Luovutin tänään

Anonyymi

Työnnä vaan mut pois, mä kyllä menen pois. Mä en ole sitä tyyppiä, joka jää roikkumaan. Enkä mustasukkainen. Tykkäsin susta, mutta sä teet tahallaan asioita, joilla testailet mua. Mä tunnistan sen käytöksen ja en voi sietää sitä. En tiedä, miksi toimit niin, mut se kertoo siitä, että et oo se mies, joka luulin sun olevan. Tosta tyypistä, joka sun pinnan alta näkyy, kun vähän rapsuttaa, mä en tykkää. Ehkä se olikin tarkoitus, näyttää mulle, millainen oot, et pääsen yli. No, se onnistui. Mä luovutin tänään.

29

896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko koolle

      • Anonyymi

        Ei oo koolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo koolle.

        Jiille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jiille

        Ei, mut osut jossain vaiheessa oikeaan, jos käyt kaikki aakkoset läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, mut osut jossain vaiheessa oikeaan, jos käyt kaikki aakkoset läpi.

        Turolle 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turolle 😘

        😅 Sait mut hymyilemään. Kiitos siitä, sitä tapahtuu liian harvoin. Turoa kommentoin: "Jotain samaa meis on."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😅 Sait mut hymyilemään. Kiitos siitä, sitä tapahtuu liian harvoin. Turoa kommentoin: "Jotain samaa meis on."

        😁😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😁😂

        Kai ny on kun tämä ”Turo”- mies vastailee itselleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jiille

        Joku toinen olis voinu sanoa melkolailla samat sanat Jiille, jos yhtään helpottaa olotilaa.
        -sivusta


    • Anonyymi

      Minkä käytöksen sinä nyt mukamas tunnistat?

      • Anonyymi

        Sulla on alentuva asenne. Mitä sä mukamas tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on alentuva asenne. Mitä sä mukamas tiedät?

        Olettaa tämän provon varmaankin koskettavan itseään tai urputtaa kaverin puolesta. Onhan näitä joka lähtöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olettaa tämän provon varmaankin koskettavan itseään tai urputtaa kaverin puolesta. Onhan näitä joka lähtöön.

        Juuh. Näitä on. Olet oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuh. Näitä on. Olet oikeassa.

        Se on sitä kun koko elämän kirjo siiirtyy tänne. Pikkusen tunkkaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitä kun koko elämän kirjo siiirtyy tänne. Pikkusen tunkkaista.

        Mitäpä sitä murehtiman muiden puolesta 👍


    • Anonyymi

      Noh, leikkiluovuttamisisia ei lasketa. Et saa luovuttaa..

      • Anonyymi

        Ethän sinä j halua edes yrittää saada suhdetta kuntoon niin en mä halua olla näin huonossa suhteessa enään ikinä. Me ollaan oikeasti erottu lopullisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä j halua edes yrittää saada suhdetta kuntoon niin en mä halua olla näin huonossa suhteessa enään ikinä. Me ollaan oikeasti erottu lopullisesti

        Anteeksi olen vain niin sekaisin kaikesta 😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi olen vain niin sekaisin kaikesta 😭

        Kyllä tiedät että rakastan sinua aina ja haluan olla vain sun kanssa ikuisesti mutta sun täytyy oikeasti jutella irl minun kanssani ja sitten teet valinnan että haluatko laittaa meidän suhde asioita kuntoon vai sitten erota lopullisesti sun päätös on mitä tehdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tiedät että rakastan sinua aina ja haluan olla vain sun kanssa ikuisesti mutta sun täytyy oikeasti jutella irl minun kanssani ja sitten teet valinnan että haluatko laittaa meidän suhde asioita kuntoon vai sitten erota lopullisesti sun päätös on mitä tehdään.

        sitten jutellaan oikeasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitten jutellaan oikeasti

        No jutellaan oikeasti mun sähköposti osoite on edelleen [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jutellaan oikeasti mun sähköposti osoite on edelleen [email protected]

        Juttelen sun mailiin. Odota hetki.

        😂👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttelen sun mailiin. Odota hetki.

        😂👍

        Voi elämä, siitä tulee hauskaa, mutta ei minulle ja sinua vedetään kuus nolla.-sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jutellaan oikeasti mun sähköposti osoite on edelleen [email protected]

        Ei jutella sähköpostilla. Sinä menet juttelemaan naamatusten sen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jutella sähköpostilla. Sinä menet juttelemaan naamatusten sen kanssa.

        Sen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttelen sun mailiin. Odota hetki.

        😂👍

        Ei edes pahimmalle vihaajalle, mutta karma ehkä koitti hassuttelijalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen?

        Ok juttelen sitten k ja L naisen kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä j halua edes yrittää saada suhdetta kuntoon niin en mä halua olla näin huonossa suhteessa enään ikinä. Me ollaan oikeasti erottu lopullisesti

        Mikä suhde? Mä oon naimisissa ja pökin sua seksinpuutteessa välillä. Siinä kaikki.


    • Anonyymi

      🦁💔🐷😭😭😭

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe