Turistimökkien kyttääminen

Anonyymi

Assiesta tehen pitää käydä kattoo joillakin, että onko mökeissä asukkaita. Onko se teiltä pois?

12

864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä se on meiltä pois. Mee muualle kyselemään.

• Anonyymi

Perustele

• Anonyymi

No kyllähän rosvot kahtoo ja kiertää kaikki paikat. Halpahallin automaatillekkin olivat skannauslaitteen asentaneet. tilit oli 4:ljätä tyhjennetty. kannattaa vähän miettiä onko siinä kahtomisessa ylleensäkään järkeä. vai ovatko rosvoja oikeasti. soita poliisit ja laita puuhun riistakameroita 7 kpl sekä naamioi ne.

• Anonyymi

Ei automaatista löytyny skannauslaitetta, poliisit tutki sen.

• Anonyymi

tietysti kun rosvot ehti viedä pois ne skannauslaitteet. idiootit ei älyä kahtoa mihin korttisa työntää

• Anonyymi

Kylän kyyliä on liikenteessä. Niinhän se on täällä Lämsänkyläntienki varressa. Yksi käypi tarkastamassa ja koko kylä tietää hetken päästä. Se on tämä kuusamolainen kateus. Soittasivat puhelimella, niin osaisin vastata. Kuka tuota nyt pakkasella autoa lämmittämään ja ajelemmaan. Kyssyy häntä

• Anonyymi

No tietysti se pitää kyylätä ja kahtoa onko sillä vuokralaisia. MIllä rahalla se rällejää. se on varsinki vanhoillislestadiolaisten keskuudessa kuusamossa yleistä. jos jollakin on menestyny huonosti vaikka yritys, sitten myöhemmin saanu kannattavaksi sitä ihmetellään ja kateillaan. lestadiolaisilla on vielä sekin että ne suosii sisariaan ja veljiään kaikessa. esim auttamalla tai työllistämällä kaikki koko perheen vaikka mutta auta armia jos joku muu lestadiolaisuuteen kuulumaton sukulainen haluaisi työllistyä niin etu sijalla on lestadiolainen uskonsisar tai veli. se on kuusamossa yleistä paskapuhuminen seläntakana mutta eivät uskalla tulla oikeasti juttusille. kyräillään ja kytätään.

• Anonyymi

niin, Kysyitkö etä Onko se meiltä pois jos joku kahtoo ikkunoista? ei ole ainakaan minulta. Kyllä minun puolesta saa kahtoa. siellähän saattaa olla vaikka n****** a****i Oi joi.

• Anonyymi

Kylän kyr...t liikenteessä. Oisivatko reppanat putteessa.

• Anonyymi

Tärkeää on seurata, ketä alueella liikkuu ja ovatko varkaissa, jolloin heti soitto soteen ja halko käteen sekä kyselemättä kimppuun.

• Anonyymi

entäs jos erehtyy, moni tulee mökilleen tuhannen juovuksissa hangessa pyörineenä, saako sen silti sinne moukarioda ?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe