Dacia on krouvi auto.

Anonyymi

Jolla pääsee mutkasta tietä näkymättömiin. Tässä lyhykäisesti Dacian luonne.

18

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Me jotka esim. voimme käydä Lidlissä ruoka ostoksilla voimme myös ajaa Dacialla ja meille riittää hienouksista jo ABS vaikka kykenemme jarruttamaan itsekkin. Emme myöskään kaipaile mitään automaattista hätäjarrua mahdollisten kadulla olevien esteiden takia koska me ajamme selvinpäin ja jarruttelemme itse !!

    • Anonyymi

      Lapset, onko läksyt tehty?

      • Anonyymi

        Mitä krouvi tarkoittaa, eikö se ole ravintola?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä krouvi tarkoittaa, eikö se ole ravintola?

        Se ei varsinaisesti ole virallinen sana, se tulee sanasta grov eli karkea, viimeistelemätön, muistaakseni Pohjanmaalla käytetään sanaa jonkun verran. Kuvaa kyllä Daciaa oikein hyvin.
        https://meankielensanakirja.com/fi/sana/id/72351

        Ei sana kuitenkaan kerro, että auto olisi huono.


    • Anonyymi

      Dacia on kitupiikkien auto. Huono ajettavuus, tunkkainen imago, heikko kolariturvallisuus. Siinä syyt miksi en aja dacialla vaan MESELLÄ!

    • Anonyymi

      Ajokortiton Nuivan hoidokki ei aja millään autolla. . koskaan. . 20 h/vrk spamaa mielikuvitus satuja ! ! Pelkkää mielikuvitus trollausta palstan anti ja PROVOA PROVON PERÄÄN ! ! ÄLKÄÄ RUOKKIKO NIUVAN TROLLIA ! !

      • Anonyymi

        """Dacia on kitupiikkien auto. Huono ajettavuus, tunkkainen imago, heikko kolariturvallisuus. Siinä syyt miksi en aja dacialla vaan MESELLÄ!"""

        Mersumies viihtyy Dacia palstalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        """Dacia on kitupiikkien auto. Huono ajettavuus, tunkkainen imago, heikko kolariturvallisuus. Siinä syyt miksi en aja dacialla vaan MESELLÄ!"""

        Mersumies viihtyy Dacia palstalla?

        No joo kun mun MESE on pajalla korjattavana niin on aikaa viihtyä täällä 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo kun mun MESE on pajalla korjattavana niin on aikaa viihtyä täällä 😀

        Hyvä ilmaisu tuo krouvi. Vähän karkea tai karhea, hiukkasen, viimeistelemätön, no, empä tiedä.
        Tavallinen perusautohan tuo on. Rellun kestävää tekniikkaa. Ruostesuojasin omani, koska aion pitää auton pidempään. Sisälämppäri ja lohko, muuta kuin ajamaan lämpimällä autolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo kun mun MESE on pajalla korjattavana niin on aikaa viihtyä täällä 😀

        No joo kun mun MESE on pajalla korjattavana......... Hehkutulppa tai useampi menneet irrotettaessa varmaankin poikki ja sitten suihkunjuuri vuotoja. Irroittaessa varmaan jokin suihkuista vaurioituu 500-650e kpl !


    • Anonyymi

      Kyllä se on Toyotan uusin RAV joka ei pysy tiellä jos on hieman liukasta ja mutkaa. Tämä todettiin viime vuonna talviautotestissä kun RAV löytyi aina ojan pohjalta kun yritettiin hakea rajaa millä auto pysyy tiellä. Kokeen teki ammattilaiset kuskit ja avustimien kanssa ja ilman, mutta aina vaan ojan pohja löytyi ja lopulta myös tuo "maasturin" öljypohja puhkesi kun sieltä löytyi enemmän tiivistynyttä lunta. Oli muuten kovin nolo tulos autolta joka maksoi 65ke.

      • Anonyymi

        Logan Stepwayllä pääsee mökille talvellakin hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Logan Stepwayllä pääsee mökille talvellakin hyvin.

        Puoli vuotta kurvailtu Dacia Logan Stepwayllä, erittäin tyytyväinen, kulkee kevyesti 3 pyttysellä koneella, vähän röpsyttää joskus, mutta ei haittaa, todella pieni ruokainen, kun ajelee Eco-tilalla. Lämminkin on ja akkunat pysyy sulana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puoli vuotta kurvailtu Dacia Logan Stepwayllä, erittäin tyytyväinen, kulkee kevyesti 3 pyttysellä koneella, vähän röpsyttää joskus, mutta ei haittaa, todella pieni ruokainen, kun ajelee Eco-tilalla. Lämminkin on ja akkunat pysyy sulana.

        Neljä ja puoli vuotta kurvailtu Dusterilla ja nyt tuli ensimmäinen vika ...kele: ajovalon lamppu meni vaihtoon, hinta 6,90e.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neljä ja puoli vuotta kurvailtu Dusterilla ja nyt tuli ensimmäinen vika ...kele: ajovalon lamppu meni vaihtoon, hinta 6,90e.

        Nojoo tää on just tätä dacian ”laatua”. Mulla tojota eikö sojota mutta yhtään polttimoa ei ole körvähtänyt. Ajettu jo 100 tkm. Ostakaa laatua, ei mitään bulkki p@skaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nojoo tää on just tätä dacian ”laatua”. Mulla tojota eikö sojota mutta yhtään polttimoa ei ole körvähtänyt. Ajettu jo 100 tkm. Ostakaa laatua, ei mitään bulkki p@skaa.

        No Daciallahan neljässä ja puolessa vuodessa tulee jo melkein 150000km ja Toytakuskit pääsevät vain 2/3 osaa samassa ajassa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nojoo tää on just tätä dacian ”laatua”. Mulla tojota eikö sojota mutta yhtään polttimoa ei ole körvähtänyt. Ajettu jo 100 tkm. Ostakaa laatua, ei mitään bulkki p@skaa.

        Hihii, Tero on ehkä noloin mitä palstoilta löytyy. Tietääkö setä edes mitä polttimoita Tojossaan on? Halogeenit kannattaa vaihtaa viimeistään parin vuoden välein jos haluaa kunnon valot, ne kun hiipuu. Xenonit kestää helposti sen 100-150tkm ilman liiallista hiipumista ja ledejä ei taida vielä sedällä olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, Tero on ehkä noloin mitä palstoilta löytyy. Tietääkö setä edes mitä polttimoita Tojossaan on? Halogeenit kannattaa vaihtaa viimeistään parin vuoden välein jos haluaa kunnon valot, ne kun hiipuu. Xenonit kestää helposti sen 100-150tkm ilman liiallista hiipumista ja ledejä ei taida vielä sedällä olla?

        Hiipumiset sulla on housuissasi. Halogeenipolttimon valo ei hiivu mihinkään kun on suojassa umpion sisällä. Umpio sen sijaan on hyvä kiillottaa jos alkaa samentua.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9124
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2678
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      140
      2450
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1295
    Aihe