"and be baptized, and wash away thy sins"
Kirkosta eronneet lahkolaiset yrittävät saada kristittyjä luopumaan Kristuksesta, johon heidät on jo lapsena kasteessa liitetty.
Hes. 13:17
"Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan."
Mihin hurmoksella eksyttäjät pyrkii?
54
103
Vastaukset
- Anonyymi
Vauvoja, imeväisiä, sylivauvoja vietiin aikuisten estelyistä huolimatta Jeesuksen syliin samaan pelastavan ja parantavan "kosketuksen" ja uskonhengen lahjan. (nyk.kaste lapselle)
Luuk. 18:15
Ja he toivat hänen tykönsä myös pieniä lapsia, että hän koskisi heihin; mutta sen nähdessään opetuslapset nuhtelivat tuojia.
15 Ja he toivat hänen tykönsä myös PIENIÄ LAPSIA että hän koskisi heihin; mutta sen nähdessään opetuslapset nuhtelivat tuojia.
15 And they brought unto him also INFANTS that he would touch them: but when his disciples saw it , they rebuked them.
"Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen"
Parhami jo siellä meren pohjaan upotettuna odottelee seuraajiaan.- Anonyymi
Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alle siinnyt äitini kohtuun.
Raamatun kielessä "voima" tarkoittaa Pyhää Henkeä. Pelkkä Jeesuksen "kosketus" sai ihmeitä aikaan, siinä, johon Jeesus "koski". Lapsia vietiin Jeesuksen syliin saamaan Jeesuksen yliluonnollisen pelastavan "kosketuksen" (nyk.kaste lapselle)
Luuk. 8:46
Mutta Jeesus sanoi: "Joku minuun koski; sillä minä tunsin, että voimaa lähti minusta".
15 Ja he toivat hänen tykönsä myös PIENIÄ LAPSIA että hän koskisi heihin; mutta sen nähdessään opetuslapset nuhtelivat tuojia. (nyk.kaste lapselle)
15 And they brought unto him also INFANTS that he would touch them: but when his disciples saw it , they rebuked them.
- Anonyymi
En tiedä, mihinkä ns. hurmossaarnaajat toiminnallaan pyrkivät. Ehkä sen oman 'kilven' kiillottamiseen ja omanarvon tuntonsa kohottamiseen..
Minä luovuin ev.luth.kirkon opetuksesta, koska kirkko ei millään tavalla osannut opastaa minua syvempään Kristuksen Jeesuksen tuntemiseen. Eivätpä muuten helluntailaisetkaan osanneet, vaan 'suosittelivat' sen sijaan psykiatrien ohjausta. Eikä Isä Jumalan tahtokaan näin ollen minulle em. pappien saarnoista selvinnyt, sillä saarnoista puuttui Henki ja Suola. Pastorit julistivat useimmiten sanansa kirjaimen kuolleessa tilassa, eivätkä Hengen eläväksi tekevässä voimassa ja voitelussa..
Mutta sitten ajallaan 'löytyi' yksi sananjulistaja, joka opasti minut, uskon ensiaskeleissa haparoidessani, Kristuksen syvällisempään tuntemiseen tällä metodilla, jota suosittelen kaikille juuri uskoon tulleille:
Herättyäsi totuuteen ja tehtyäsi uskonratkaisun, lähdet seuraamaan Jeesusta. Ja kun sinulle julistetaan synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä, niin tee sen jälkeen yksin ollen tili kaikista rikkomuksistasi, jossa pyydät rikkomuksiasi Jumalalta anteeksi yksi kerrallaan. Ja kun et enää muista elikkä pöytä on ns. puhdas, niin usko saaneesi rikkomuksesi anteeksi Jumalalta, jolleka juuri tunnustit syntisi.
Että tällainen metodi antaa sinulle sen vakaan ja lujan pohjan uskonelämässäsi.
