Helsingissä väitetään miten Keuruulla mielet vääristyy

Anonyymi

Olen syntynyt metsässä ja asunut taajamien ulkopuolella koko ikäni ,. Olen tullut aivan äkkivääräksi . Näen asiat aivan toisella tavalla kuin mitä Helsingistä käsin johdettu , veronmaksajien varoin toimiva YLE yrittää saada kansalaiset ajattelemaan.

Asioissa halutaan nähdä kaksi puolta, se MINUN puoleni ja se väärä puoli. Mutta tuollainen kaksijakoinen eli dualistinen ajattelu on harha illuusioita, maajaa. Suomalaiset ovat kotoisin Intiasta ja sen tradition mukaan VIHA ja sen vastapuoli PELKO tulevat ´´toisesta´´, elikkä siitä väärästä puolesta. Oikeasti on olemassa vain YKSI totuus ja sen ymmärtää kun löytää oman sisäisen identiteettinsä .

Sokrates ja muinaiset shamaanit tiesivät että sitä kautta saavuttaa kauneustajun ja kaiken tiedon lukematta yhtäkään kirjaa. Sana eheä, kokonainen ( whole ) sekä pyhä, ( holy ) tulevat samasta kantasanasta. Individuaalisuus, omavaloisuus tulee sanasta in-divi-duo, eli kahtiajakamaton. Vain sen tiedät, minkä itse tiedät,sanoi itäsaksalainen Brecht. Suomalainen kommunisti Erno Paasilinna totesi ´´ainoita oppineita ovat ITSE oppineet, muut ovat opetettuja trolleja

Tuo atman eli iishvara on pienistä pienin ´´sinapin siemenen ´´kaltainen , mutta se on identtinen suurista suurimman makrokehän Brahmanin kanssa . Muinaisessa Egyptissä sen symboli oli auringon kehä eli RA. Atman oli ATON ja kun tämä tieto tuli Kreikkaan, pienistä pienintä yksikköä nimitettiin atomiksi. RA tuli kaikissa eurooppalaisissa kielissä prepositioksi RE , kun haluttiin kuvata jotain mikä jälleen palaa. Re build, re come . Käsitteestä re ligere, jälleeneheytyä muodostui sana religio, eli uskonto. Käsite YOGA tarkoittaa niinikään jälleeneheytymistä, mutta myös keskittymistä yhteen

Meidän tulee keskittyä yhteen , joka on oma todellinen itseytemme . Keskiajan mystikot käyttivät siitä nimeä ´´christus in nobis´´ eli kristus meissä. Jeesus haluttiin tappaa kun hänen juttunsa eivät miellyttäneet mekaanisen uskonnon itselleen omineita ylipappeja. Mutta hän ei siinä kidutuksessa kuollut . Vammat korjattiin ällistyttävän äkkiä ja hän käveli äitinsä Marian kanssa Intiaan. Kristillisen euroopan ja amerikan levittelemä harha oppi on täyttä sontaa. He väittävät miten Jeesuksen kuolema muka vapauttaisi synneistään kaikki jotka tuon potaskan uskovat, mutta tässä asiassa tulemme kokemaan suuren pettymyksen ja järkytyksen. Karman laki on ikuinen eikä meitä pahojen tekojemme seurauksista kukaan tule pelastamaan.

Nyky-Suomessa yritetään tehdä ihmisistä amerikkalaisia ja pakottaa kaikki samaan muottiin , ajattelemaan vain yhdellä tavalla , ettei kukaan tuntisi pelkoa eikä vihastuisi

Yksi esimerkki : usa ja puola aloittivat ison sodan irakissa ja afganistanissa 2003 kun YK kielsi ettei saa. Rikos oli sama kuin mihin hitler syyllistyi ja sitten piti lopulta lähteä pois häntä koipien välissä, jättää kaikki aseet talebaaneille. Kun ei muuta voida, yritetään kauppasaarrolla näännyttää kansa nälkään.

Usa yrittää tehdä kalliin aidan etelärajalleen mutta sen yli pääsee kun ostaa 3 metrin alumiinitikkaat. Euroopan unioni ajautuu samanlaiseen ratkaisuun, aitoja pystytellään ja Venäjä vaatii että Suomi ei sitten NATOON liity --ettäs tierätte !
Suomella on 1370 km pitkä raja venäläisten kanssa , yli 70 % suomen enegriasta tulee venäjältä . Sen ja kiinan johtama shanghain unioni on 100 kertaa vahvempi kuin nato, sanoo norjalainen YK tutkija Johan Galtung --Joten voisi olla parempi suomalaisille yrittää olla vaan sovussa venäläisten kanssa, käydä kauppaa ja jalostaa venäjän loppumattomia puu / mineraali ja vuolukivivarantoja . Idän RCEP kauppa unioni edustaa lähes 35 % maailman markkinoista , mm Japani Australia Venäjä Kiina. Keuruun ilmapiirin vääristämä mieleni sanoo että Suomen pitäisi ottaa oma valuutta ja liittyä idän unioniin , eroamatta silti eu sta. Toimia väli miehenä, pysyä erossa sotilasliitoista , peruuttaa kalliit asetilaukset ja rakentaa luotijuna Helsinki Pietari - Tunneli Tallinnaan --- Rigaan Varsovaan Berliiniin .

Luotijuna Pietarista Kiinaan on suunnitteilla ja se on tuleva . Suomi olisi todellinen portti idän ja lännen välillä kun tuo tehtäisiin. Se olisi re ligiota ja joogaa käytännön tasolla . Kun ykseys eli unito taju saavutetaan, nähdään ettei ole eroa henkisen ja rahallisen hyvinvoinnin välillä.

terveisin RAUTAHANNU

3

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Erno Paasilinna ei käyttänyt sanaa "trolli"

      • Anonyymi

        Erno Paasilinna ei käyttänyt sanaa "trolli" , se on totta. Mutta trolli" tarkoittaa samaa mistä hän puhui. Sellaista henkilöä joka ei ole itsenäinen vaan puhuu jonkun muun suulla. Trolli tulee kait ruotsinkielestä troll --- trulli . Jotain epämiellyttävää karvaista peikkoa


    • Anonyymi

      Ei taida nyt "jooghat" sun muut auttaa. Kiitos Suomen puolustusvoimille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      429
      1906
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      198
      1593
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1441
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      179
      1423
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1066
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1050
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      976
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      120
      968
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      948
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      906
    Aihe