Koronapassi ja -rokote

Anonyymi

Mielipide koronapassista ja -rokotteesta jakaa aika voimakkaasti seurakuntia ja yleensäkin ihmisiä. Minun ajatukseni on, että jokainen kunnioittakoon toisen mielipidettä, oli se sitten vastaan tai puolesta. Itse en ole ottanut koronarokotetta koska oikeasti pelkään sen haittavaikutuksia. Olen kuullut, että moni ihminen on kuollut koronarokotteeseen. Koko olemukseni huutaa, että älä ota tuota myrkkypiikkiä eli koronarokotetta. Haluan pitää kehoni puhtaana. Pahimmassa tapauksessa kristittyjen välit kylmenevät, jolleivät sitten suorastaan jopa jäädy tämän asian takia, mikä on hyvin valitettavaa. Mitä Sinä ajattelet näistä asioista?

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juuri näin. Itse kyllä otin rokotukset. Oikeastaan vastentahtoisesti. Olo ei ole ollut ihan normaali sen jälkeen.

    • Anonyymi

      > Mitä Sinä ajattelet näistä asioista?

      Vuonna 2020 ilman rokotteita ja vähillä maskeilla, 1/70000 alle 70 v kuoli koronaan, puolet vähemmän kuin liikenneonnettomuuksissa. Eli, riski on, mutta on suurempiakin riskejä. Myös rokotteissa on riskit. Siksi, mielestäni jokaisen pitäisi olla vapaa valitsemaan itse.

      Rokotteiden tyrkyttäjät eivät anna mitään takuuta, eikä heillä ole mitään vastuuta asiassa. Siksi he eivät ole sopivia tekemään päätöstä. Riski on jokaiselle henkilökohtaisesti, siksi päätös pitää olla myös henkilökohtainen.

    • Anonyymi

      Korona ei ole mielipide, vaan pandemia. Aika monille tappava tauti. Vielä useammille tehohoitoa vaativa tauti. Ja erittäin monille sairaalahoitoa vaativa tauti. Kenelläkään teistä ei ole pätevyyttä arvioida rokotetta mitenkään. Yli 80% suomalaisista on kaksi kertaa rokotettu, ja pieni määrä kolmeen kertaan. - 28.12. kolmas rokote.

    • Eikö teidän taikauskoisten taikakirja käske huolehtimaan lähimmäisistä?

      Ottakaa se rokote 123, niin vähennämme uusien varianttien syntymismahdollisuuksia.

    • Anonyymi

      Mitään erotusta ei ole rokotettujen ja rokottamattomien kristittyjen välillä. Olemme samanarvoisia ja samalla viivalla Jumalan edessä. Viha ei ole oikein kummankaan puolelta. Rokote ja passi eivät ole uskon asia. Ne liittyvät lähinnä siihen, että haluamme olla kuuliaisia esivallalle. Kristittyinä meidän ei pidä pelätä rokotteita vaan ottaa ne kuuliaisia vastaan.

    • Anonyymi

      Kunnioitus ja rakkaus ei siis ole meidän keksintöjen varassa.

    • Miten rokotus tai siitä kieltäytyminen voi olla tasa-arvokysymys, kristillisessä mielessäkään?
      Rokotusmahdollisuus kuuluu vakavan sairauden ennältäehkäisevään hoitoon.
      Kun rokottamaton ihminen sairastuu koronaan ja joutuu sairaalahoitoon, niin tietääkö hän mitä lääkkeitä häneen pumpataan, että tulisi taas terveeksi.
      Ennaltaehkäisevän rokotuksen ja taudin hoidolla on iso ero - ihan omassa olossakin. Olen saanut tietää, että olo voi olla todella kehno .- varsinkin jos joutuu (pääsee) hengityskoneeseen. Vaihtoehdot ovat silloin todella vähissä - on vain kurja olo tai vielä kurjempi olo.
      Käyttäkäämme siis yhteiseksi hyväksi rokotusmahdollisuutta.
      Jumala on antanut meille Sanassaan iankaikkisen elämän ja maanpäällisen elämän suhteen valittavaksi kaksi vaihtoehtoa: siunauksen ja kirouksen - elämän ja kuoleman. Haluan rukoilla, että osaisimme aina valita sen paremman vaihtoehdon - siunauksen ja elämän.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Katson minuutin alusta, huijarilta vaikutti!


    • Anonyymi

      Kuinka vähillä älynlahjoilla varustettuina me jotkut täällä taaperrammekaan, kuitenkin osataan kirjoittaa nettiin.

      "Olen kuullut, että moni ihminen on kuollut koronarokotteeseen."

      Ajatelkaa mitä kaikkea tuohon sisältyy!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1709
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1648
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      1185
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1144
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1122
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1037
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      991
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      984
    10. 7
      972
    Aihe