Äläkä puhu menneisyytesi rikkomuksistasi kenellekään kanssakulkijalle äläkä uskovaiselle missään seurakunnassa sitten myöhemmissä vaiheissasi, sillä uskovien keskuudessa on paljon pahansuopaisia panettelijoita ja juoruämmiä myös kaksilahkeisissa.
Isä Jumalan Siunausta!- Anonyymi
minä luovuin aikanaan helluntaikirkon "korvasyyhyyn", ja käytän sanontaa:
"löysin luterilaisuuden"
helluntailaisuus ei tyydyttänyt opetuksena, "haiskahti happamalta", olen siis löytänyt Jeesuksen sanoman, evankeliumin, joka ns. "hukassa", helluntailahkossa.
"lihaa" se helluntailaisuus ruokkii, onhan kiva mennä tapaamaan tuttuja, ja porista kuin markkinatorilla, ennen tilaisuuden alkua, jäin siis nimenomaan "opetuksen" takia pois.
tiedän siis "kaiken" helluntailaisuudesta. - Anonyymi
Saarnaaville linnakundeille ja muille luikureille ei kannata omista henkilökohtaisista asioista puhua yhtään mitään, vaan karttaa kaikki hurmahenkiä ja lahkolaisia.
Kymmenykset tarkoitti elintarvikkeiden viemistä Leeviläisille papeille.
Nykyajan rahan kerjääjät eivät ole oikealla asialla.
Samoin ei kannata antaa henkilö- terveys- taloustietojaan epämääräisille "rukouspalveluille", jotka maksua vastaan ovat yhteydessä henkimaailmaan puolestasi. Se on Jumalalle kauhistus kääntyä ihmisen puoleen taivasasioissa. Aina suoraan rukouksessa yhteys Taivaan Isään.
Jeesuksen nimeä kun käyttää kaikki valejeesukset. - Anonyymi
Jumalalla on omat aikansa ja suunnitelmat ihmisen varalle.
Ei ihminen voi omilla teoillaan päästä pitemmälle Jumalan asioihin sisälle, kuin mitä hänelle annetaan ja milloin annetaan.
"Sillä sen armon kautta, mikä minulle on annettu, minä sanon teille jokaiselle, ettei tule ajatella itsestänsä enempää, kuin ajatella sopii, vaan ajatella kohtuullisesti, sen uskonmäärän mukaan, minkä Jumala on kullekin suonut."
Ei pidä olla malttamaton siellä perinteisen Kristillisen kirkon penkissä,
jos mitään ihmeellistä tapahtu vuosiin.
Huijareilla on yleensä parhaat tarjoukset ja kiire tehdä päätös. Hurmoslahkoissa luvataan väkevämpää hengellisyyttä, ihmeitä ja tunnustekoja, joilla ihmisiä houkutellaan eksytykseen.
Sananl. 25:16
Jos hunajaa löydät, syö kohtuullisesti, muuten kylläännyt siihen ja annat ylen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalalla on omat aikansa ja suunnitelmat ihmisen varalle.
Ei ihminen voi omilla teoillaan päästä pitemmälle Jumalan asioihin sisälle, kuin mitä hänelle annetaan ja milloin annetaan.
"Sillä sen armon kautta, mikä minulle on annettu, minä sanon teille jokaiselle, ettei tule ajatella itsestänsä enempää, kuin ajatella sopii, vaan ajatella kohtuullisesti, sen uskonmäärän mukaan, minkä Jumala on kullekin suonut."
Ei pidä olla malttamaton siellä perinteisen Kristillisen kirkon penkissä,
jos mitään ihmeellistä tapahtu vuosiin.
Huijareilla on yleensä parhaat tarjoukset ja kiire tehdä päätös. Hurmoslahkoissa luvataan väkevämpää hengellisyyttä, ihmeitä ja tunnustekoja, joilla ihmisiä houkutellaan eksytykseen.
Sananl. 25:16
Jos hunajaa löydät, syö kohtuullisesti, muuten kylläännyt siihen ja annat ylen.Jes. 30:18
Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!
