Kone latasi jonkun päivityksen joka ei minua kiinnosta.
Painoin alt f4 ja valitsin vaihtoehdoista sammuta (ei uudelleen käynnistys).
Kone alkoi asentaa päivitystä, ok kunhan se sammuu sen jälkeen.
Ei, perkele ei sammunut vaa käynnistyi uudelleen vastoin pääkäyttäjän eli minun ohjeita!!
Millä perkeleellä rankaisen nyt minua tottelematonta konetta joka pullikoi käskyäni vastaan?
A) isken vasaralla emolevyn paskaksi
B) revin kiintolevyn ja poltan tulessa
C) poistan käyttöjärjestelmän
D) kävelen pois
Kone käynnistyi uudelleen
Anonyymi
5
152
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo C ja tilalle mainio GNU/Linux jakelu!
- Anonyymi
Muista että sinä et omista Windowsia. Sinulla on vain lisenssi. Olet siis vain vuokralainen, et omistaja.
- Anonyymi
Totta! Jo korkea aika siirtyä niin Linuxiin 😀
- Anonyymi
Aloittaja: sinun ei kannata pohtia, mikä päivitys kiinnostaa ja mikä ei. Kaikki ne ovat käyttöjärjestelmän kannalta tarpeellisia.
- Anonyymi
"Kone latasi jonkun päivityksen joka ei minua kiinnosta."
Kovasti kumminkin on Windows 11 kiinnostanut, kun on trolli päivittänyt?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773691
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851638Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271395- 1581272
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191068Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351021
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921018Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk121952- 62785