Äänestätkö vai nukutko?
"Hyvinvointivaalit" tulossa tammikuussa
12
138
Vastaukset
- Anonyymi
kepulaisia ketuttaa kun Sipilä vie ppmaalla kaikki äänet. Hällä väliä vahingon määrästä mitä on keskustalle aiheuttanut
- Anonyymi
niih,alakaapi vakuutuskuoret täyttymähän,,
- Anonyymi
onko kärsämäeltä ehdokasta
- Anonyymi
Saadaan lisää hallintoa...
- Anonyymi
Suomeen tarvittais vain 2 hyvinvointialuetta velkaiset kunnat ja velattomat ja sitten velattomat ottaa hoitaakseen velkaisten velat,se jos mikä lisäisi hyvinvointa velkaisille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomeen tarvittais vain 2 hyvinvointialuetta velkaiset kunnat ja velattomat ja sitten velattomat ottaa hoitaakseen velkaisten velat,se jos mikä lisäisi hyvinvointa velkaisille
tämä oligarkkien Sipilä & Orpon suunnitelma on suomalainen versio kolhoosita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tämä oligarkkien Sipilä & Orpon suunnitelma on suomalainen versio kolhoosita
toivottavasti vasemmisto-ja PS, läiset ei äänestä,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,, hyvästi voivat "tulevat hyvinvointi-alueet tulee saamaan maksettavaksi miljardin hinta lapun Soten digitalisoimisesta, tai siis hva-kunnille tasajaolla,,eikä auta kitistä,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS ällä enemmän ehdokkaita kuin kepulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS ällä enemmän ehdokkaita kuin kepulla
niin, se on tietysti hyvä jos olis puoluevaalit, maakunntavaalit on hlö-vaalit ja paljon ehdolla olevat saattaa hajauttaa äänimäärää liiaksi,,
- Anonyymi
Sama pääseekö yks kunnasta...ei päätä mistään! Isot tekkee päätökset ja pienet häviää...lähtee palvelut ym.
- Anonyymi
"pienten kuntien on vaikea saada ehdokkaitaan läpi, ja suurten kuntien poliitikot päättävät hyvinvointialueen asioista"
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/699d5f0b-9198-4421-8c8f-f24b7ce52583
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056