Ei tule kotiutumaan koskaan...onnea jo ennestään! 3. 1 se alkaa monella ihanuus...
Uusi alokaserä 1/22
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mä oon jo hajalla vaikka en ole edes intin portilla käynyt...armoton vitutus jo päällä...
- Anonyymi
Aamuja vaan uudet mosat. Terv. reservin luutnantti, ylennyksen sain 2018
- Anonyymi
No on se kyllä pippelin jatketta tuokin kun saa ylennyksen. Mulle ihan sama vaikka olisi huollossa paskapytyn tyhjentäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on se kyllä pippelin jatketta tuokin kun saa ylennyksen. Mulle ihan sama vaikka olisi huollossa paskapytyn tyhjentäjä.
Miten sen nyt ottaa itse olen myös luutnantti, mulle se oli ihan sama tuleeko ylennys vai ei. Ajattelin vaa että se tulee jos tulee ja jos ei tuu niin sitten ei tuu.
Ei noilla sotilasarvoilla oo kyllä siviilissä vai pitäiskö sanoo reservissä mitää hyötyä itse en ainakaan koe niin.
- Anonyymi
Hullun paperit vaan hakuun niin pääsee pois sieltä.
Näitä keinoja kyllä löytyy jos vain haluaa.- Anonyymi
Haet hullun papereita jonkun intin takia? No en kyllä suosittele.
- Anonyymi
Vuosangan lempeät tuulet odottavat uusia tulokkaita...
- Anonyymi
Ne jotka astuu palvelukseen tammikuussa niin hyvästelkää tyttöystävä ne ja vanhempanne.
Venäjä hyökkää Ukrainaan, joudutte itärajalle poteroihin ja ei ole paluuta. - Anonyymi
hei nuoret miehet,ottaaka tuo armeijan käyminen kuin teatterissa esiintyminen,enemmin huumoripuolella kuin sillä käskyttämisen puoleen menemisellä.se on jo suurta näyttämöä kun sinua teititellään,elä vaan sitä samaa elämää niin kuin oot aikaisemmin jo elänyt,ja vielä siitä laita paremmaksi kun olet siitä teatterista /armeijasta joskus päässyt.tulet varmasti kotiumaan sieltä.se on varma.(SE ON VAAN ISO TEATTERIESITYS KOKO PALVELUSAIKA) olen itse armeijan käyny ja kunnioitan veteraaneja kaikesta sydämmestäni ja hattua heille nostan,niin korkealle etten siihen edes ylety.(mutta valitettavasti armeijassa aloittavan aika on vaan niin paljon esimiehen katsomuksesta kiinni miten saa esimerkiksi alokkaan /esimiehen suhteen toimimaan,etenkin tänä päivänä kun nuoret miehet /naiset ei ole totuttetu samaan kohteluun mitä meiltä vaadittiin."ns vanhempana ikäluokkina.nämä nuoret tänä päivänä pystyy samoihin tekoihin kuin mitä suomailen sotilas teki ja puolusti maata 1939-1944 mutta se vaatii puolustusvoimilta ja etenkin niiden esimiehiltä rohkaista ja kannustaa tulevaa sotilasta.JOS EI ROHKAISE EIKÄ KANNUSTA JA KATSO MIHIN KENEN KOHDALLA MENNÄÄN.NIIN SE ON ESIMIEHEN TYPERYYTÄÄ)JA SILLOIN KOKO PALVELUSAIKA ON VAIN SITÄ ISOA TEATTERIA!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983