Tämä homma menee munilleen

Anonyymi

Matkailu taitaa olla tiensä päässä, Suomen valtio tiukentaa olennaisesti maahantulo rajoituksia, tilanne on Suomessa karannut käsistä, paluu matka Suomeen voi vaikeutua olennaisesti, samoin tulo Thaimaahan, 16.12.2021 alkaen vaikeutunut entisestään, tosin en oikein ymmärrä miksi Thaimaahan pitäisi edes tulla.

67

997

Vastaukset

• Anonyymi

Heh heh, tammivaalit, poliitikot pelkäävät omikronia, joka on ollut täällä jo kolme kuukautta ja valtaosa kansasta on sen jo kärsinyt.

Lisäksi 280 koneellista brittiä sun muuta pääsi muuntuneine tauteineen lappiin, hei Kiuru, muuta jo ja PileSanna, sun kalijas juotiin jo, hae uusi.

• Anonyymi

No eihän tuo miksikään ylivoimaiseksi muutu.
        Nyt käydään vaatimaan nenätestiä kaikilta maahantulijoilta, myös rokotetuilta.
        Tämä on ollut normitilanne rokottamattomille jo ennenkin. Itse olen rokottamaton ja tulin Espanjasta marraskuun lopulla. Nenätestin kävin ottamassa Espanjassa. Kaikkiaan testejä piti ottaa kolme kappaletta että matka onnistui.

• Anonyymi

Lisäksi 280 koneellista brittiä sun muuta pääsi muuntuneine tauteineen lappiin, hei Kiuru, muuta jo ja PileSanna, sun kalijas juotiin jo, hae uusi.

Kuu Kiurusta kesään, puoli kuuta peipposesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuu Kiurusta kesään, puoli kuuta peipposesta.

Saakelin britit kun rymtää lappiin kohta on paskat housussa mutta sanna lähtee yökerhoon pidä hauskaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eihän tuo miksikään ylivoimaiseksi muutu.
        Nyt käydään vaatimaan nenätestiä kaikilta maahantulijoilta, myös rokotetuilta.
        Tämä on ollut normitilanne rokottamattomille jo ennenkin. Itse olen rokottamaton ja tulin Espanjasta marraskuun lopulla. Nenätestin kävin ottamassa Espanjassa. Kaikkiaan testejä piti ottaa kolme kappaletta että matka onnistui.

Kyllähän yksi oleellinen "muutos" tulee matkan hintaan. Kun vaaditaan 48h neka PCR testitulos, se maksaa 150-200e ja on hankala saada osutettua matkaan ilman tressiä. Tuloksen saanti kestää 1-2vrk. eli jos 48h lasketaan testin ottamisesta niin hankalaksi menee reissuun lähtö, ja kallistuu

• Anonyymi

Suomalainen pääsee aina kotiinsa ja kotikaranteeni ei pelota. Thaimaalla on homma hanskassa taas erinomaisesti.

• Anonyymi

Mikä Thaimaahan tulossa on vaikeutunut 16.12 jälkeen?

• Anonyymi

Mikään ei ole muuttunut, sama test&go systeemi toimii edelleen.

• Anonyymi

Thaimaa helpottaa asioiden hoitoa koko ajan. Nyt aukesi uusi sivusto jonne on koottu yhteen kaikki vaiheet saapumiseen.
      http://entrythailand.go.th/en/
      Pitkät visat onnistuu sähköisesti helpommin kuin koskaan ja jatkot hoituu sähköisesti myös. Thaimaa tähtää selvästi siihen että sen matkailu tulee kasvamaan ennätyslukemiin jo parissa vuodessa. Valtava määrä kehitysprojekteja käynnissä pelkästään Pattayalla.

• Anonyymi

Maahantulijat maksamaan omasta pussista kaikki sairaanhoitoon liittyvät toimenpiteet. On se jo kumma, että meidän pitää maksaa näiden hupimatkustajien sairaalakulutkin tuontitautien osalta.

• Anonyymi

Jahas se senssu vaihteeksi taas tunnustaa olevansa Suomessa ja paheksuu matkailua.
        Välillä taas olet huolissasi siitä miten pärjäävät Thaimaassa ilman matkailua.
        Sinä et maksa kenenkään tuontitaudista senttiäkään. Täysrokotetut eivät sairaanhoitoa kuormita ja testaukset tehdään mennentullen.
        Lappiin tulee 150 tuhatta brittiä jouluksi. Komea potti rahaa Lapin matkailulle! Tervetuloa!

• Anonyymi kirjoitti:

Jahas se senssu vaihteeksi taas tunnustaa olevansa Suomessa ja paheksuu matkailua.
        Sinä et maksa kenenkään tuontitaudista senttiäkään. Täysrokotetut eivät sairaanhoitoa kuormita ja testaukset tehdään mennentullen.
        Lappiin tulee 150 tuhatta brittiä jouluksi. Komea potti rahaa Lapin matkailulle! Tervetuloa!

En ole osallinen keskusteluun ja nuo sun tunnustukset huvittaa.

Sinä sen sijaan annat ainakin vinkkiä olevasi lappalainen, no ainakin sulla lienee kuksa siis pienellä koolla.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

En ole osallinen keskusteluun ja nuo sun tunnustukset huvittaa.

Sinä sen sijaan annat ainakin vinkkiä olevasi lappalainen, no ainakin sulla lienee kuksa siis pienellä koolla.

Näyttää taas resupeppua ahdistava , menee paniikin puolelle, savossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep ja britit on niitä terveillä, heillä on kotimaassaan (briteissä) vain muutamia tartuntoja / päivä, tiistaina taisi olla "vain" vähän yli 88000 tartuntaa, ei paljon mitään kun asukkaita jotain 67 000 000, Nou hätä, Lappi tarvitsee turisteja 🙃, hmmm.. missä todettiin Suomen ensimmäiset kotona tartunnat??, ettei ollut Lapissa, silloin asialla kiinalaiset, onko niitä tulossa nyt sinne, ei ole kukaan heitä maininnut, entäs venäläiset?, eli nämä kolme on Lapin tärkeimmät tutustumaan, no japani vielä lisäksi, eli pahimmat kotona maat maailmassa, niitä sinne oikein odotetaan ja "rukkas hallitus ei tee mitään", tammikuusta lähtien kaikki kiinni, koska korona räjähti yllättäen käsiin ja oman maan turistit hiihtelevät sitten taas hiihtolomien aikana kotikulmilla rullasuksilla, kiitos kotimaan "kannatukselle".

PS. Lappalaiset on aina haukkuneet "turisteja", että änkeevät sinne pilaamaan luonnon (pitää tuhota maisemia laskettelurinteiden takia), mutta nyt kun olisi hyvä sauma olla ilman turisteja, niin huudetaan MaRan johdolla valtiota apuun, että pärjäthän, kun tulot pienenee, sairastumista viis, kunhan krääsä käy kaupaksi.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Pattaya kasvaa maailman ykkösmetropoliksi pilvenpiirtäjineen. Missään muualla ei suunnitella näin suuria kuin esimerkiksi tämä Platinum Bay https://aijaa.com/EmsAU8
        Jokusen vuoden päästä Hollywood-starat ja formulatähdet omistaa näitä asuntoja Pattayalla.
        Hua Hinissa samaan aikaan yksinäinen mummu kerää isonenäisen äkäisen farangin eväsleivän paperikäärön rannalta hevonpaskan vierestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pattaya kasvaa maailman ykkösmetropoliksi pilvenpiirtäjineen. Missään muualla ei suunnitella näin suuria kuin esimerkiksi tämä Platinum Bay https://aijaa.com/EmsAU8
        Jokusen vuoden päästä Hollywood-starat ja formulatähdet omistaa näitä asuntoja Pattayalla.
        Hua Hinissa samaan aikaan yksinäinen mummu kerää isonenäisen äkäisen farangin eväsleivän paperikäärön rannalta hevonpaskan vierestä.

Miten kuopioon, tänään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kuopioon, tänään.

Olen aivan varma että kuopiolaiset elävät keskimäärin huomattavasti parempaa elämää kauniissa kaupungissaan, kuin sinä siellä palvelutalossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen aivan varma että kuopiolaiset elävät keskimäärin huomattavasti parempaa elämää kauniissa kaupungissaan, kuin sinä siellä palvelutalossa.

En ole huomannut hua hinissä palvelutaloa, miten se matkailu tänään, täällä palstalla... hui hai.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole huomannut hua hinissä palvelutaloa, miten se matkailu tänään, täällä palstalla... hui hai.

Meillä pikkujoulut tänään. Miten se senseikin on nyt Hua Hinissa? Menikö roolit taas sekaisin? Tuossa DID taudinkuvassa toinen persoona ei ole vastuussa toisen tekemisistä.
        Kerroit jokin aika sitten käyneesi vuosi sitten viimeksi ulkona ihmisten ilmoilla. Jos tuo ei ole erakoitumista niin sitten mikään ei ole. Koetko aidosti olevasi ulkomailla ja lomalla, kun olet aina himassa etkä tee mitään? Eikö olisi paljon fiksumpaa asua kunnan maksamassa asunnossa Kuopiossa ja nauttia kelakortin vinguttamisesta? Minä laitan nimimerkin aina niin ei tarvi muita sekoittaa minuun.

TT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä pikkujoulut tänään. Miten se senseikin on nyt Hua Hinissa? Menikö roolit taas sekaisin? Tuossa DID taudinkuvassa toinen persoona ei ole vastuussa toisen tekemisistä.
        Kerroit jokin aika sitten käyneesi vuosi sitten viimeksi ulkona ihmisten ilmoilla. Jos tuo ei ole erakoitumista niin sitten mikään ei ole. Koetko aidosti olevasi ulkomailla ja lomalla, kun olet aina himassa etkä tee mitään? Eikö olisi paljon fiksumpaa asua kunnan maksamassa asunnossa Kuopiossa ja nauttia kelakortin vinguttamisesta? Minä laitan nimimerkin aina niin ei tarvi muita sekoittaa minuun.

TT

Mitkä roolit mikähän sinulla oikeasti on ongelmasi perimmäinen syy, en ole koskaan kertonut olevani vuosi sitten ihmisten ilmoilla, olen erittäin paljon ulkona, tosin en useasti suomi baareissa siitä on puolisen vuotta, kun harvoin kaipaan suomalaista ruokaa, enää...

Alkaa olla yksitoikkoista keskustella kanssasi...

By NumBall HHN 61v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Komeat on suunnitelmat mutta mitä se köyhälle savon pattayalla asuvalle vaikuttaa hänen elämäänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kuopioon, tänään.

Minä meen torille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhat ukot ostaa thaimaasta vaimon. Loppuelämän joutuvat naisen vanhemmille maksamaan tytön käytöstä. En kyllä omaa tyttöäni pystyis myymään. Tytölle on käyttöä

• Anonyymi

Lerpalla on ilmeisesti munat vielä tallella vaikka pippeliä käytetään ainoastaan pissaamiseen.

• Anonyymi

Minulla törpöllä on äärimmäisiä viettejä runsaasti. Suurin viettini on vittuilla jokaiselle asialliselle kirjoittajalle nyt ja ainiaasti. Aamen.

palstahäirikkö

• Anonyymi

Rokotusväliä ja Changin väliä on syytä vähentää ja ottaa Sangsomia buusteriksi.

• Anonyymi

Ei kukaan tosi rahamies mene Pratumnakin venäläis slummiin!
      Paitsi Suomi-uunot Suomi-rakentajan kanakoppeihin...