Mooses oli jo 80-vuotias, kun Jumala kutsui hänet jaloon tehtävään, johtaa Israelin kansa luvattuun maahan.
Jes. 40:31 mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.
Lahkolaiset ja hengelliset eksyttävät sinua kiiruhtaman ja juoksemaan perässään luvaten kaikenlaista hyvää, mutta ne lupaukset ovat valheellisia valheen hengen aikaansaamia lupauksia.
Matt. 24:24
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
1. Joh. 2:26
Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"löysin luterilaisuuden"
helluntailaisuus ei tyydyttänyt opetuksena, "haiskahti happamalta", olen siis löytänyt Jeesuksen sanoman, evankeliumin, joka ns. "hukassa", helluntailahkossa.
"lihaa" se helluntailaisuus ruokkii, onhan kiva mennä tapaamaan tuttuja, ja porista kuin markkinatorilla, ennen tilaisuuden alkua, jäin siis nimenomaan "opetuksen" takia pois.
tiedän siis "kaiken" helluntailaisuudesta.Menin kerran katsomaan helluntailaisten kokoukseen millaista siellä on.
Istuin takapenkkiin.
Puhujakorokkeen takana luki suurilla kirjaimilla seinällä teksti "Jeesus".
Kun sen luin, niin minulle tuttu Pyhän Hengen ääni sanoi heti:
"Ei siellä mitään Jeesusta ole, Saatana siellä on." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menin kerran katsomaan helluntailaisten kokoukseen millaista siellä on.
Istuin takapenkkiin.
"Ei siellä mitään Jeesusta ole, Saatana siellä on."Olen minäkin joskus käynyt. Ihan asiallisia kokouksia ilman paatosta ja heilumisia. Että turhaan täällä moititaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"löysin luterilaisuuden"
tiedän siis "kaiken" helluntailaisuudesta.Jos ole koukussa hurmoslahkojen kokouksissa juoksemiseen,niin mene ihmeessä Kristilliseen vanhaan kirkkoon Herran Pyhälle Ehtoolliselle, niin Jumala vapauttaa sinut lahkokierteestä ja antaa sinulle rauhan, joka kestää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ole koukussa hurmoslahkojen kokouksissa juoksemiseen,niin mene ihmeessä Kristilliseen vanhaan kirkkoon Herran Pyhälle Ehtoolliselle, niin Jumala vapauttaa sinut lahkokierteestä ja antaa sinulle rauhan, joka kestää.
Matt. 11:28
"Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen minäkin joskus käynyt. Ihan asiallisia kokouksia ilman paatosta ja heilumisia. Että turhaan täällä moititaan.
Jälkikokouksessa vasta henget pääsee irti mellastamaan, kun porukka pienenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jälkikokouksessa vasta henget pääsee irti mellastamaan, kun porukka pienenee.
Kyllä se tilaisuus päättyi aivan asiallisesti. Kaikki poistuivt hyvässä järjestyksessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menin kerran katsomaan helluntailaisten kokoukseen millaista siellä on.
Istuin takapenkkiin.
"Ei siellä mitään Jeesusta ole, Saatana siellä on."Valehtelet. Ja kerran sinulle koittaa tilinteon hetki..
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet. Ja kerran sinulle koittaa tilinteon hetki..
Hellarit tunnistaa ylipitkästä nenästä.
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Hellarit tunnistaa ylipitkästä nenästä.
No en ole vielä tavannut helluntailaista, jolla olisi ylipitkä nenä. En muuten luterilaistakaan. Mutta patologisia valehtelijoita on esim. vapaakirkollisissa, helluntailaisissa, luterilaisissa, sekä monissa muissakin lahkoissa ja järjestöissä..
