomea. Ja liian usein me evät jonon ohi kuten joka asiassa keulivat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2609067IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3126299Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661370Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61311- 1091111
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.791005Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut60877Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43788MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311703Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23696