Tuli sitten kirjekuori Aluevaaleista tänään postista, ei voisi vähempää kiinnostaa,Wittu!
Meni suoraan takan sytykkeeksi ja luulen että moni ajattelee aivan samoin ja äänestysrosentti tulee olemaan ennätys alhainen, jotain 18% luokkaa ja äänestämässä käyvät vain itse Witun vaaliehdokkaat ja heidän sukunsa korkeintaan.
Aluevaaleista tätä mieltä olen
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ehdokas isosta puolueesta ja pääsen varmaan läpi kun on sukulaisia niin paljon salonseudulla ja hyvävelijärjestelmä toimii.
>En edes itse tiedä mitä on tulossa ja ei varmaan kukaa muukaan, mutta ne kokouspalkkiot eniten kiinnostavat, rahaa tulee kuin rännistä - kunhan vain käy niissä kokouksissa.
Käykää nyt ihmeessä antamassa äänenne, vaikka eihän tästä tulevaisuuden systeemistä ota kukaan selvää. - Anonyymi
Pellevaalit, ketä kiinnostaa, ei ketää
- Anonyymi
Siis no kun niissä aluevaltuustoissa tai mikä nyt olikaan se nimi sillä,niin jaetaan ne rahat...Niin Herranen aika,äänestäkää nyt ihmeessä niitä Salon ehdokkaita niin luulisi että loogisesti pitävät huolta että meidän kaupungimmekin saa tarvitsemansa osan jaettavasta rahapotista..Että ollaan nyt tarkkoina että salolaiset ehdokkaat saavat niitä ääniämme,eikös vaan!!ja Huom eikös vaan rakkaat ehdokkaat että pidätte meidän kaikkien salolaisten puolta salolaisina; kun saatte ääniä..?..Niin homma sitten toimiikin..!ja laitetaan kaikki toimimaan hyvin!!
- Anonyymi
Ei pidä antaa periksi ja luulla, että asiat hoituu kun ei äänestä. Demokratia vaatii paneutumista.
- Anonyymi
No nyt on ainakin ainakin yksi hyvin epäsopiva ehdokas. Hänen vaalimottonsa sai meidät tikahtumaan nauruun.
- Anonyymi
Minä kun äänestän SDPn ehdokasta niin on sitten varmasti sopiva.
- Anonyymi
Minä äänestän (äänestäisin) ehdokasta joka alkaa ajamaan asiaa, jossa kaikkien paperittomien hyysääminen ja hoitaminen suomen sosiaaliturvalla lopetetaan.
- Anonyymi
Ännestän vain somali ja kommunistia.
- Anonyymi
Taitaa siinä niin käydä tulevaisuudessa, että paperittomat maahantunkeutujille annetaan ilmaista hoitoa ensin ja sitten vasta saavat hoitoa SUOMALAISET, perkkell.
- Anonyymi
Tuskin heitit mihinkään takkaan kun ei pienessä murjussa sellaista ole ja unelmoit vaan älykääpiö.
- Anonyymi
Heh, en tosiaan heittänyt niitä takkaan, syystä ettei takka ollut päällä samalla hetkellä - vaan panin ne takan virikkeiksi silloin.
Onhan mulla aloittajalla toki takka, tai takkoja, kotona yks ja kahdella mökillämme 2 takkaa, että lisäää vaan saatan paskamainoksia - kyllä on takkoja missä niitä poltan.
Taitaa tulla vaalit jossa äänestysrosentti on 12% ja ketä kiinnostaa , eiketäääääääääääääääääääääääääää
- Anonyymi
Revin paperit, nyt jää äänestämättä ekaa kertaa vuosikymmeniin. 😴
- Anonyymi
En äänestä minäkään kun lunteeni ei ole ehdolla
- Anonyymi
eikös voisi samantien Naton jäsenyydestä äänestää , kun tommonen prosewssi on välttämätön
- Anonyymi
Äänestää pitää silti, vaikkei Mikko Lunden ole ehdokkaana, onhan Mikon puheitten kirjoittaja Tamminen ehdolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänestää pitää silti, vaikkei Mikko Lunden ole ehdokkaana, onhan Mikon puheitten kirjoittaja Tamminen ehdolla.
Tammisella on meriittejä, se on päässyt naisministerin kanssa saman peiton alle, ei ollut Marin, se oli niitä Soinin ajan ministereitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tammisella on meriittejä, se on päässyt naisministerin kanssa saman peiton alle, ei ollut Marin, se oli niitä Soinin ajan ministereitä
Onkohan muut ehdokkaat päässeet paaksamaan ministeriä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan muut ehdokkaat päässeet paaksamaan ministeriä ?
Tamminen on kova panomies, melkeimpi kovempi kuin lunteeni
- Anonyymi
Natoo liittymisen äänestysrosentti tulee olemaan 112% ja kaikki äänet puolesta .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004827140- 262551
- 2272548
- 1571844
- 1141728
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621138- 741133
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka4112524h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?21055Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01054