Siinä on meillä uskovainen ukkeli joka ei muuta ajattele kuin rahaa, rahaa ja aina vain rahaa !
- Lähettäkää RAHAA Klasun Belgian tilille !
- Lähettäkää RAHAA vaikka Paypalin kautta !
- Katsokaa mainoksia niin Klasu saa RAHAA !
- Liity jäseneksi niin Klasu saa RAHAA !
- Osta paitoja että Klasu saa RAHAA !
- Liity Klasun pyramidihuijaukseen niin hän saa RAHAA !
Nyt aivan uutena bisneksenä hän tarjoaa uusille mahdollisille maahanmuuttajille henkilökohtaista neuvontaa joissa tulee takuuvarmasti huijaamaan heiltä RAHAA !
Klasu tekee videoitaan mikä-mikä- maassa jossa noudatetaan mikä-mikä- maan lakeja.
Operaatiokeskuksen Klasun saastainen rahanhimo !
24
822
Vastaukset
- Anonyymi
Satakunnan kupla- Olli ja Klasu muodostavat saatanallisen valon ja riittien täyttämän epäpyhän liiton jonka pääasiallinen tarkoitus on huijata rahaa hyväuskoisilta hölmöiltä.
Hölmöin on kuitenkin tämä Olli joka toimii Klasun orjana ja juoksupoikana siivoten palstoilta pois kaikki älyköt ja näitä huijauksia arvostelevat.
Hölmö tuo Olli on siinä mielessä että Klasu ei lähetä tälle centtiäkään rahaa tämän palveluista.- Anonyymi
Naziiii! Älä viitti. Joulu tulossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naziiii! Älä viitti. Joulu tulossa.
Joo..., nyt voitte lähettää Klasulle joulurahaa aloituksessa mainituilla tavoilla.
Muinoin nämä uskonnolla pelaavat huijarit lupasivat sentään esirukouksia herran alttarille rahaa heittäneiltä mutta Klasu sellaisilla paskat heittää.
Minä lähetin tänään avustuksena Operaatiokeskuselle 2€. Ehtoni lahjoitusten jatkumiselle on se, että jatkossa litteänmaan keskusteluja ei bannata kanavalta, ja että myös minä pääsen kanavalle jossain vaiheessa haastateltavaksi.
Jos toiveeni eivät toteudu, niin 2€/kk lahjoitukseni "Operaatiokeskukselle" loppuvat minun itseni itselleni suosittamalla demokraattisella 2-henkilön päätöksellä.- Anonyymi
Kiitän lämpimästi hra Delfineä antoisasta ja Jumalan siunaamasta lahjoituksestaan.
Joka- aamuinen riisikeittoni maksaa täällä hieman alle euron sitä sitä suomen rahaa mutta se tekee hyvää vatsalleni kuin myös lämpö joka nyt tosin Pattayalta puuttuu.
Lupailivat kyllä että kelit tästä paranevat.
Juuri näiden syiden takia lähdin Thaimaaseen. Velkojat vittuilivat ja akkakin oli loppuun asti nussittu ja kakarat ilkeitä.
Lähettäkää minulle rahaa toivoo Klasunne....
- Anonyymi
Olen aivan helvetin kyllästynyt Klasuun. Tuo rahanahne nilkki tulisi nylkeä!
- Anonyymi
Älähän nyt veli hyvä käytä noin voimakasta kieltä.
Mitä tekisimme Klasun nahalla ? Tuskin sitä rakkikoiratkatkaan söisivät ?
Asuin vuoden päivät Kyproksella ja minulla oli lemmikkinä vuohi joka saatana söi kaikki viinimarjojeni taimet ja tuhkakupitkin tyhjiksi. Viinaakin imi pillistä kuin aika poika.
Muuten oli hyvin viehättävä lukuun ottamatta pöljinä toljottavia silmiään mutta aina se oli valmiina ottamaan puskemismatseja.
Kuoli sitten mihin lie. Lähistöllä majaili suomalainen poromies joka nylki vuohen ja avustin siinä mielenkiinnosta.
