Olen takaajana asuntolainassa, johon pankki unohti tehdä kiinnitykset sekä panttikirjan. Tai väittää, että ostajan olisi ne kuulunut tehdä ne. Näin ei kuitenkaan tapahtunut.
Nyt laina kaatuu minun niskaan, koska kiinteistön omistaja myi kiinteistön.
Rahat ovat kaupasta jo hävinneet.
En halua syyttelyä vaan neuvoja teiltä.
Pankin virhe
8
443
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko tämä myyty kiinteistö lainan vakuutena? Jos niin pääsääntöisesti pankki hakee kiinnitykset ja lainhuudon kun ostettava kiinteistö tulee lainan vakuudeksi..
Kauppahinnalla maksetaan poissa jäljellä oleva laina.
Tämän perusteella vaikuttaa että k.o kiinteistöä ei oltu pantattu lainan vakuudeksi.. - Anonyymi
Vyötä tiukemmalle ja makaroonia varastoon. Seuraavat 25v asuntolainoja onkin kaksi
- Anonyymi
Minkähintaisesta kaupasta kyse? Onko mahdollista, että pankille riitti sinun takaus, eikä kiinteistöä tarvinnut pantata? Kiinteistön panttaus ei ole automaatio tai pakollista. Vaikuttaisi, että tuttavasti/sukulaisesi on vain huijannut sinua.
- Anonyymi
Mitäs menit mukaan ottamatta selvää, mihin nimesi panit. Ei pankki tehnyt virhettä, tosin olisi voinut sanoa, että haloo.
- Anonyymi
Oletko sinä takaajana koko lainasta vai vaan osasta siitä? Oliko kiinteistö lainkaan lainan vakuutena?
Yleisesti, takaajan ei kannattaisi koskaan taata asunto/kiinteistölainaa kokonaisuudessaan, vaan ainoastaan siltä osin kuin ostokohde itse ei riitä vakuudeksi.- Anonyymi
Pankeissa harvoin tehdään virheitä niiden omaksi tappioksi.
- Anonyymi
Tuskin on pankin virhe. Sinua on vedätetty.
- Anonyymi
Pankki antanut as Oy kaupan syntymiseen ajan .
Mutta ostajan luottoasiakirjat ei kunnossa ?
Onko myyjän vaan odotettava ja odotettava vai voiko suunnitellun kaupan purkaa , mitää käsirahaa ei ole maksettu ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875