Voiko ihmiset ymmärtää, että issikka on HEVONEN

Anonyymi

Eli, ärsyttää kun jotkut sanoo "islanninponi" vaikka issikka on hevonen. Eli hyvät ihmiset sanokaa islanninHEVONEN ei islanninPONI. Ja älkää sanonko tänne että:
"Issikka on ponikokoinen, joten se on poni", SILLÄ ON HEVOSEN RAKENNE

14

1388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oon samaa mieltä. PS. Issikat on ihanii.

• Anonyymi

Jep!

• Anonyymi

Kömpelöitä ovat Islannin ponit. Ei onnistu este ratsastus vaikka vuosia olen yrittänyt opettaa. Potkii puomit alas vaikka olisi vaan yksi 50 cm korkeudella

• Anonyymi

Arvaa mitä kyl meijän enyine islanninHEVONEN on hypänny 105 cm revi siitä

• Anonyymi

Our icelandichorses have been in World champion . So you talk bullshit.

• Anonyymi

Lol🤣😂 Oot vaan huono kouluttaa niitä hevosia!😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Aika huono oot kouluttamaan sitten😒 Heti vielä syytät hevosta omista vioistasi!😤😤

• Anonyymi

oli kuule ihan sea horsessa vetämässä 110 cm rataa nii en tiiä mitä shettiksiä oot luullu islanninHEVOSIKS. kömpelö on äitis ku synnytti sunlaisen tyypin. oon kisannu ihan sm tasolla islanninHEVOSILLA. taitaa olla vika sinussa eli "kouluttajassa". itseasiassa ei taida vaan se ON sinussa se vika

• Anonyymi

Monet sanoo suomen pienhevostakin suomenponiksi vaikka sekin on hevonen. Minua ei häiritse se kummalla nimellä niitä kutsutaan. Se vaan kertoo niiden pienemmästä koosta. Hyviä silti molemmat.
      Minna Oulusta

• Anonyymi

Minua haittaa koska ne on oikeita hevosia. Pienempi koko… hmm ei.
        Petteri Kanta-Hämeestä

• Anonyymi

Onko Islannin heppaa saatavana keppi versiona. Tarviin vielä sellaisen omaan talliin. Mulla on jo pari lämminveristen jotka menevät muuten tosi lujaa ja sitten yksi Suomen hevonen

• Anonyymi

Mua ärsyttää myös niin paljon kun ihmiset sanoo, että ISLANNINPONI, se on HEVONEN!!! 😤
      Issikka on poni kokoinen, mutta se silti luokitellaan HEVOSEKSI! 🤓

• Anonyymi

voin ny alkuperäsne postaajana sanoo et ei oo oikeesti nii iso juttu, olin vaa dramaattine 13-vuotias vapaalla internet pääsyllä xd

sanokaa vaa millä nimel sanottekaa, ei kamalasti välii

• Anonyymi

Plot twist

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      44
      2176
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      184
      1978
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1372
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      879
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      45
      857
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      825
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      56
      716
    Aihe