Anonyymi kirjoitti:
No en ole vielä tavannut helluntailaista, jolla olisi ylipitkä nenä. En muuten luterilaistakaan. Mutta patologisia valehtelijoita on esim. vapaakirkollisissa, helluntailaisissa, luterilaisissa, sekä monissa muissakin lahkoissa ja järjestöissä..
Vastasit jo itse itsellesi. Seuraavaksi voisit lukea Pinokkion seikkailut.
- Anonyymi
Jeesus sanoo: Joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi sen ottaa vastaan , ei sinne pääse sisälle.
Portti on ahdas, mutta pieni lapsi siitä kasteessa hyvin sisälle mahtuu kun Isä hänet sinne sisälle vetää Jeesuksen opetuslapseksiJumalan valtakuntaan.
Joh. 10:9
Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.
Joh. 10:1
"Totisesti, totisesti: se, joka ei mene lammastarhaan portista vaan kiipeää sinne muualta, on varas ja rosvo.- Anonyymi
Portti Jumalan valtakuntaan voi olla pienen kastemaljan kokoinen.
Jumala ei kovin paljon sitä vettä tarvitse luodakseen pienen ihmistaimen uudeksi Kristuksen ruumiin jäseneksi oksastaessaan pienen ihmistaimen Kasteessa Jaloon viinipuuhun.
Jeesus sanoi: "Minun Isäni on viinitarhuri."
Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."
"Te saatte riemuiten ammentaa vettä pelastuksen lähteistä."
"Meidät kaikki, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, on kastettu yhdeksi ruumiiksi. Yksi ja sama Henki on yhdistänyt meidät, kaikki me olemme saaneet juoda samaa Henkeä." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Portti Jumalan valtakuntaan voi olla pienen kastemaljan kokoinen.
Jumala ei kovin paljon sitä vettä tarvitse luodakseen pienen ihmistaimen uudeksi Kristuksen ruumiin jäseneksi oksastaessaan pienen ihmistaimen Kasteessa Jaloon viinipuuhun.
Jeesus sanoi: "Minun Isäni on viinitarhuri."
Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."
"Te saatte riemuiten ammentaa vettä pelastuksen lähteistä."
"Meidät kaikki, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, on kastettu yhdeksi ruumiiksi. Yksi ja sama Henki on yhdistänyt meidät, kaikki me olemme saaneet juoda samaa Henkeä."Niin, ei kysymys ole niinkään veden määrästä, vaan siitä kenelle se kaste annetaan. Ja raamatun mukaan kastetaan uskoon tulleet.
- Anonyymi
Nämä vauvakastetut osaavat keskustella ihan itsekseen.😂😂😂
Toisiaan kiihottavat Jumalan sanaa vastaan.
Höpö, höpö juttuja tulee kilvan liukuhihnalta.- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Mikä on "vauvakastettu" ?
Helluntailaiset herjaavat työkseen täällä Kristittyjen lasten kastetta,
nimittelemällä sitä vaikka kuinka herjaavin ilmaisuin.
Helluntailainen nimimerkki Mohikaani27 herjasi aikansa lapsien saamaa pyhää kastetta.
Jumala on kuulemma tehnyt siitä lopun hänen kohdallaan.
Jaak. 2:7
Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkeen.] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaiset herjaavat työkseen täällä Kristittyjen lasten kastetta,
nimittelemällä sitä vaikka kuinka herjaavin ilmaisuin.
Helluntailainen nimimerkki Mohikaani27 herjasi aikansa lapsien saamaa pyhää kastetta.
Jumala on kuulemma tehnyt siitä lopun hänen kohdallaan.
Jaak. 2:7
Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkeen.]Gal. 6:7
Älkää pettäkö itseänne! Jumala ei salli itseään pilkattavan. Mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää. - Anonyymi
Henki kirjoitti:
Ei sellaista olekaan, se on haukkumanimi mitä tuo yksi täällä koko ajan käyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sellaista olekaan, se on haukkumanimi mitä tuo yksi täällä koko ajan käyttää.
