Onko teillä mitään epävarmuuksia kropassanne?

Anonyymi

Vai ootteko tyytyväisiä ulkonäköönne?

Itselläni on paljon epävarmuuksia ja kun on pitkään ollut sinkkuna niin täytyy sanoa et lisääntynyt vaan.
En tiedä mistä ja miten muut sattumalta sitten löytää sen kumppaninsa.
Yleensä mulle käy aina niin et jompi kumpi on kiinnostunut. Uusia ihmisiä en juuri tapaa koska piirini ovat kokoajan samat. Olleet jo vuosikausia. Työssäkin vakiintunut porukka ja kaikki perheellisiä. Harrastuskin on sellainen että siihen liittyy mun pari ystävää.

62

974

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihanaa jos teillä pyyhkii hyvin 🙏
      Kellekään en tälläistä olotilaa toivo. Mut vahvuudesta ja asenteesta se pitkälti on kiinni 💪
      Oon miettinyt et tän mä ansaitsen koska oon liian heikko. Sitkeät ja vahvat ihmiset pärjää ja menestyy. Positiivisuus kunniaan 👏☺️

• On mulla muutama sellainen ei nyt ehkä epävarmuustekijä, mutta mistä kohdasta en itse itsessäni erityisemmin pidä. Vaikka pääsääntöisesti en näitäkään kohtia märehtimällä märehdi ja olen sinutkin niiden kanssa. Ainakin vaatteet päällä.

Mutta toisen edessä alastomana saattaa käydä mielessä, että toivottavasti en ole vastenmielinen. Varsinkin, jos johkun uuteen ihmiseen tutustuisi ja alastomana näyttäytyisi.

Toinen näistä kohdista epäviehättävyys ajatus tulee suoraan ihmisten ihanteista. Pitäisi olla tiukkaa sileää lihaa, vaan kun ei ole enää lasten jälkeen, eikä helposti saa korjattuakaan paremmaksi. Niin on se vähän sellanen, että kukahan tänkin näin hyväksys?

Ja toinen kohta on enemmänkin mun oman pääni sisäistä kamppailua, ristiriitainen tissipari. Ne on olleet kyllä kauniit jopa omalla kauneusmittapuulla, mutta kun se ristiriita jota dysforiaksikin sanotaan. Ei ole enää nykyään paha, näköjään siinäkin asiassa voi edistyä.

Mutta voi aiheuttaa sitä etten ole niin kiinnostunut omistani, kun ehkä pitäs.

• Anonyymi

Mua ainakin viehättää "epätäydellisyys". Se on täydellistä. Ihminen joka ei ole siloteltua. Siinä on jotain niin kiihottavaa.

Mitä meinaat ristiriidalla ja tissiparilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua ainakin viehättää "epätäydellisyys". Se on täydellistä. Ihminen joka ei ole siloteltua. Siinä on jotain niin kiihottavaa.

Mut juu kun sun ihanteita katsoo niin en ihmettele sun omia epävarmuuksia. Jos viehättää "täydellisyys" ja siloiteltu pinta. Sellainen jota ollaan ehkä nuorena niin ei se ihme ole.

• JasuM
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaan kehodysforiaa. Oli jo teininä hankala paikka kun tissit rupes kasvamaan. Ja kun olin vielä tosi hoikka ja rinnat siihen nähden erottuvat B-kupit, niitä ei saanut piiloonkaan.

Mulla on ollut kuten äidillänikin hyvin ristiriitaisia fiiliksiä omia rintoja kohtaan. Mielummin niitä ei vaan olis kasvanut lainkaan.

Toisin kun yleensä naiset on ylpeet puskureistaan, mulle ne on olleet asia joka pitäs saada piiloon tai pois. Nyt kun ne on jo D-kupit, niin eihän niitä piiloon saa millään.

Isoilla huppareilla, tiukoilla urheiluliiveillä ja binderillä saa pikkusen länään. Mut sitten näyttää älyttömälle tyynylle rintamus.

Että näin.. Ne nyt on osa naiseutta joo. Mutta mä oisin voinu ottaa mielihyvin ne AA:t.

• Anonyymi kirjoitti:

Mut juu kun sun ihanteita katsoo niin en ihmettele sun omia epävarmuuksia. Jos viehättää "täydellisyys" ja siloiteltu pinta. Sellainen jota ollaan ehkä nuorena niin ei se ihme ole.

Mun ihanteita?

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Mun ihanteita?

Jostain ketjusta luin et muodot pitää olla tietynlaisia ja mallisia...

