Uusi alokaserä 1/22

Anonyymi

Ei tule kotiutumaan koskaan...onnea jo ennestään! 3. 1 se alkaa monella ihanuus...

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä oon jo hajalla vaikka en ole edes intin portilla käynyt...armoton vitutus jo päällä...

    • Anonyymi

      Aamuja vaan uudet mosat. Terv. reservin luutnantti, ylennyksen sain 2018

      • Anonyymi

        No on se kyllä pippelin jatketta tuokin kun saa ylennyksen. Mulle ihan sama vaikka olisi huollossa paskapytyn tyhjentäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on se kyllä pippelin jatketta tuokin kun saa ylennyksen. Mulle ihan sama vaikka olisi huollossa paskapytyn tyhjentäjä.

        Miten sen nyt ottaa itse olen myös luutnantti, mulle se oli ihan sama tuleeko ylennys vai ei. Ajattelin vaa että se tulee jos tulee ja jos ei tuu niin sitten ei tuu.
        Ei noilla sotilasarvoilla oo kyllä siviilissä vai pitäiskö sanoo reservissä mitää hyötyä itse en ainakaan koe niin.


    • Anonyymi

      Hullun paperit vaan hakuun niin pääsee pois sieltä.
      Näitä keinoja kyllä löytyy jos vain haluaa.

      • Anonyymi

        Haet hullun papereita jonkun intin takia? No en kyllä suosittele.


    • Anonyymi

      Vuosangan lempeät tuulet odottavat uusia tulokkaita...

    • Anonyymi

      Ne jotka astuu palvelukseen tammikuussa niin hyvästelkää tyttöystävä ne ja vanhempanne.
      Venäjä hyökkää Ukrainaan, joudutte itärajalle poteroihin ja ei ole paluuta.

    • Anonyymi

      hei nuoret miehet,ottaaka tuo armeijan käyminen kuin teatterissa esiintyminen,enemmin huumoripuolella kuin sillä käskyttämisen puoleen menemisellä.se on jo suurta näyttämöä kun sinua teititellään,elä vaan sitä samaa elämää niin kuin oot aikaisemmin jo elänyt,ja vielä siitä laita paremmaksi kun olet siitä teatterista /armeijasta joskus päässyt.tulet varmasti kotiumaan sieltä.se on varma.(SE ON VAAN ISO TEATTERIESITYS KOKO PALVELUSAIKA) olen itse armeijan käyny ja kunnioitan veteraaneja kaikesta sydämmestäni ja hattua heille nostan,niin korkealle etten siihen edes ylety.(mutta valitettavasti armeijassa aloittavan aika on vaan niin paljon esimiehen katsomuksesta kiinni miten saa esimerkiksi alokkaan /esimiehen suhteen toimimaan,etenkin tänä päivänä kun nuoret miehet /naiset ei ole totuttetu samaan kohteluun mitä meiltä vaadittiin."ns vanhempana ikäluokkina.nämä nuoret tänä päivänä pystyy samoihin tekoihin kuin mitä suomailen sotilas teki ja puolusti maata 1939-1944 mutta se vaatii puolustusvoimilta ja etenkin niiden esimiehiltä rohkaista ja kannustaa tulevaa sotilasta.JOS EI ROHKAISE EIKÄ KANNUSTA JA KATSO MIHIN KENEN KOHDALLA MENNÄÄN.NIIN SE ON ESIMIEHEN TYPERYYTÄÄ)JA SILLOIN KOKO PALVELUSAIKA ON VAIN SITÄ ISOA TEATTERIA!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      4121
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2368
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2076
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      101
      1733
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1362
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      311
      1290
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe