Elina Gustafsson

Anonyymi

Ketä muka kiinnostaa tämä ruhje? Tasapaksu entinen kankea nyrkkeilijä.

46

2964

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja tyhmä

• Anonyymi

Joku rankaisi heti...

• Anonyymi

Kammottava miehen ruumis, juoksisin karkuun ja äkkiä.

• Anonyymi

Urheilija , eikös nyrkkeiliän kroppa kuulukkin olla tuollainen
        Ketään ei ole pakko seurata muttei myös haukkua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Urheilija , eikös nyrkkeiliän kroppa kuulukkin olla tuollainen
        Ketään ei ole pakko seurata muttei myös haukkua

Onhan se kyllä ilkeää haukkua ketään yleensäkin ,jokainen ihminen on laillaan kaunis ei voi ikinä sanoa ketään rumaksi. Ihmisillä on yleensä ulkonäkö paineita muutenkin tässä maailman ajassa.

• Anonyymi

Ketään ei kiinnosta paitsi mainostajaa ja kyseistä ihmistå itseään.

• Anonyymi

Ihmettelen kun kertoivat että toista yritetään iskeä toisen läsnäollessa
        Ettei näin tapahdu jos olisivat hetero pari
        Tuo ei pidä millään tavalla paikkaansa !!! Ihan samanlailla hetero pariskuntia isketään
        Tämän olen huomannut jo vuosia
        Meno on muuttunut useita vuosia sitten
        Ei arvosteta toista osapuolta
        Ihmiset on tullut röyhkeiksi, ei moraalia ym
        Ihan samaa kokevat heterot . Kaikki onkin kii ni siittä kuinka iskettävä toimii , ei kannata sanoa edes että hei mun puoliso on tossa vaan täräyttää ihan suoraan että en ole sinusta kiinnostunut , en nyt enkä vapaanakaan

• Anonyymi

Ketä kiinnostaa!!! Joka hemmetin nyrjähdys pitää tiedottaa!! Älytöntä pitää olla esillä!!

• Anonyymi

En kyllä ymmärrä tätä Anskua, joka tuohon Elluun sekoaa. Mutta en taida pysyä muutenkaan pysyä enää perässä näistä sukupuolettomista tyypeistä.

• Anonyymi

En edes tiennyt ,että tämä Ansku on lespo,nykyään voi kysyä jokaisesta ihmisestä jonka tapaa ,että oletko lespo ,homo,vai muu sukupuolinen.?mihin me ollaan menossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En edes tiennyt ,että tämä Ansku on lespo,nykyään voi kysyä jokaisesta ihmisestä jonka tapaa ,että oletko lespo ,homo,vai muu sukupuolinen.?mihin me ollaan menossa.

Mutta kun niitä sukupuolia on vain kaksi ja piste.

• Anonyymi

Julkisuudessa hinnalla millä hyvänsä.

• Anonyymi

Ura on ohi ja nyt jääty julkisuuden sirkuspelleksi.
      Näin käynyt monelle urheilijalle...kannattaisi miettiä
      ehkä toisenlaita urasuuntautuneisuutta.
      Muuten kyllä juoksisin karkuun tuota olentoa...

• Anonyymi

Miksi julkisuuden pitäisi loppua siihen kun ura päättyy ?

• Anonyymi

Ei pysy mukana näissä jutuissa!!! Millon kukin on muuttunu lepakoksi!!!. Sit pitää patsasella joka lehden kannessa!.

• Anonyymi

En ymmärrä minäkään nykymenoa, onko kohta ns. normaaleja heteropareja enää ollenkaan?
        Mikä tekee ihmiset tuollaisiksi?
        Saasteet? Kemikaalit? Muuttavat geenistöä ja kromosomeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä minäkään nykymenoa, onko kohta ns. normaaleja heteropareja enää ollenkaan?
        Mikä tekee ihmiset tuollaisiksi?
        Saasteet? Kemikaalit? Muuttavat geenistöä ja kromosomeja.

Jokainen saa olla mitä itse haluaa , ihmettelen sitä miksi asiasta tarvitsee toitottaa jos se kerta on normaalia
        Jos molemmat on naisia niin miksi toinen on aina miesmäinen ? Onko jokin itsetunto ongelma kun onkin nainen muttei voi sitä näyttää ?
        Onnea tälle parille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen saa olla mitä itse haluaa , ihmettelen sitä miksi asiasta tarvitsee toitottaa jos se kerta on normaalia
        Jos molemmat on naisia niin miksi toinen on aina miesmäinen ? Onko jokin itsetunto ongelma kun onkin nainen muttei voi sitä näyttää ?
        Onnea tälle parille

Onko tässä niin, että halutaan mies ilman sitä vehjettä?

• Anonyymi

Olen aina pitänyt Anskua tosi kauniina ja herttaisena naisena. Tuosta toisesta en sano mitään, viitti, kun tulis liiaksi painokelvotonta tekstiä.

• Anonyymi

Puhuu lapsen äänellä . Kammoa

• Anonyymi

Päähän hakatut voi olla käytöshaittoja joillakin..kuka jaksaa kuunnella narinaa..kauneutta saa hakea

• Anonyymi

Iks tuon pitää laittaa miehen vaatteet ja olla kuin mies. Olisi tyytyväinen siihen miksi on syntynyt .

• Anonyymi

Vaativat muilta hyväksymistä mutta eivät taida hyväksyä itseäänkään.

• Anonyymi

Heillä on kivaa keskenään.

• Anonyymi

Julkisuustyrkkyjä yöks. Ja usein jotain seksiin viittaavia kuvia.. en halua tietää.

• Anonyymi

Ellu ja Ansku ovat huipputyypejä. Mukavia ja seuraan kyllä innolla. Maailmaan mahtuu erilaisuutta. Koittakaa elää asian kanss.

• Anonyymi

Eikö Ansku lähes Tuiskun kanssa seukannut. Mä oon ihan love anskun sexy ääneen. M48

• Anonyymi

Hän on sateenkaariväen lemmikki.

• Anonyymi

Ketä voi kiinnostaa mitä Elina ja Ansku touhaavat. Tuon tanssijan pisteet tipahti kun lähti ex- nyrkkeilijän ( oliko sitäkään ) matkaan. Noita lepakkoja ja homo poikia on joka paikassa yrittämässä julkisuuteen, kun muulla ei oikein helpolla pääse niin tuolla.

• Anonyymi

Julkisuus ei ketään elätä loppuelämää. Ex-nyrkkeilijäkin joutuu vielä huomaamaan sen. Eikä tuokaan liitto tule kestämään. Kuhertelua lehtien sivuilla kestää aikansa.

• Anonyymi

Nyt olet kyllä oikeassa. Ei minuakaan kiinnosta. Tanssii tähtien kanssakin meni rakkaudenhuuruisissa merkeissä. Kisaan keskittyminen oli olematonta.

• Anonyymi

Onko vielä ottelupainossa 69kg,vai joko on 96kg

• Anonyymi

Ketä kiinnostaa Ellu ja Ansku, tehköön mitä tykkäävät.

• Anonyymi

Noinniinku tyttöjen kesken niinku.

• Anonyymi

Huhujen mukaan hän on Martinan pikkuserkku ja onkin aika paljon samaa näköä.

• Anonyymi

Ruma gorilla joka tahtoisi olla salaa mies. Näkeehän sen olemuksestakin. 😎

• Anonyymi

Aikansa kestää nämä julkkissuhteet joissa ei varsinaisesti ole tarkoitus perustaa perhettä ja elää tavallista arkea, kai.

• Anonyymi

Ja eikös Anskulla alkanut vaihdevuodet, lehtijutun mukaan näin.

• Anonyymi

Julkisuustyrkky ja epävakaa tuo Ellu. Turhake.

• Anonyymi

Mikäs turahke muuten itse olet ja oletko ajatellut sitä joskus ?

• Anonyymi

Taas tämä akka jyrähtää Palander-kohusta. Näköjään henkilö jonka mielipidettä kysyttävä joka asiaan. Ja tosiaan kuin gorilla.

• Anonyymi

Hirvee hehkutus yhteisistä hammasharjoista, menkoista jne Ja mahalasku. Yllätys.

• Anonyymi

Oikein julkisuustyrkky! Hän, ja hänenkaltaiset saa puhua ja näytellä mitä paikkoja vain, mutta heikälaisia saa ainoastaan silitellä ja kehua.

• Anonyymi

Vastenmielisen näköinen isonenäinen gorilla joka tahtoo näyttää mieheltä vaikka pelkää heitä. Inhottava luonne ei yhtään tilannetta paranna.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      224
      4681
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3459
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      263
      2015
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      8
      1832
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1247
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1209
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      100
      964
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30
      777
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      61