• Anonyymi

Kateus puhuu taas. Pratamnakki on pykälää varakkaampien ihmisten asuinalue, jotka haluaa olla lähellä rantaa. Suomalaistenkin rakentamat kämpät on hyvälaatuista varmaa tuotantoa ja skandinaavien suosiossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateus puhuu taas. Pratamnakki on pykälää varakkaampien ihmisten asuinalue, jotka haluaa olla lähellä rantaa. Suomalaistenkin rakentamat kämpät on hyvälaatuista varmaa tuotantoa ja skandinaavien suosiossa.

Näinhän se on. Persaukinaisilla ei ole asiaa tänne.Pysykööt vain vuokrakämpissään savossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pratamnakin sijainti on ihanteellinen. Omalle rannalle 30 sekunnin matka alamäkeä, Jompparille 2 minuutin matka alamäkeä, Walkkarille 3 minuutin matka, pääasiassa alamäkeä. Mitään "tosi rahamiesten" asuinaluetta ei ole Pattayalla olemassakaan, vaan ne on sitten privahuviloita jompparin ja sattahipin välisellä rantaviivalla taikka luxuskämppiä ja kattohuoneistoja Pattayan pilvenpiirtäjissä. Eräällä suomalaisella on 600 neliön kattohuoneisto keskustassa. Muut kämpät talossa on normihintaisia condokämppiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten olennainen tieto kuopion pattayalla, asuvalle.

• Anonyymi

Äkkiä ne puut siihen kasvoi, ei edes kuvaa ehtinyt ottaa. Räps, räps..

• Anonyymi

Miten TT perheen yhdistämisesi marssilaisen näköisen luihun kanssa onnistuu jolla korealaiset lapset?
        Oletko lomallasi aikonut ostaa lumpulles vihdoin ulkonevalla timantilla varustetun sormuksen sellaisen erittäin keltaisen joissa karaatit niin runsaat, että ei niitä ainakaan thaimaalaiset käytä?

• Anonyymi

Vituttaako TT:tä kun perheenyhdistäminen on toteutumaton haave?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vituttaako TT:tä kun perheenyhdistäminen on toteutumaton haave?

Mikä ihmeen haave? Kaikki kunnossa, yhtä matkaa tullaan Suomeen ja kesällä alkaa talonrakennus. Tontti suvun mailla odotellut jo kauan. Vituttaako sinua kun minulla on kaunis thaimorsian ja perhe? Sinulla on vain terveys ja mielenterveysongelmat, tyhjät taskut ja tyhjä pää. Avioliitostasi on jäljellä vain se sininen kangaspussi ja hindunorsu.
        Minulla elämä alkaa alusta, olen terve ja hyväkuntoinen, ikää vasta 44 vuotta.
        Sinä olet sairas, lihava, yksin ja 64 vuotiaana jo elämäsi loppusuoralla. Vituttaako?

TT

• Anonyymi

Voi sinua taas olet selvästi ahdistunut, menikö eilen kossua paljonkin vai oletko siirtynyt korvikkeisiin, hiltonin torni ei näy kaikkialle hua hinissä, se näkyy vain hyvin pienelle alueelle, koska havaintopaikka pitää olla korkealla, muuten talot peittävät näkyvyyden.

Kyllä väitin että beach näkyy, niin näkyikin mutta ei enää muutama tontti rantaan päin on pihassa isoja puita, jotka karsittiin silloin näkyi mutta nyt ei näy... mutta meri näkyy edelleenkin, siis hiltoninen takana, se näkyy aika laajalta alueelta, mutta ei näy kuningattaren puiston rantaa missä ne sotalaivat ovat.

Hiltonin torni näkyy joltain osin cha-amin rannalta, mutta ei muualta koska ranta on sopivassa kulmassa kaareva, tosin 30 liksaa on pitkä matka, eikä se näy kuin hyvin harvoin kun ilma on kirkas.

Minä taas päätyisin nopeasti ratkaisuun jos ainoa vaihtoehto naisten suhteen pattaya vuokramorsiamet, enkä kehuskele mitään pienestä huoneesta tämä talo on varsin isokokoinen... tai ainakin mahdumme vaimon kanssa tässä on kolme makuuhuonetta keittiö ja iso olohuone, kaksi kaksi vessaa sekä iso patio en ole neliöitä laskenut kutenkin pitäkälti yli 150 m2

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihmeen haave? Kaikki kunnossa, yhtä matkaa tullaan Suomeen ja kesällä alkaa talonrakennus. Tontti suvun mailla odotellut jo kauan. Vituttaako sinua kun minulla on kaunis thaimorsian ja perhe? Sinulla on vain terveys ja mielenterveysongelmat, tyhjät taskut ja tyhjä pää. Avioliitostasi on jäljellä vain se sininen kangaspussi ja hindunorsu.
        Minulla elämä alkaa alusta, olen terve ja hyväkuntoinen, ikää vasta 44 vuotta.
        Sinä olet sairas, lihava, yksin ja 64 vuotiaana jo elämäsi loppusuoralla. Vituttaako?

TT

Et matkusta yhtämatkaa suomeen.
        Minusta sinä et tiedä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua taas olet selvästi ahdistunut, menikö eilen kossua paljonkin vai oletko siirtynyt korvikkeisiin, hiltonin torni ei näy kaikkialle hua hinissä, se näkyy vain hyvin pienelle alueelle, koska havaintopaikka pitää olla korkealla, muuten talot peittävät näkyvyyden.

Kyllä väitin että beach näkyy, niin näkyikin mutta ei enää muutama tontti rantaan päin on pihassa isoja puita, jotka karsittiin silloin näkyi mutta nyt ei näy... mutta meri näkyy edelleenkin, siis hiltoninen takana, se näkyy aika laajalta alueelta, mutta ei näy kuningattaren puiston rantaa missä ne sotalaivat ovat.

Hiltonin torni näkyy joltain osin cha-amin rannalta, mutta ei muualta koska ranta on sopivassa kulmassa kaareva, tosin 30 liksaa on pitkä matka, eikä se näy kuin hyvin harvoin kun ilma on kirkas.

Minä taas päätyisin nopeasti ratkaisuun jos ainoa vaihtoehto naisten suhteen pattaya vuokramorsiamet, enkä kehuskele mitään pienestä huoneesta tämä talo on varsin isokokoinen... tai ainakin mahdumme vaimon kanssa tässä on kolme makuuhuonetta keittiö ja iso olohuone, kaksi kaksi vessaa sekä iso patio en ole neliöitä laskenut kutenkin pitäkälti yli 150 m2

Ja ensiviikolla neliöitä jo ainakin 250..

• Anonyymi

En ole kehunut omistavani thaimaassa taloa ja asuvani siellä joten aijausta tulemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kehunut omistavani thaimaassa taloa ja asuvani siellä joten aijausta tulemaan.

Oletko nähnyt aijatun kuvan Eedenistä, koska sinulle täytyy kaikki todistella arvoisa anonyymi?

• Anonyymi

Päivystän aiheuttaakseni sinulle oireilua ja jossa olen täydellisesti onnistunut.
        Sinulle olen anonyymi kyllä.
        Nimeni olet jo itse päättänyt oevan sitä ja tätä, joten tarkennusta turha antaa.

Sait vastaukset kysymyksiisi.

Oletko nähnyt Eedenin talosta aijatun valokuvan tällä palstalla, siis ei facessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivystän aiheuttaakseni sinulle oireilua ja jossa olen täydellisesti onnistunut.
        Sinulle olen anonyymi kyllä.
        Nimeni olet jo itse päättänyt oevan sitä ja tätä, joten tarkennusta turha antaa.

Sait vastaukset kysymyksiisi.

Oletko nähnyt Eedenin talosta aijatun valokuvan tällä palstalla, siis ei facessa?

Miksi tälle palstalle pitäisi mitään aijata? Etkö uskalla kirjautua faceen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tälle palstalle pitäisi mitään aijata? Etkö uskalla kirjautua faceen?