Grillasimme lihat ja nahkan vein turkkilaiselle parkitsijalle. Pidin sitä seinällä jonkin aikaa mutta siihen tuli kirppuja joten poltin sen pihan jätetynnyrissä.
Sen pituinen se. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älähän nyt veli hyvä käytä noin voimakasta kieltä.
Mitä tekisimme Klasun nahalla ? Tuskin sitä rakkikoiratkatkaan söisivät ?
Asuin vuoden päivät Kyproksella ja minulla oli lemmikkinä vuohi joka saatana söi kaikki viinimarjojeni taimet ja tuhkakupitkin tyhjiksi. Viinaakin imi pillistä kuin aika poika.
Muuten oli hyvin viehättävä lukuun ottamatta pöljinä toljottavia silmiään mutta aina se oli valmiina ottamaan puskemismatseja.
Kuoli sitten mihin lie. Lähistöllä majaili suomalainen poromies joka nylki vuohen ja avustin siinä mielenkiinnosta.
Grillasimme lihat ja nahkan vein turkkilaiselle parkitsijalle. Pidin sitä seinällä jonkin aikaa mutta siihen tuli kirppuja joten poltin sen pihan jätetynnyrissä.
Sen pituinen se.Oho, onko se ihan itse Nasu-Martta?
Siinä tapauksessa me kaikki taidamme tietää mihinkä se vuohiparka kuoli.
Ymmärräthän että vaikka sinä nautit, vuohi ei? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, onko se ihan itse Nasu-Martta?
Ymmärräthän että vaikka sinä nautit, vuohi ei?Oho, onko siellä ihan itse Persekärpänen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, onko siellä ihan itse Persekärpänen ?
Ei tälläkään kertaa, ohi meni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, onko se ihan itse Nasu-Martta?
Ymmärräthän että vaikka sinä nautit, vuohi ei?Kiitän herra persekärpästä kommentistaan vaikka se laadultaan olikin yhtä heikko kuin edellisetkin persekärpäsen kommentit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitän herra persekärpästä kommentistaan vaikka se laadultaan olikin yhtä heikko kuin edellisetkin persekärpäsen kommentit.
Persekärpänen kirjoitetaan isolla alkukirjaimella koska ei täällä noita ole kuin yksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persekärpänen kirjoitetaan isolla alkukirjaimella koska ei täällä noita ole kuin yksi.
Omien havaintojeni mukaan niitä on vähintään kaksi, koska joskus minua on siksi kutsuttu, mutta useimmiten se leima annetaan kirjoituksille jotka eivät ole minun tekemiä.
Se Nasu-Martan käyttämä nimitysmuoto muuten oli "perskärpänen", ilman sitä 'e' kirjainta.
Joku siis koittaa täällä vain matkia/kanavoida Suurta Sankaria. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omien havaintojeni mukaan niitä on vähintään kaksi, koska joskus minua on siksi kutsuttu, mutta useimmiten se leima annetaan kirjoituksille jotka eivät ole minun tekemiä.
Se Nasu-Martan käyttämä nimitysmuoto muuten oli "perskärpänen", ilman sitä 'e' kirjainta.
Joku siis koittaa täällä vain matkia/kanavoida Suurta Sankaria.Onhan tuollainen matkiminen toki hyvin mautonta jonka täällä sankat joukot varmasti tuomitsevat.
Mutta nyt Klasu- asiaan.
Tämä tunnettu huijarisaarnaaja pakeni siis Thaimaahan suomalaisia velkojiaan.
Eiväthän nämä thaikut mitään kristtittyjen jeesus- höpinöitä kuuntele, nauravat toki niille kohteliaasti mutta takanapäin koputtelevat sormella päätään. Sillä on siellä aivan sama merkitys kuin täällä meilläkin.
Suuntaa nyt tuota kaukomaalta Jumalan ilosanomia pölhöille uskonveljilleen jotta nämä lähettäisivät hänelle RAHAA, RAHAA....
