Olen mies ja nautin alastomana esiintynisestä. Olen ajaellut laittaa alastomaansuomeen alastonkuvani, jos näkyvät myös kasvoni ja toistaiseksi lähes karvaton alapääni.
Olen pieneltä paikkakunnalta Pirkanmaalta, enkä häpeaäsi sitä, että moni saattaisi tunnistaa minut.
Haluasin mielipiteitä ajatuksestani ja pitäisikö nuo karvat ajella kokonaan pois
fetissini alastomana esiintyminen
6
221
Vastaukset 6
Mikä on sun nimimerkki as:n sivulla
- Anonyymi
Jos kannattajia löytyy, laitan tänään kuvan. Ilmoitan nimimerkkini heti kuvan julkistamisen jälkeen. Peniskuva ainakin tulee iltapäivällä.
- Anonyymi
Laita rohkeasti kuvasi esille ja karvatkin voi poistaa. Voit myös kertoa tarkemmin olinpaiķkasi. Silloin voit varmistua, että joku sinut tunnistaa.
- Anonyymi
Kuvan pienestä kullistani olen julkaissut alastomassasuomessa nimimerkillä M151221
Jos kiinnostuneita on, niin julkaisenmyös kokovaralokuvani, jossa kasvoni näkyvät- Anonyymi
Pistä se kasvokuvasi esille. Kullisi näyttää todella mitättömältä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistä se kasvokuvasi esille. Kullisi näyttää todella mitättömältä
Mutta toihan on sen kasvokuva!
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571450Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58678- 45640
- 50624
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552