Esität kysymyksiä vaan et vastaa.

Uskalla? Faceselailu siis edellyttää rohkeutta, no ole sinä rohkea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moikka numerosensei! Terkkuja Pattayalta!

Hiltonin torni näkyy 45 kilometrin päähän Kaeng Krachanin kansallispuistoon saakka, joten ihan lähellä ei tarvitse asua sen nähdäkseen. Voin laittaa sinulle valokuvia jos et usko. Olen käynyt siellä lenkillä arviolta sata kertaa.

Olet niin surkea matematiikassa ja muistisi on heikko. Kerroit entisen talosi olevan 28 x 30 metriä kooltaan, mutta kaikki talot jotka sijaitsee sillä alueella, ovat alle sadan neliön tötteröitä.

Sillä alueella on vain yhdessä talossa uima-allas ja tiedän kenen talo se on, ja se ei ollut sinun talo. Valehtelit siis altaasta sekä talon koosta, että omistussuhteesta. Olit vuokralla.

Tästä uudesta talosta kerroit alunperin että se on 5 x 5 metriä ja kolmessa kerroksessa. Siis maitopurkin näköinen talo? En muista kyllä sellaista nähneeni Hua Hinissa ja se tekee yhteensä 75 neliötä. Köyhälle ja pihille ukolle sekin on liikaa eikä tuollainen punkero pärjää rappusissa.

Minulla ei ole mitään Pattayan tyttöjä vastaan, päinvastoin. Ihania ja rakastettavia, hyvää vaimoainesta siinä missä muutkin. Minun ja TT:n vaimokkeet eivät vaan ole kumpikaan Pattayan tyttöjä.

Koska haluat välttämättä loukata ja mollata vaimojammekin, tai siis TT:n tulevaa vaimoa, niin voin kertoa sinulle että se sinun vääräselkäinen akkasi on helvetin ruma. Sellaiset ei pääse töihin edes suikkaribaariin jossa naama näkyy.

Sensein kuvissa oleva harppu taas on metrin mittainen, todennäköisesti paikallisesta pöpilästä ostettu Suomeen siivoojaksi, mutta ei kelvannut siihenkään hommaan kun söi vanhat pesusienet nälissään ja joi päälle viemärinavaajaa.

Kirpputorin takana Savossa on laatikko, josta sensein ex-rouva kävi hakemassa viimeisen päälle muodikkaat vaatteet, jossa lukee samassa pusakassa Fila ja Lakoste (Huom! Lacoste kirjoitettu väärin)

T 2010

PS: Tänään uudet bileet uudessa ravintolassa

• Anonyymi
    • Anonyymi

Uusi virus variantti näyttää tarttuvan logaritmisesti ensikuussa se on jo hallitseva muoto, koko maailmassa. On nyt Numball.

• Anonyymi

Venäjältä tulee paljon tartuntoja raja kiinni heti. Lapissa on kohta suuret tartuntaluvut liian paljon tulee ihmisiä ja sellasista maista missä on paljon koronaa. Rajat kiinni. Apua apua

• Anonyymi

EU:ssa matkailu laitetaan joka tapauksessa tulevaisuudessa kiellettyjen asioiden listalle jo ihan ympäristönsuojelullisista syistä. Saksassa jyräävät vihreät ja Saksa on yhä enemmän yhtä kuin EU, Britannian lähdettyä litomaan Saksa päättää missä mennään. Turhat turistilentelyt toiselle puolen maapalloa kielletään tuota pikaa ja se on itse asiassa aivan oikein: Meidän vanhempamme saati isovanhempamme eivät osanneet unelmoidakaan lomasta jossain Pattaylla. Tai miten se kirjoitetaankaan, en ehkä osaa kirjoittaa sanaa oikein kun en ole siellä koskaan käynyt enkä ole kiinnostunut siellä koskaan käymäänkään, minun pisimmät ulkomaanmatkani ovat olleet etelänmatkat Antarktikselle.

