Mahdollisesti korona? Mietin pitäisinkö taudin omana tietonani ja jatkan normielämää vai kävisinkö koronatestissä, joutuisin karanteeniin mutta saisin karanteenin jälkeen koronapassin itselleni?
Ennen mahdollista koronatestiä täytyy kuitenkin ottaa kuumesärkylääkettä, käydä pankissa nostamassa rahaa (pankkikortti hukassa) ja täydentää ruokavarastoja.
Toisaalta, jos pidän taudin omana tietonani niin vältän turhan hässäkän enkä joudu karanteeniin.
Oireet on lievää kuumetta ja lihassärkyä. Jos tämä on korona niin naurettavaa pelleilyä että maailma on lähes suljetussa tilassa normaalia kausiflunssaa lievemmän taudin vuoksi.
Sairastuin kuumetautiin
19
88
Vastaukset
- Anonyymi
Voimia nyt kovasti. Toivotaan että oireet ei pahene. :)
- Anonyymi
Vältä nyt kuitenkin alkoholia ja urheilua tämän sairauden aikana. Molemmat voi pahentaa tilannetta
Lisäksi pysy kotona ettet levitä sitä muille.
Vaikka sinä et ehkä saanut sitä kauheen vakavana, jollekin muille, hiukan vanhemmille sama virus voi olla tappava. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vältä nyt kuitenkin alkoholia ja urheilua tämän sairauden aikana. Molemmat voi pahentaa tilannetta
Lisäksi pysy kotona ettet levitä sitä muille.
Vaikka sinä et ehkä saanut sitä kauheen vakavana, jollekin muille, hiukan vanhemmille sama virus voi olla tappava.Kävin viinakaupassa jossa täydensin naamioitumistani mustilla aurinkolaseilla ja hupparilla.
Takavuosina olisivat pelästyneet että olen ryöstäjä.
Nuori myyjäpoika pyysi minua riisumaan lasini; näin tehdään jos epäillään asiakkaan olevan kännissä.
Tein käskyn mukaan ja sanoin:
- En ole tänä aamuna vielä ehtinyt juomaan viinaa mutta tykitin kyllä 0,2:n gramman satsin amfetamiinia suoneeni.
Vastaukseni tuntui vituttavan poikaa suuresti. Anonyymi kirjoitti:
Kävin viinakaupassa jossa täydensin naamioitumistani mustilla aurinkolaseilla ja hupparilla.
Nuori myyjäpoika pyysi minua riisumaan lasini; näin tehdään jos epäillään asiakkaan olevan kännissä.
- En ole tänä aamuna vielä ehtinyt juomaan viinaa mutta tykitin kyllä 0,2:n gramman satsin amfetamiinia suoneeni.
Vastaukseni tuntui vituttavan poikaa suuresti.Kiitos kirjoitustyyli sitä päätellen Viktorille vastineestaan.
Päätin ostaa vain särkylääkettä ja kävin kaupassa ostaan isot ruokaostokset, sekä pussin turbohiivaa, että 3-kg sokeria joka riittää 15-litran kiljusatsin valmistukseen.
Huomio, YouTube kanavani "kiljumestari" seuraajat, koostan nyt kiljunteosta videon, joka on valmiina julkaistavaksi muutama päivä ennen jouluaattoa.
Itse joulun aion viettää kiljusta sammuneena. Jos kuolen koronaan niin sitten kuolen, vitut siitä. Tehohoitoon tai muihin pallopäiden hoitomuotoihin en alistu.
Katson tänään illalla litteänmaanjohtajan Eric Dubayn pari youtube videota joista odotan lisätietoa miten minun täytyy nyt koronaan sairastuneena hoitaa itseäni.- Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Kiitos kirjoitustyyli sitä päätellen Viktorille vastineestaan.
Päätin ostaa vain särkylääkettä ja kävin kaupassa ostaan isot ruokaostokset, sekä pussin turbohiivaa, että 3-kg sokeria joka riittää 15-litran kiljusatsin valmistukseen.
Huomio, YouTube kanavani "kiljumestari" seuraajat, koostan nyt kiljunteosta videon, joka on valmiina julkaistavaksi muutama päivä ennen jouluaattoa.
Itse joulun aion viettää kiljusta sammuneena. Jos kuolen koronaan niin sitten kuolen, vitut siitä. Tehohoitoon tai muihin pallopäiden hoitomuotoihin en alistu.