Antikristuksen uudestikastamia hörhöjä piisaa joka lähtöön, ne rienaa Kristittyjen pyhiä asioita, kuten Kristittyjen lapsien saamaa kastetta ja Herran Pyhää ehtoollista
ja vaikka mitä kohtaa Raamatussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antikristuksen uudestikastamia hörhöjä piisaa joka lähtöön, ne rienaa Kristittyjen pyhiä asioita, kuten Kristittyjen lapsien saamaa kastetta ja Herran Pyhää ehtoollista
ja vaikka mitä kohtaa Raamatussa.Samat hörhöt kirjoittaa, että "sontaa" , kun joku kopioi tänne keskusteluun jakeen oikeasta Kirkkoraamatusta, 33/38.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat hörhöt kirjoittaa, että "sontaa" , kun joku kopioi tänne keskusteluun jakeen oikeasta Kirkkoraamatusta, 33/38.
Sanovat olevansa tosiuskovaisia helluntailaisia. Nehän antaa huonon kuvan koko uskonliikkeestä?
Ihme kun se joukko ei saa sellaisia kuriin ja järjestykseen? - Anonyymi
Henki kirjoitti:
Vauvana kastettu.
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Vauvakastettu on vauvan pään vedellä valelun kautta kirkon papin toimesta kirkollisella kastelulla kasteltu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vauvakastettu on vauvan pään vedellä valelun kautta kirkon papin toimesta kirkollisella kastelulla kasteltu.
Eli siis upottamalla vauvana kastettu ei ole vauvakastettu?
Puhutko helluntaikirkosta? Siellähän on kirkollinen kaste
- Anonyymi
Onko totta,että helluntalaiset ei kuulu Kristuksen joukkoihin?
Entä adventismi?- Anonyymi
7pv.adentismi on kaikista vanhin Amerikanuskonnoista, siitä eräs erkaantunut haara on muodostunut Jehovantodistajien seurakunnan.
Helluntailaisuudella Mormonismilla on kanssa yhtymäkohdat.
Näiden uskonsuuntien keulahahmot tunsivat toisiaan ja tiesivät hyvin toistensa opit, kun omia oppirakennelmiaan suunnittelelivat ja oppirakennelmiaan kokosivat.
Lisätietoa asioista saat kun tutkin kunkin uskonliikkeen perustajien haulla.
Ellen G.White (Adventismi)
Charles Russell (Jehovantodistaminen)
Charles Fox Parham (Helluntailaisuus)
Joseph Smith (Mormonismi)
- Anonyymi
Miksi aloittaja luulee, että vapaissa suunnissa olevat olisivat kaikki jotain "kirkosta eronneita"? Senkö takia, että pakkokastaminen luterilaisuuteen on ollut Suomessakin voimassa?
Mutta pakkokastamista ei ole ollut enää vuosiin, joten on paljon ihmisiä ja perheitä, jotka liittyvät suoraan johonkin muuhun uskonnolliseen ryhmään.- Anonyymi
Siksi juuri heikon jumalansa hätä pakkovesijutuissa on ongelma, että heihin ei enää liitytä.
Hätä on suuri ja on huudettava pesuvadin äärellä helvettijumalan veden opilla apua, ettei kaikki lähde. Mutta se juuri hävittääkin luterilaisuuden, vauvavaeluosan.
He eivät edes tajua, kuinka jo sirpaleitunut on opissaan luterilaisuus, kun vain pesuvati on IN ja Pyhä Henki unohdetaan. Nyt he eivät hokaakaan, että kirkko on heidän takiaan sirpaloitunut, jossa raamattu lukevat - täyttyvätkin Hengellä ja puhuvat kielillä, jne.
Mutta, pesuvativeden hurmos estää näkemästä Jumalantyöt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi juuri heikon jumalansa hätä pakkovesijutuissa on ongelma, että heihin ei enää liitytä.