• Anonyymi

Kiitos kun taas ajattelit minun nyt täysin turhaan en ole tuota kirjoittanut, avauksen kyllä kirjoitin, se mitä tulee matkailuun kokee joka tapauksessa kovan takaiskun, selviääkö turismi jossain muodossa on selvää että selviää, mutta missä muodossa on toinen asia, massaturismi on todennäköisesti tiensä päässä, siinä muodossa missä se ymmärretään pattayalla, aika näyttää ja viruksen tekemät variaatiot.

Matkailun hinta tulee todennäköisesti nousemaan niin paljon että se ei ole mahdollista valtaosalle ihmiskuntaa, tai ei se ole ollut nytkään, kun pienelle osalle joka tulee pienenemään edelleenkin, kun lentolippu vuosien kuluttua maksaa 10.000 - 20.000 usd kaukolennoilla, se rajoittaa kysyntää, kovalla kädell, harvalla on varaa tuollaiseen. Aika näyttää olenko oikeassa.

By NumBall HHN 61v. 22 vuotta aviossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kun taas ajattelit minun nyt täysin turhaan en ole tuota kirjoittanut, avauksen kyllä kirjoitin, se mitä tulee matkailuun kokee joka tapauksessa kovan takaiskun, selviääkö turismi jossain muodossa on selvää että selviää, mutta missä muodossa on toinen asia, massaturismi on todennäköisesti tiensä päässä, siinä muodossa missä se ymmärretään pattayalla, aika näyttää ja viruksen tekemät variaatiot.

Matkailun hinta tulee todennäköisesti nousemaan niin paljon että se ei ole mahdollista valtaosalle ihmiskuntaa, tai ei se ole ollut nytkään, kun pienelle osalle joka tulee pienenemään edelleenkin, kun lentolippu vuosien kuluttua maksaa 10.000 - 20.000 usd kaukolennoilla, se rajoittaa kysyntää, kovalla kädell, harvalla on varaa tuollaiseen. Aika näyttää olenko oikeassa.

By NumBall HHN 61v. 22 vuotta aviossa.

Puhut taas ihan täyttä paskaa. Tiesitkö että loppuvuonna 2021 suomalaisten hotellien varausaste oli parempi kuin koskaan? Suomen matkailulla menee jo nyt hyvin. Lappi on buukattu jouluksi täyteen. Thaimaa ja muut tulee perässä. Omikroni häiritsee mutta se ei tautina ole niin paha.
        Et ole koskaan oikeassa ja et ole nytkään. Markkinatalous ei toimi siten että nostetaan hintoja, vaan siten että tulee keskimäärin paras tuotto ja se tuotto tulee volyymillä.
        Rikkaiden määrä on niin pieni, ettei he tuo sitä parasta tuottoa vaan rahvas tuo.

Povasit lentolippujen nousua jo näihin Thaimaan avajaisiin. Kuinkas kävi? Liput oli halvempia kuin koskaan. Ajoissa ostettuna jouluksi oli liput 415 euroa menopaluu.
        Kuinkas kävi ruumislentojesi kanssa Phuketista? Ei ole näkynyt.
        Kuinkas kävi että tuleeko ketään Thaimaahan? Puoli miljoonaa tuli. Pattaya on jouluun mennessä reilusti yli puolillaan.

Sanopa yksi ennustus, jossa olet osunut oikeaan? Sellaista ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut taas ihan täyttä paskaa. Tiesitkö että loppuvuonna 2021 suomalaisten hotellien varausaste oli parempi kuin koskaan? Suomen matkailulla menee jo nyt hyvin. Lappi on buukattu jouluksi täyteen. Thaimaa ja muut tulee perässä. Omikroni häiritsee mutta se ei tautina ole niin paha.
        Et ole koskaan oikeassa ja et ole nytkään. Markkinatalous ei toimi siten että nostetaan hintoja, vaan siten että tulee keskimäärin paras tuotto ja se tuotto tulee volyymillä.
        Rikkaiden määrä on niin pieni, ettei he tuo sitä parasta tuottoa vaan rahvas tuo.