• Anonyymi kirjoitti:

Jostain ketjusta luin et muodot pitää olla tietynlaisia ja mallisia...

Ei tietynlaisia, vaan silmää miellyttäviä. 😁

• JasuM kirjoitti:

Ei tietynlaisia, vaan silmää miellyttäviä. 😁

Boinhan mä suoraan sanoakin, että tykkään kun naisessa on vähän mistä ottaa kiinni. Hoikat on nättejä nekin, mutta kunnon muheva peppu ja reidet, tippuu silmät päästä naps... Toivottavasti kukaan ei ehdi astua niitten päälle ennen kun ehdin poimia ne takas päähäni. 😍

• JasuM kirjoitti:

Boinhan mä suoraan sanoakin, että tykkään kun naisessa on vähän mistä ottaa kiinni. Hoikat on nättejä nekin, mutta kunnon muheva peppu ja reidet, tippuu silmät päästä naps... Toivottavasti kukaan ei ehdi astua niitten päälle ennen kun ehdin poimia ne takas päähäni. 😍

Hupsis voinhan..

• JasuM kirjoitti:

Ja hoikkakin voi olla muodokas. Lähinnä nyt tarkoittaa, että naisella on naiselliset reidet, ei tikkuperunat jalkoina ja naisella on perskannikat, eikä pylly ole pennin kolikko.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Ja hoikkakin voi olla muodokas. Lähinnä nyt tarkoittaa, että naisella on naiselliset reidet, ei tikkuperunat jalkoina ja naisella on perskannikat, eikä pylly ole pennin kolikko.

Mikä on pennin kolikko?
        Eli pitää treenata peppua et tulee pyöreäksi?Laita vaikka kuva esimerkiksi sivusta päin.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Pennin kolikko. ☹️

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcStJyqrmGqCOp4R55NWZM5gjRvtfJGqOD4JpA&usqp=CAU

https://thumb.mp-farm.com/5720078/preview.jpg

On pakarat. 😍

https://i.pinimg.com/736x/0b/98/da/0b98da80c4384577713be836b2aed5fa.jpg

Ihana. 🤤

https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/263848390359168667/DFE65D55149C978E44E314AC54E1C97E65D34C67/?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Letterbox&imcolor=#000000&letterbox=false

Siis onko nuo kaikki kuvat niitä ihania peppuja? 😆☺️
        Hämäsi vaan et tarkotitko tuo ekaa muka pennin kolikoksi? Onhan tuolla ekallanin pakarassa muotoa. Vai siis tykkäätkö enemmän et on leveempää peppua muodolla? Vai kapeella lantiolla ja pepussa muotoa?
        😆

• JasuM kirjoitti:

Pennin kolikko. ☹️

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcStJyqrmGqCOp4R55NWZM5gjRvtfJGqOD4JpA&usqp=CAU

On pakarat. 😍

Ihana. 🤤

https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/263848390359168667/DFE65D55149C978E44E314AC54E1C97E65D34C67/?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Letterbox&imcolor=#000000&letterbox=false

Siis semmonen, että on mukava upottaa kädet kankkuihin ja vaiks hampaatkin. Käy vaikka tyynystä. Ilman pörinää mielellään. 😁

Mä tykkään kaikesta pehmeestä, mitä voi käsin möyhiä ja naamalla puskea, rutistella. Lapsena jo valitsin sylin sen mukaa kellä pehmeimmän näköinen. Siinä oli niin lokosat oltavat sitten istua ja kelliä. 😋

Jos oli luisevat reidet tai muhkeemmat, valitsin ne muhkeemmat.

• Anonyymi kirjoitti:

Siis onko nuo kaikki kuvat niitä ihania peppuja? 😆☺️
        Hämäsi vaan et tarkotitko tuo ekaa muka pennin kolikoksi? Onhan tuolla ekallanin pakarassa muotoa. Vai siis tykkäätkö enemmän et on leveempää peppua muodolla? Vai kapeella lantiolla ja pepussa muotoa?
        😆

Ne kaksi ekaa on niitä pennin kolikoita. "Poikapeppuja" rumasti sanottu, anteeksi, pieniä ja reiden jatkeita. Perskannikkaa on niukasti. Liian vähän.

Lantio saa olla kapea tai leveä kunhan on kankut, lihaa ja vaikka vähän läskiäkin.

• JasuM kirjoitti:

Ne kaksi ekaa on niitä pennin kolikoita. "Poikapeppuja" rumasti sanottu, anteeksi, pieniä ja reiden jatkeita. Perskannikkaa on niukasti. Liian vähän.