Hätä on suuri ja on huudettava pesuvadin äärellä helvettijumalan veden opilla apua, ettei kaikki lähde. Mutta se juuri hävittääkin luterilaisuuden, vauvavaeluosan.
He eivät edes tajua, kuinka jo sirpaleitunut on opissaan luterilaisuus, kun vain pesuvati on IN ja Pyhä Henki unohdetaan. Nyt he eivät hokaakaan, että kirkko on heidän takiaan sirpaloitunut, jossa raamattu lukevat - täyttyvätkin Hengellä ja puhuvat kielillä, jne.
Mutta, pesuvativeden hurmos estää näkemästä Jumalantyötts. armolahjat toimiikin kun Hengelle annetaan tila.. Vesihurmosporukka ei sitä tuvastaan hokaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta, pesuvativeden hurmos estää näkemästä JumalantyötVain uudestikastajat puhuvat pesuvadista ja vedestä, pelkkää taikaa on uudestikastajien oppi ilman Jeesusta ja Pyhää Henkieä, pesuvadista kyllä puhutaan
Ukastaat ei tajua että ovat täysinn pirstaloituneet opillisesti, luterilaisilla sentän on tunnustus, ukastajilla ei sitäkään
Hurmos kielillämolotus koraa heillä Kristillisn kastee, joka on vain vettä ilman Jeesusta, sokeat ei sitä neäe - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain uudestikastajat puhuvat pesuvadista ja vedestä, pelkkää taikaa on uudestikastajien oppi ilman Jeesusta ja Pyhää Henkieä, pesuvadista kyllä puhutaan
Ukastaat ei tajua että ovat täysinn pirstaloituneet opillisesti, luterilaisilla sentän on tunnustus, ukastajilla ei sitäkään
Hurmos kielillämolotus koraa heillä Kristillisn kastee, joka on vain vettä ilman Jeesusta, sokeat ei sitä neäeNiin, heille Jeesus ei ole Jumala, ei tie, ei totuus, eikä elämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ts. armolahjat toimiikin kun Hengelle annetaan tila.. Vesihurmosporukka ei sitä tuvastaan hokaa
armolahjat toimii kristittyjen keskuudessa mutta ei tuon pesuvatisaarnaajapedolla, hän uskoo vain pesuvativeteen.
- Anonyymi
Nämä vauvavalelu hurmosporukka kun aina lätisee harhastaan, niin he itse polkevat kirkkonsa maanrakoon, kun ja koska, ihmiset näkevät väärän ja jumalattoman jumalan heidän uskossaan.
Vauvavalelulätisijöiden jumala on niin heikko, että on pesuvativedellä pelastettava - ettei helvetin tuli syö vauvoja, kun ja jos ne tietämättömänä kuolevat ennen aikojaan.
luteri- jumalan heikkous on juuri se kultaisen vasikan oppi, jota pesuvatisaarnaajat eivät tajua.- Anonyymi
Nämä vauvanvalelusta puhuvat irstaat pedot lätisevät harhoistaan ja unohtavat Jeesukseen. Heidän jumalattomutensa on kaikkien nähtävänä
Näiden pedofiilien jumlaa pelastaa ilman Jeesusta, pelkkä pesuvativettä ja taikaa on niiden oppi
P - Anonyymi
Ylläoleva pesuvatisaarnaaja ei tajua että Jeesus on ainoa tie mutta hänen teinsä on vesi ja pesuvati, ei siis kaste Krituksen
parhamin jumala on se joka pelastaa kaikki eikä tarvitse uskoa tai tehdä parannusta tai kasteta, jumala pelastaa kaikki - hyi mitä hirveää harhaa tuolta saatanan pesuvatipedolta
- Anonyymi
Jälleen oiva todistus helluntaialisen riehumisesta. Siellä lentelee pesuvatia ja vettä ja vauvoja ja pesuvatirhurmosta ja vauvanvalelua ja vauvanvaleulätisinää, ja luteria (mikähän sekin on) mutta ei sanaakaan Jeesuksesta, meidän uskovien pelastajasta. Jumalan sen kirjoittaa pienellä
Kertoo kaiken. Rukoillaan hänen puolestaan.- Anonyymi
Minäkin rukoilen hänen puolestaan jotta löytäisi Jeesukeen
- Anonyymi
Nämä vauvakastetut osaavat keskustella ihan itsekseen.😂😂😂
Toisiaan kiihottavat Jumalan sanaa vastaan.