Katson tänään illalla litteänmaanjohtajan Eric Dubayn pari youtube videota joista odotan lisätietoa miten minun täytyy nyt koronaan sairastuneena hoitaa itseäni.Oikein. Kiitokset etukäteen kiljunkeittovideoista.
- Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Katson tänään illalla litteänmaanjohtajan Eric Dubayn pari youtube videota joista odotan lisätietoa miten minun täytyy nyt koronaan sairastuneena hoitaa itseäni.Kuulostat mieheltä joka hyppii heikoilla jäillä.
Voi olla toiveajattelua, mutta jos Eric Dubay neuvoo nukkumaan kuume pois ja välttämään riehumista ja viinaa, niin ehkä ne ohjeet tulee sieltäkin kautta perille. Sama kai kuka ne kertoo. Vaikka olen käytännössä lähes kaikessa eri mieltä kanssasi, niin en minä sinun kuolemaasi toivo, vaan hyviä päiviä sinnekin. Jos saat päänsärkyä ja kuume nousee kovin korkeaksi, niin ehkä Panadol auttaa, kunhan et ota liikaa. etkä sekoita viinaan. Viinan avulla voit sotkea kaiken. Alkoholi heikentää sinun immuniteettiäsi.
Ei kait sinun ole mihinkään tehohoitaan pakko mennä, jos et kerran halua. Eikä tässä välttämättä ole syytäkään mennä, jos kerran ne oireet ei ole kauheen pahat.
112 voi kuitenkin soittaa, jos vaikuttaa siltä, että henki on lähdössä. - Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Katson tänään illalla litteänmaanjohtajan Eric Dubayn pari youtube videota joista odotan lisätietoa miten minun täytyy nyt koronaan sairastuneena hoitaa itseäni.osta kotitesti ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
osta kotitesti ?
Ei delfine mitään kotitestejä tee siitähän voi tarttua vaikka myrkkypiikin piikkiproteiinia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin viinakaupassa jossa täydensin naamioitumistani mustilla aurinkolaseilla ja hupparilla.
Vastaukseni tuntui vituttavan poikaa suuresti.Enkä yhtään ihmettele.
- Anonyymi
Ehkä kuitenkin odottelet taudin katoamiseen saakka ennenkuin esität siitä arvostelun?
Elokuviakaan ei arvostella alkukohtauksen pohjalta, ainakaan yleensä.
Covid tautina vaikuttaa jokaiseen yksilöön eri tavalla, samalla tapaa kuin monet muut taudit.
Miten muuten sulla voisi olla tauti jonka olemassaoloon et tainut uskoa? - Anonyymi
Koronadealisti Delfiinin aloitus tehty tänään kello: 10.38 "Sairastuin kuumetautiin"
Iltalehti tänään kello: 16.13. Jotkut pohjois-pohjanmaalla hankkineet koronan tahallaan itselleen.
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/8ec31170-683e-470c-a3db-091fbc205f23
Pääsikö delfiini otsikoihin, ja onko vielä "vapaalla jalalla"? :)- Anonyymi
Huomasin saman uutisia lukiessa, ja päättelin saman asian.
No, nyt ollaankin sitten jännän äärellä, denialisti uskoo saaneensa taudin jonka olemassaoloon ei usko.
Mihin tässä enää voi uskoa?
- Anonyymi
Vain idiootti miettii miten toimisto kun siihen on annettu ohjeet jotka on annettu yleisen turvallisuuden tähden.
- Anonyymi
Ettei vaan olisi kuppa niistä ruotsin puolen thaikkihuorista?
- Anonyymi
Mulla Korona oli tavallinen flunssa, jopa lievä sellainen.
- Anonyymi
Ebolastakin jää pari prosenttia eloon.
Heidän mukaansa ihan mukava tauti.
>>>...(pankkikortti hukassa)...<<<
Veikö thaimaalaisneidot hymyhuulin muassaan Tukholmaan? Onko tililläkään enää mitään?
Lidlistä saa n. 25 euron hintaan Bosonin korona-antigeenitestiä 5 kpl. Pitäisi toimia nimenomaan tuoreen infektion kanssa.- Anonyymi
Ei kannata testissä käydä, turhia ongelmia vain tulee, jos onkin ”koronaa”. Ihan easysti vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010500Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523615Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543381- 642895
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2212281- 1162223
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671658Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221486Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396