Nyt on käynyt ikävästi

Minä, kaunis ja rauhaa rakastava miesoletettu, olen joutunut hirvittävän painostuksen ja lähes raiskuun uhriksi. On nimittäin käynyt näin, että joku ihmisoletettu kehitteli ja toteutti minua, tai siis minua kunniaa ja minua, vastoin, nimimerkin, mikä näyttää omaltani, mutta ei kuitenkaan ole minun vanhempieni siittämistä esikoiseen jälkeen syntymä älykkö, eli minä. Olen nyt uhannut piestä koirani puruluun, huudahtanut naapurille ja lähestulkoon runnellut isovarpaani asian tiimoilta. Yrittäessäni poistaa tuon elämää suuremman vastustajani vääryydellä ja viekkaudella haltuun ottamansa (liekö yhdyssana, on se) haltuunottamansa nimimerkin, jossa näkyy lapinmiehen genetiivimuoto ja lyhennys sanasta toimisto, poistin sen epähuomiossa. Jäljelle kuitenkin jäi kuvineni kaikkineni tuo röyhkeän tomaatinsyöjän nikki, jota nyt yritän poistattaa aina EU-oikeustaloa myöden. Brysselistä vastasivat, että saattavat kyllä ryhtyäkin jopa sotatoimiin korjatakseen kohtaamani vääryyden, mutta odottavat vielä Marinin ja Niinistön anteeksipyyntöä tahi lupaa. Itse olisin jo valmis takomaan rystysiäni seinään, niin harmittaa, niin. Polliisillekin soittaisin kyllä, mutta en enää luota siihen instituutioon sen jälkeen minkä ystävälleni Aarniolle tekivät. Olen nyt ääritulistuksen tilassa; jos puren kieleeni, vika on teidän, sillä tämän saitin kauttahan olen tullut kunnelluksi ja syvästi loukatuksi tässä nimimerkkituskassani. Kuusinkertainen hyi -huutoni sille rontille ja ruojalle, joka minua näin vainoaa ja ahdistaa:

hyihyihyihyihyihyi !

Vai onko sittenkin niin, että se olin minä itse... Täytyy pohtia...

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi että

    • Anonyymi

      Äläs nyt vaivu!
      Kohta pääset 7 metrisellä purkaan itteäs, se kun kiville niin on muuta aihetta mieleen ja kirjoituksiin. 123456 vain noin kuukausia niin kurjet parittelee ja elämä jatkuu toisessa ilmastossa, jossa taas vihreät valittaa kesäaikaa ja kärpäsiä.

      • Vaivunpas.
        Tai no, jännää miten jännästi toit esiin kuukausien jatkumon.
        Nykyään melkein kaikki on jännää.
        Taidanpa viihdyttää itseäni tutkimalla taskujani.
        Voi keturan viuhke, kylläpä nyt on jännää.
        Anteeksi, eksyin taas jännän äärelle.
        Mutta kun elämä on... jännää.


      • Merimarsu kirjoitti:

        Vaivunpas.
        Tai no, jännää miten jännästi toit esiin kuukausien jatkumon.
        Nykyään melkein kaikki on jännää.
        Taidanpa viihdyttää itseäni tutkimalla taskujani.
        Voi keturan viuhke, kylläpä nyt on jännää.
        Anteeksi, eksyin taas jännän äärelle.
        Mutta kun elämä on... jännää.

        Taustoitan vielä...

        https://www.facebook.com/watch/?v=2665311127104441


      • Merimarsu kirjoitti:

        Taustoitan vielä...

        https://www.facebook.com/watch/?v=2665311127104441

        Minäkin katson näitä toveri Piraatti.
        Myös Kapin kanssa tekstejä tarkistetaan, ai kun me ollaan siinä hyviä, heti huomataan jos äästä puuttuu pisteet päältä. Kyllä me sitten pahoitetaan mielemme kun tuollaisia puutteita kirjaimissa.


      • Pankkolängvitsi kirjoitti:

        Minäkin katson näitä toveri Piraatti.
        Myös Kapin kanssa tekstejä tarkistetaan, ai kun me ollaan siinä hyviä, heti huomataan jos äästä puuttuu pisteet päältä. Kyllä me sitten pahoitetaan mielemme kun tuollaisia puutteita kirjaimissa.

        Hienoa. Ja nyt rokki soimaan. Veri nais mjuusik.

        https://www.youtube.com/watch?v=Ern8qUpJzVk


    • Anonyymi

      Onneksi et sentään saanut turpaasi niin kuin tässä hiljattain muuan yökerhossa bilettänyt miesolettu sai.


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      223
      1888
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1282
    3. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1159
    4. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      80
      1113
    5. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      28
      872
    6. Mitä mies teet

      näin iltasella? 👾
      Ikävä
      52
      765
    7. Nainen, jos luet kirjoituksiani

      niin sano minulle jotain?
      Ikävä
      49
      756
    8. Numerosi 3. ja 4.

      viimeinen numero. Ei uskalla muuten.
      Ikävä
      38
      716
    9. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      53
      709
    10. On ikävä häntä

      Ollut pitkän aikaa
      Ikävä
      37
      694
    Aihe