Nyt on käynyt ikävästi

Minä, kaunis ja rauhaa rakastava miesoletettu, olen joutunut hirvittävän painostuksen ja lähes raiskuun uhriksi. On nimittäin käynyt näin, että joku ihmisoletettu kehitteli ja toteutti minua, tai siis minua kunniaa ja minua, vastoin, nimimerkin, mikä näyttää omaltani, mutta ei kuitenkaan ole minun vanhempieni siittämistä esikoiseen jälkeen syntymä älykkö, eli minä. Olen nyt uhannut piestä koirani puruluun, huudahtanut naapurille ja lähestulkoon runnellut isovarpaani asian tiimoilta. Yrittäessäni poistaa tuon elämää suuremman vastustajani vääryydellä ja viekkaudella haltuun ottamansa (liekö yhdyssana, on se) haltuunottamansa nimimerkin, jossa näkyy lapinmiehen genetiivimuoto ja lyhennys sanasta toimisto, poistin sen epähuomiossa. Jäljelle kuitenkin jäi kuvineni kaikkineni tuo röyhkeän tomaatinsyöjän nikki, jota nyt yritän poistattaa aina EU-oikeustaloa myöden. Brysselistä vastasivat, että saattavat kyllä ryhtyäkin jopa sotatoimiin korjatakseen kohtaamani vääryyden, mutta odottavat vielä Marinin ja Niinistön anteeksipyyntöä tahi lupaa. Itse olisin jo valmis takomaan rystysiäni seinään, niin harmittaa, niin. Polliisillekin soittaisin kyllä, mutta en enää luota siihen instituutioon sen jälkeen minkä ystävälleni Aarniolle tekivät. Olen nyt ääritulistuksen tilassa; jos puren kieleeni, vika on teidän, sillä tämän saitin kauttahan olen tullut kunnelluksi ja syvästi loukatuksi tässä nimimerkkituskassani. Kuusinkertainen hyi -huutoni sille rontille ja ruojalle, joka minua näin vainoaa ja ahdistaa:

hyihyihyihyihyihyi !

Vai onko sittenkin niin, että se olin minä itse... Täytyy pohtia...

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi että

• Anonyymi

Äläs nyt vaivu!
      Kohta pääset 7 metrisellä purkaan itteäs, se kun kiville niin on muuta aihetta mieleen ja kirjoituksiin. 123456 vain noin kuukausia niin kurjet parittelee ja elämä jatkuu toisessa ilmastossa, jossa taas vihreät valittaa kesäaikaa ja kärpäsiä.

• Vaivunpas.
        Tai no, jännää miten jännästi toit esiin kuukausien jatkumon.
        Nykyään melkein kaikki on jännää.
        Taidanpa viihdyttää itseäni tutkimalla taskujani.
        Voi keturan viuhke, kylläpä nyt on jännää.
        Anteeksi, eksyin taas jännän äärelle.
        Mutta kun elämä on... jännää.

• Merimarsu kirjoitti:

Vaivunpas.
        Tai no, jännää miten jännästi toit esiin kuukausien jatkumon.
        Nykyään melkein kaikki on jännää.
        Taidanpa viihdyttää itseäni tutkimalla taskujani.
        Voi keturan viuhke, kylläpä nyt on jännää.
        Anteeksi, eksyin taas jännän äärelle.
        Mutta kun elämä on... jännää.

Taustoitan vielä...

https://www.facebook.com/watch/?v=2665311127104441

• Merimarsu kirjoitti:

Taustoitan vielä...

https://www.facebook.com/watch/?v=2665311127104441

Minäkin katson näitä toveri Piraatti.
        Myös Kapin kanssa tekstejä tarkistetaan, ai kun me ollaan siinä hyviä, heti huomataan jos äästä puuttuu pisteet päältä. Kyllä me sitten pahoitetaan mielemme kun tuollaisia puutteita kirjaimissa.

• Pankkolängvitsi kirjoitti:

Minäkin katson näitä toveri Piraatti.
        Myös Kapin kanssa tekstejä tarkistetaan, ai kun me ollaan siinä hyviä, heti huomataan jos äästä puuttuu pisteet päältä. Kyllä me sitten pahoitetaan mielemme kun tuollaisia puutteita kirjaimissa.

Hienoa. Ja nyt rokki soimaan. Veri nais mjuusik.

https://www.youtube.com/watch?v=Ern8qUpJzVk

• Anonyymi

Onneksi et sentään saanut turpaasi niin kuin tässä hiljattain muuan yökerhossa bilettänyt miesolettu sai.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      70
      4878
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      10
      3320
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      15
      2530
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      56
      1633
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1546
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1316
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      93
      1249
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      217
      985
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      68
      942
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      855
    Aihe