Olen aloittamassa kela taksina vuoden alusta. Pitääkö minun hankkia Otaxi-juusto katolle?
Otaxi Oulu hyväksyy välitykseensä ns. ”blanco-autoja”, joita ei teipata. Näissä autoissa voi olla usean välitysyhtiön välityslaitteet. Autoihin ei välitetä Otaxin ns. normaalikyytitilauksia. Blanco-auton käyttötarkoitus on Kela-kyytien ja mahdollisesti muiden välitysyhtiöiden välittämien kyytien suorittaminen. Autoa ei voi teipata minkään välitysyhtiön väreihin ja auton ajaessa Otaxi Kelataksi -kyytejä, tulee autossa olla OTAXI -taksivalaisin. Blanco-auton liittymismaksut ja avausprosessit ovat yhtenevät muiden Otaxi välityspalvelusopimusten kanssa.
Voiko Otaxi näin tehdä?
8
1141
Vastaukset
- Anonyymi
Otaxi juusto? Ei todellakaan, eikä Otaxi ole mikään kelan palveluntuottaja. Mitä ne isottelee ??????
- Anonyymi
Otaxsi toimitusjohtaja on kelan infotilaisuuksissa julistanut että alennukset kelakuljetuksissa on 16...% jotain, todellisuus on 23.5%.
Olen haastatellut kymmeniä otaxin kuljettajia ja autoilijoita kelakyytien yhteydessä sairaaloiden pihoilla, kaikkilla on tieto että, eihän ne kelakyytien hinnat tippunut kuin sen 16...%.
Totuus on että 23.5% antoivat alennusta kelalle, otaxin kolme pääjeppeä päätti näin, varmistivat vain oman työpäikkansa...
Yhteensä keskus ja maksuliikenneprovikoiden kanssa alennus on 30%, eli viisitoista vuotta vanhoilla hinnoilla pitäisi taksiyrittäjien toimia.
Nyt on jo monissa kunnissa taksiyrittäjiä jotka lopettavat, tai vähentävät tai vaihtavat inva ja paarikalustonsa neppariin.
se on varma että ensivuodenvaihteen jälkeen lopettaneita ja konkurssin tehneitä taksiyrittäjiä on pilvin pimein.
Itse samassa joukossa... - Anonyymi
Aivan sikamaista touhua, kuka nyt tyhjään alkaa. Ei taksiyritys voi olla mikään hyväntekijä. Taitaa loppua yhteiskunnan ajoihin taksit pian. Nyt on jo maalla vaikea saada yöllä taksi.
- Anonyymi
Minä uutena otaksin autoilijana odotan innossa että pääse päavelemaan kela asikaita.
- Anonyymi
Kannattaisi opetella puhumaan ja kirjoittamaan suomenkieltä kunnolla, jos tarkoituksena on olla palveluammatissa.
- Anonyymi
Haloo Oulu! Ei tollai saa tehdä! Älkääs nyt alkako rajottelee mitään, ettekös äsken päässeet kilpailuviraston tutkinnasta. Hinku uudelleen?
- Anonyymi
Ei me mitää virastoja pelätä. Eihä ne muuta tee ku kukkapuskalla huitoo rangaistukseksi.
- Anonyymi
Buahhhh buahhhh buahhhh buahhhh buahhhh buahhhh ja vielä kerran buahhhh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693