Yksi hullu olikin lähettänyt Klasulle joulupaketim joka sisälsi kaikenlaista hölmöä sälää, mm. palapelin ja mikä parasta; rihkamarannekorun josta killui 3 symbolia, sydän. ankkuri ja risti.
Uskon että sillä tulee leveilemään tulevissa lähetyksissään.
- Anonyymi
Tänään 30.3.2022 oli Operaatiokeskus youtube kanavalla videon AAMUKATSAUS MAAILMALTA #300322 alussa Klasun itkuinen vetoomus, että ihmiset katsoisivat enemmän mainoksiaan. Kertoili, että jos ei tule rahaa mainostuloina, niin tulee häätö vuokra-asunnostaan. Moni sitten videon kommenteissa tyhmyyttään lupaili jopa lähettää Klasu raukalle rahaa. Sitä on nyt ihmetelty monessa paikassa somessa, että miten entisestä liikemiehestä tuli kerjäläinen youtubeen?
- Anonyymi
Katsoin myös aamuista lähetystään.
Tekouskovainen Klasu oli harjoitellut peilin edessä itkuaan. Oksennus oli tulla katsoessani tuon sontakasan teeskentelyä. Rahanhimonsa on kyltymätön.
Nyt itki että menee asunto alta. Elelihän tuo syntisäkki tuolla ennenkin kuin aloitti tubettamisen.
Älkää saatana lähettäkö rahaa tuolle huijarille!
Hän joutui lähtemään pakoon kymmeniä velkojiaan joita Suomessa on huijannut. Nyt sama peli jatkuu Thaimaasta käsin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekouskovainen Klasu oli harjoitellut peilin edessä itkuaan. Oksennus oli tulla katsoessani tuon sontakasan teeskentelyä. Rahanhimonsa on kyltymätön.
Nyt itki että menee asunto alta. Elelihän tuo syntisäkki tuolla ennenkin kuin aloitti tubettamisen.
Hän joutui lähtemään pakoon kymmeniä velkojiaan joita Suomessa on huijannut. Nyt sama peli jatkuu Thaimaasta käsin.Klasua voisi pitää vaarattomana pellenä mutta sitä tuo saasta ei ole.
On tekouskovainen ja sen varjolla varastaa tyhmiltä köyhiltä viimeisetkin roposet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klasua voisi pitää vaarattomana pellenä mutta sitä tuo saasta ei ole.
On tekouskovainen ja sen varjolla varastaa tyhmiltä köyhiltä viimeisetkin roposet.Ei se tyhmä ole, ainoastaan hölmö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän joutui lähtemään pakoon kymmeniä velkojiaan joita Suomessa on huijannut. Nyt sama peli jatkuu Thaimaasta käsin.Tänään Klasu hyppi riemusta kun hullut olivat lähettäneet hänelle rahaa tekoitkunsa vakuuttamina. Kyllä maassamme muitakin hulluja riittää kuin pallopäät.
- Anonyymi
Minäkin näin tuon, tuli mieleen että liiallinen Venäjän haukkuminen vienyt seuraajia muille kanaville ja siksi tulot tippuneet?
- Anonyymi
Klaus Berg on poliisitutkinnassa laittomasta rahankeräyksestä päiltynä.
- Anonyymi
Klasun seurailut jäi tähän aamuun ja kanavan tilaus poikki. On aivan sama, asukoot vaikka kiven alla, siellä Thaikuissa on lämmintä.
- Anonyymi
Ennen pääinhokkini oli Taija Hajonen. Nyt se on Klaus "kristitty" Berg.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen pääinhokkini oli Taija Hajonen. Nyt se on Klaus "kristitty" Berg.
Tänään Klasu tarinoi että Putinin kantapäillä seuraa koko ajan syöpälääkäri.
Lisäksi Putin kylpee joka päivä kauriinsarvijauhe-kylvyssä Sotsissa jossa on hermolomlla.
Putin on siis ottanut nyt vähän lomaa tuohon sotimiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010430Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523575Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543331- 642885
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2112255- 1162213
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252043Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671648Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221466Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386