Voiko oneo Grop:on lainaan luottaa?

Elikkä tilanne on tämä olen viikon yrittänyt kipeästi saada pankeilta lainaa mutta koska nuorena sössin luottotietoni ollessani huonossa suhteessa on se osoittautunut mahdottomaksi, sain kuitenkin ranskalaisella oneo group pankilta hyväksynnän 2000 lainaan että saisin laskut maksettua ja turvattua joulun perheellemme, he kuitenkin vaativat 115€ ennakkomaksua luottovakuuta varten uskallanko siis vähistä rahoistamme sitä maksaa voiko olla että pankki onkin jotain huijausta ja sitten ei rahoja näy? Stressi on älyttömän kova väsymys aivan liian suuri, minulla on paljon sairauksia ja pitäisi löytää voimia vielä niiden hoitoon ja kotona riidat senkun pahenee, joulu kun tunnetusti on stressaavaa vaikka pitäisi olla aika milloin voisi unohtaa stressin ja huolet. Onko kellään kokemuksia kyseisestä ranskalaisesta pankista?

12

1575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tällaista pankkia en edes löytänyt kun yritin etsiä. Onko tämä jokin netistä löytynyt pelkällä sähköpostiosoitteella lainaa tarjoava henkilö? Dellaisiahan riittää tälläkin lainat-sivustolla. Ja nuo etumaksujen pyytäjät nyt tiedetään, heh. Toisekseen, kukaan ei tarjoa lainaa luottotiedottomille!


      • Anonyymi
        Joulukriisi kirjoitti:

        Tälläinen sivu kyseessä https://www.oneo-group.com/

        Aika tökeröt luo sivut. Itse en kyllä maksaisi senttiäkään etumaksuja. Ja tuntuu oudolta, että luottotiedottomille luvataan lainaa eli taitavat vaan kalastella niitä etumaksuja!


    • No sitä pelkäsinkin.. olisihan minä sen lainan maksanut. Toki ymmärrän ettei luottotiedottomiin voi luottaa, tuntuikin liian hyvältä ollakseen totta.. ääh pitää miettiä vielä mutta en mä usko että uskallan maksaa ellen toivon mukaan löytäisi faktaa että olisi toimiva homma..

    • Anonyymi

      Aloittaja, jos tilanne paha rahan vähyyden suhteen, hae harkinnanvaraista toimeentulotukea. Näin joulun alla perheitä myös avustetaan monin tavoin, Hyvä Joulumieli -lahjakortteja jaetaan, ym. järjestöt. Kyseleppäs.

      • Anonyymi

        Juuri näin, ja myös seurakunnasta (diakoniatyö) voi hakea apua, vaativat toki että toimitat tiliotteet mistä käy ilmi tilanteenne..


    • Anonyymi

      Tosiaan parempi olla ottamatta lisää lainaa. Joulu perheen kanssa ei vaadi 2000€ lainaa. Summa on monelle puolen vuoden säästöt ja se käytetään sitten päivässä syöden sikaa ja juureksia eri muodossa.

      Jouluun riittää rauhoittuminen ja yhdessäolo. Ei se ylisuuri kulutusluotto omiin tuloihin nähden pelasta joulua.

    • Anonyymi

      Kiitos vinkeistä :)

    • Anonyymi

      On kyllä sellaista suomenkeltä tuolla että ihan perushuijaus kyseessä. Yleensä mikään lainanantaja ei vaadi mitään etumaksuja. Kuinkahan moni on epätoivoissaan tuohonkin viritykseen viimeiset rahansa menettänyt.

    • Anonyymi

      Pelkään että itsekkin teen saman virheen liian taloudellisessa ahdingossa että uskon liikaa turhaan tuli saman kaltainen tarjous Saksasta voi elämän kevät..

      • Anonyymi

        Mistä tuo ahdinko johtuu? Siitä, että ei uskalleta laskea mihin tulot riittää vaan silmät kiinni shoppaillaan kuin viimeistä päivää?

        Rahattomuus johtuu ensisijaisesti omista menoista, ei tuloista ja molempiin voi vaikuttaa. Menoihin helpommin. Nyt on hyvä hetki lopettaa ahdistus ja hoitaa asiansa


    • Anonyymi

      Luottaa saa oman halun mukaan, mutta rahaa tuolta ei saa koskaan senttiäkään.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe