Vappu on peruutettu !!!

Jermu

Sori vaan, Vappu on peruutettu, joten selvitelkää päänne ja voitte palata normaalien toimien pariin..Siis hitaammille hahmoille se tarkoittaa sanoa tietsikan ääreen.Ai te oletten siellä jo. No, tämä teille tiedoksi vaan..Se liittyy joten noihin talvi- ja kesäaikojen tasaukseen.

23

942

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • murje

Nyt joulua viettämään!!!

• Jermu

Juhannuskokonkin naapurin pihalla, niin ei tule sitten kiire. Aloitin joulupakettien laiton ja illalla menee kinkku ja laatikot uuniin. Toivon, että ehdin ajoissa.

• Walpuri
        Jermu kirjoitti:

Juhannuskokonkin naapurin pihalla, niin ei tule sitten kiire. Aloitin joulupakettien laiton ja illalla menee kinkku ja laatikot uuniin. Toivon, että ehdin ajoissa.

käyhän se silli jouluunkin, kinkun päälle..

• Walpuri

mihin nää viinat nyt sit laitetaan, ja tää sillinraato??

• Jermu

sillähän tuosta pääset !

• Walpuri
        Jermu kirjoitti:

sillähän tuosta pääset !

mikä vastaus..pitänee ensin niellä nuo viinakset kitusiin, sitten vasta suunnata jakomäkeen...

• sinih52

ja eihän jouluna voi tät kuikka keittookaan nauttia voihan kuikka....

• n52

Mä voin kyllä tulla vetäseen sen keiton huiviini,mutta kun jo Jermun toinen ketju pisti minut pois koneen luota ja siivosin ku hullu jo naapurin tontitkin.
        Mä olem hakennu simat ja kakun ohjeen tärkeimmän.
        Selvä!Mulla on kaikki juhlat pääsiäitä myöten ja ne alkaa huomenna,eikä lopu ennekuin seuraavan vappuna.
        Soudetaan ja huovataan.
        Mä hommaan koneen jus nyt....=)
        Kivat kaikki juhlat sulle!!

• sinih52
        n52 kirjoitti:

Mä voin kyllä tulla vetäseen sen keiton huiviini,mutta kun jo Jermun toinen ketju pisti minut pois koneen luota ja siivosin ku hullu jo naapurin tontitkin.
        Mä olem hakennu simat ja kakun ohjeen tärkeimmän.
        Selvä!Mulla on kaikki juhlat pääsiäitä myöten ja ne alkaa huomenna,eikä lopu ennekuin seuraavan vappuna.
        Soudetaan ja huovataan.
        Mä hommaan koneen jus nyt....=)
        Kivat kaikki juhlat sulle!!

just niiii..............et harmittaa hyvä kuikka soppa noh tuu sie vetäsee se sit huivii.
        noh kakuu mie kyl maistan..

• n52
        sinih52 kirjoitti:

just niiii..............et harmittaa hyvä kuikka soppa noh tuu sie vetäsee se sit huivii.
        noh kakuu mie kyl maistan..

selvä?
        Kakku?
        Mikä hiton kakku?

• sinih52
        n52 kirjoitti:

selvä?
        Kakku?
        Mikä hiton kakku?

mä olen ainakin.. mut kun vappukakkua jouluna nautin sit voi olla toi sel.............

• n52
        sinih52 kirjoitti:

mä olen ainakin.. mut kun vappukakkua jouluna nautin sit voi olla toi sel.............

Heureka!!
        Nyt kaikki juomajuhlat kerätään yhteen ja ollaan sevinpäin kokon äärellä paistamassa kalkkunoita ja pyöritellään munia kuusen ympärillä?

• sinih52
        n52 kirjoitti:

Heureka!!
        Nyt kaikki juomajuhlat kerätään yhteen ja ollaan sevinpäin kokon äärellä paistamassa kalkkunoita ja pyöritellään munia kuusen ympärillä?

ku selvis.... Muna rikasta pääsiäistä

• n52
        sinih52 kirjoitti:

ku selvis.... Muna rikasta pääsiäistä

Rakettien räiskyessä....=)
        Korkokengät koivissa pipon säestyksellä....:D

• pikkurouwan poikanen

Nythän on niin, että wappua on pidennetty kestämään kaksi viikkoa, tämä valtioneuvoston päätös on ihan tuliterä, sain sen juuri faksiini (joka muuten työntää ulos mitä sattuu, milloin sattuu ja keneltä sattuu). Niin että Jermu-pupunen, alahan kaivella wappunenä henkarista ja rusinat patjan alta, kohta niitä tarvitaan serpenttiinin sekaan...

• Jermu

Tässä vaiheessa iltaa vietetään aprillipäivää 2006..On se kyllä niin väärin, kun kaikki tarttee vääntää selkokielelle..Ootas..Nyt on tulossa vappu 2006..joo, meni sekin, myöhästyit taas!!!! Kjäh!

• pikkurouwan poikanen
        Jermu kirjoitti:

Tässä vaiheessa iltaa vietetään aprillipäivää 2006..On se kyllä niin väärin, kun kaikki tarttee vääntää selkokielelle..Ootas..Nyt on tulossa vappu 2006..joo, meni sekin, myöhästyit taas!!!! Kjäh!

-mutta kuinka suloisesti ne ovatkaan ristissä-

Oletko jo ostanut wappulahjoja? Jos minä saan toivoa, niin haluan tänä jouluna oikein ison WappuPukin, jota vetää parrasta. Ainiin ja paljon lahjoja kans, mä oon ollu koko kesän kilttinä.

• Jermu
        pikkurouwan poikanen kirjoitti:

-mutta kuinka suloisesti ne ovatkaan ristissä-

Oletko jo ostanut wappulahjoja? Jos minä saan toivoa, niin haluan tänä jouluna oikein ison WappuPukin, jota vetää parrasta. Ainiin ja paljon lahjoja kans, mä oon ollu koko kesän kilttinä.

ei vuonna 2007 käytetä enää piuhoja..Hohhoijakkaa..Vappulahjoja...huoooooh!
        Herää!!! Kjäh!

• poikanen evp
        Jermu kirjoitti:

ei vuonna 2007 käytetä enää piuhoja..Hohhoijakkaa..Vappulahjoja...huoooooh!
        Herää!!! Kjäh!

...kun saan lahjoja!

Hei wappu-ukot tanssikaa, nyt on riemun raikkahin aika!

Eh, jäät lähtee ja aurinko paistaa, älä murjota, murunen!

• maron*

istut vappunenäsi kanssa ja huiska kädessä ja laulat rullaati rullaa... Onko valkolakki päässä - ei kun siis se marsun näköinen joka joskus ammoin on ollut valkoinen - siis nyt päässä?
      Ei se vappu ole peruttu, muistit vain väärin, ikä tekee tepposensa:))))))

• Pirre*

päivystän työssä..Iloista ja Hyvää Valpuria teille muille!
      tv. Pirre* työn sankari ja kunnon
      proletaari!:)

• Otin varaslähdön ja juhlin jo eilen Vappua. Kähhäh, ehdinpäs ennen peruutusta. Serpentiinit kaulassa, hassu vappunenä ja ilmapallo pyllyn päällä. Usotko että oli hauskaa?

• Wappuvinkkaaja

...säädetty pakolliseksi ja kansalaisten pitää laillisen edesvastuun uhalla vappuaatosta klo 12 vappupäivään klo 18 asiaankuulumattomalla riehakkuudella wappua viettää. Kansalaisten pakollisiksi wappuvarusteiksi on säädetty wappupallo, viuhka, tekonenä ja hassu päähine, joksi hyväksytään hätätilassa myös yo-lakki. Kaikenlaisen muun wappukrääsän ja etenkin wappuheilojen hankkiminen on mitä suotavinta. Wappuna selvänä esiintyminen on säädetty raskauttavien asianhaarojen vallitessa rangaistavaksi. Riehakasta Wappua kaikille :DDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      78
      1303
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      43
      931
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      360
      753
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      127
      709
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      683
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      656
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56