Voi ei! Saan taas vain lisää rahaa :( Olen lopettanut veikkaamisenki jo vuosi sitten koska en halua voittaa. Vaikka saisin miljoonan niin en voisi sillä ostaa mitä haluan. Sillä se ei ole mitään materiaa. Nyt sitä rahaa taas tulee ja haluan vain jotain muuta !:( Antaisin kaiken pois jos vain saisin Hänet ja lapseni välittäisi minusta! Miksi minulle kävi näin? Mitä voin tehdä että saan mitä haluan?
Oikeasti näkevälle
Anonyymi
4
712
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö kukaan osaa vastata
- Anonyymi
Jos tarinasi on totta,niin ilmeisesti olet sokaistunut materiaalin perään ja ilman syytähän kukaan ei katkaise välejä-katso peiliin syy voi löytyä sieltä.
- Anonyymi
Kyllä se aikuinen lapsi käyttäytyy toisinaan ihan ilman syytäkin kyseenalaisesti. Kateus paistaa tekstistäsi - älä huoli, lienee provo koko juttu. Useampi vastaava löytyy.
- Anonyymi
Kyllä tämä on totta ja tosissani kysyn, kun kaikki muut keinot on jo käytetty:(
T.ap
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185428
- 715168
- 914184
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572010- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713