Povasit lentolippujen nousua jo näihin Thaimaan avajaisiin. Kuinkas kävi? Liput oli halvempia kuin koskaan. Ajoissa ostettuna jouluksi oli liput 415 euroa menopaluu.
        Kuinkas kävi ruumislentojesi kanssa Phuketista? Ei ole näkynyt.
        Kuinkas kävi että tuleeko ketään Thaimaahan? Puoli miljoonaa tuli. Pattaya on jouluun mennessä reilusti yli puolillaan.

Sanopa yksi ennustus, jossa olet osunut oikeaan? Sellaista ei ole.

Itse asianai kaikki ennusteet ovat osuneet maaliinsa, mikä niiden tarkoituskin on, povasin lentolippujen nousua, tietysti povasin, niiden hinta ei ainakaan tule laskemaan piddemmän päälle, kun pandemia joskus helpottaa tämä on täysin selvä asiam

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse asianai kaikki ennusteet ovat osuneet maaliinsa, mikä niiden tarkoituskin on, povasin lentolippujen nousua, tietysti povasin, niiden hinta ei ainakaan tule laskemaan piddemmän päälle, kun pandemia joskus helpottaa tämä on täysin selvä asiam

Ensin sanot että lentolippu vuosien kuluttua maksaa 10.000 - 20.000 usd kaukolennoilla ja heti perään kerrot että niiden hinta ei ainakaan tule laskemaan pidemmän päälle.
        Kumpaa siis tarkoitit ennustaa vai ennustatko molempia yhtäaikaa??
        Herra Jumala miten voikaan olla noin tyhmä mies??

• Anonyymi

Ehdin jo ajatella, että matkailu alkaisi elpyä, ja varasin matkan Thaimaahan helmikuuksi. Ei edes haitannut ajatus testeistä ja paperisodasta, mutta nyt näyttää siltä, että matka peruuntuu, aivan kuten peruuntui matka maaliskuussa. So sad...

• Anonyymi

Mene HETI niin saat pitkän viisumin.... voit saada vuosia!

No, on yx haitta (?) - pois et pääse kunnes Covid-19 versiot on haudattu.

• Anonyymi

"Mikä ihmeen haave? Kaikki kunnossa, yhtä matkaa tullaan Suomeen ja kesällä alkaa talonrakennus. Tontti suvun mailla odotellut jo kauan.
      Minulla elämä alkaa alusta, olen terve ja hyväkuntoinen, ikää vasta 44 vuotta. "

Hyvä TT,
      lopeta se "2 viikon miljonäärin" esittäminen ja kalliiden vuora-autojen vuokraus jos haluat saada talon pystyyn.
      Jo se, että tarvitset tontin "suvun mailta", antaa pers' aukisen kuvan.
      Samoin että "olen 44" ja ei vielä taloa ei vakuuta.

Hyvää lomaa!

• Anonyymi

On sillä kaikenlaista. Kelan maksamat lääkkeet, selkärankareuma, kihti, sepelvaltimotauti, tukoksia, nivelrikko, läppävika, DID persoonallisuushäiriö, jippo kaukoputki ja olematon suhteellisuudentaju.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sillä kaikenlaista. Kelan maksamat lääkkeet, selkärankareuma, kihti, sepelvaltimotauti, tukoksia, nivelrikko, läppävika, DID persoonallisuushäiriö, jippo kaukoputki ja olematon suhteellisuudentaju.

Ehei poju en esittänyt sait vain mitä tilasit korkojen kanssa, suhteellisuuden taj ei ole pattaya rakkaan vallitse ominaisuus.

• Anonyymi

Niinhän se meni ja pahasti.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      178
      3781
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2720
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      61
      2584
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      147
      2379
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      2056
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      315
      1944
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1441
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1403
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      38
      1377
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1275
    Aihe