Höpö, höpö juttuja tulee kilvan heidän satukirjastaan.- Anonyymi
Nämä useamman kerran kylvetetyt keskustelee itsekseen ja sanoo Raamattua satukirjaksi 😅😅😅
Sitä Jumalan sana heille in. He kiihottavat toisiaan hylkäämään Sanan 🙁
- Anonyymi
Homohurmos on toinen.
- Anonyymi
>> Kirkosta eronneet lahkolaiset <<
Tarkoittaako aloittaja nyt niitä kirkon omia, kirkosta erkaantuneita lahkoja vai mitä tarkoitat lahkolaisilla?
Sen jälkeen, kun kirkko lopetti pakkoliitämiset, on tullut runsaasti ihmisiä ja perheitä, jotka eivät kuulu mihinkään kirkkoon tai seurakuntaan. Nämä ihmiset ovat liittyneet eri seurakuntiin vasta uskoon tultuaan. Eivät he silloin ole mistään luterilaisesta "kirkosta eronneita".- Anonyymi
Aloittaja tuskin puhuu luterilaisesta kirkosta, vaan Kristuksen kirkosta.
- Anonyymi
Gal.5:20 "lahkot"
Raamatun mukaan varsinaiset lahkot ovat pervojen perustamia liha himojen tyydyttämiseksi tehtyjä ja perustettuja. - Anonyymi
>> Sen jälkeen, kun kirkko lopetti pakkoliitämiset, on tullut runsaasti ihmisiä ja perheitä, jotka eivät kuulu mihinkään kirkkoon tai seurakuntaan. Nämä ihmiset ovat liittyneet eri seurakuntiin vasta uskoon tultuaan. Eivät he silloin ole mistään luterilaisesta "kirkosta eronneita". <<
Wikipedia: Suomen kuuluessa Ruotsiin oli maassa voimassa uskontopakko vuodesta 1634 alkaen. Kaikkien oli kuuluttava luterilaiseen kirkkoon tai lähdettävä maasta. Kirkosta eroaminen kokonaan tuli Suomessa mahdolliseksi v. 1923, kun uskonnonvapauslaki astui voimaan.
Millä perusteella kaikki muut uskovat olisivat jotain "kirkosta eronneita" sen takia, jos he eivät satu kuulumaan juuri kirkkoon? Kun kerran vuodesta 1923 asti on ollut vapaus olla kuulumatta kirkkoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gal.5:20 "lahkot"
Raamatun mukaan varsinaiset lahkot ovat pervojen perustamia liha himojen tyydyttämiseksi tehtyjä ja perustettuja.niinpä ! "lihan himojen tyydyttämiseksi"
"PAULOHINSA kietovat, SYNTIEN RASITTAMIA, ja MONENLAISTEN himojen heiteltäviä
naisparkoja"
2 Tim: 3: 6
menevät lahkoihin kuka minkäkin ongelmansa vuoksi.
>>Siksi juuri heikon jumalansa hätä pakkovesijutuissa on ongelma, että heihin ei enää liitytä.>>
Koskee sekä luterilaisia että ortodokseja että vapaita suuntia.- Anonyymi
Kristuksesta ei kannata luopua bvaan amerikan eksytyslahkosta ja muista lahkoista!
Olen nähnyt niin oksettavia lahkoja joissa manipuloidaan ihmisiä ihan väärin,ei totuuden hengessä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei512859Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071682- 1041010
- 83925
- 60863
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate163770- 42766
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57761Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59742Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28685