Lantio saa olla kapea tai leveä kunhan on kankut, lihaa ja vaikka vähän läskiäkin.

Monet dissaa laulaja Evelinan muhkeita muotoja, reisiä ja peppua. Mutta minusta ne on mahtavat, lihaisat.

Nämä on makuasioita, kuka tykkää tosi hennoista ja hoikista, kuka jämerämmistä ja runsaammista. Ja siltä väliltäkin. Mulle se persus on vaan jotenkin se must. Siinä on jotain tehoa. 😜

• JasuM kirjoitti:

Monet dissaa laulaja Evelinan muhkeita muotoja, reisiä ja peppua. Mutta minusta ne on mahtavat, lihaisat.

Nämä on makuasioita, kuka tykkää tosi hennoista ja hoikista, kuka jämerämmistä ja runsaammista. Ja siltä väliltäkin. Mulle se persus on vaan jotenkin se must. Siinä on jotain tehoa. 😜

Noniin nyt tää alkoi taas. 😁

https://youtu.be/1kwE2-BCwiM

• Äääh, nehän on kumipallot. En tykkää. Silmä käteen nyt.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Noniin nyt tää alkoi taas. 😁

https://youtu.be/1kwE2-BCwiM

Mun mielestä noissa kahdessa ekassa nimenomaan on kapea lantio ja on pakaraakin. Ainut ero noihin kahteen toiseen kuvaan on se et leveämpi lantio. Itse tykkään enemmän leveästä lantion mallista.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Äääh, nehän on kumipallot. En tykkää. Silmä käteen nyt.

No hups. Googlasin kardashian pepun ja onha se kumipallo 😆

• Anonyymi kirjoitti:

No hups. Googlasin kardashian pepun ja onha se kumipallo 😆

Ei niiten oersukset ole aidot. Jotain silavaa ahdettu täyteen. Työntyy ulospäin ja sivuillekin ihan luonnottomasti, kuten Jessica Alvesin perslisukkeetkin.

Suomalaisilla naisilla on kyllä persettä yleensä. Hsäarvemmin on perseettömiä, jollei ole teini tai aliravittu, laihaksi kuihduttanut itsensä. Överi urheilijat voi olla myös kuivia, katoaa ns. naiselliset muodot.

• Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä noissa kahdessa ekassa nimenomaan on kapea lantio ja on pakaraakin. Ainut ero noihin kahteen toiseen kuvaan on se et leveämpi lantio. Itse tykkään enemmän leveästä lantion mallista.

Selvä. Minä en vaan viehäty tuollasista. En halua olla töykeä, mutta kun tykkään muhkummista.

Doja Cat alkaa olla jo liikaa sitten taas. Ensin kasvo perse, sitten sen ympärille nainen.

• JasuM kirjoitti:

Selvä. Minä en vaan viehäty tuollasista. En halua olla töykeä, mutta kun tykkään muhkummista.

Doja Cat alkaa olla jo liikaa sitten taas. Ensin kasvo perse, sitten sen ympärille nainen.

Ja onko nuo pelkästään kapeita lantioita, eikö ne ole mataliakin?

Mutta nyt heikun keikun. Maratooni kälkkä lähtee joulua kohti. Mukavat joulut kaiken kokoisille!

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Niin no Eveliinalla on just leveä lantio mikä viehättää. Ja muhkeuttakin löytyy.

• JasuM kirjoitti:

Ja onko nuo pelkästään kapeita lantioita, eikö ne ole mataliakin?

Mutta nyt heikun keikun. Maratooni kälkkä lähtee joulua kohti. Mukavat joulut kaiken kokoisille!

No nyt on käyny peffakeskustelu kuumana 🔥 😂

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Pennin kolikko. ☹️

On pakarat. 😍

Ihana. 🤤

Pitää muuten sanoa et aika harvalla olen nähnyt tuon videon kaltaista peppua.

Harvalla suomalaisella on luonnostaan mikään kovin muheva peppu.
        Suomessa ollaan aika leveä lanteisia mutta kyllä se mulle kelpaa

• En_osaaEn_tunne kirjoitti:

No nyt on käyny peffakeskustelu kuumana 🔥 😂

Juu. Vähän lähti lapasesta. ☺️

• Anonyymi kirjoitti:

Pitää muuten sanoa et aika harvalla olen nähnyt tuon videon kaltaista peppua.

Harvalla suomalaisella on luonnostaan mikään kovin muheva peppu.
        Suomessa ollaan aika leveä lanteisia mutta kyllä se mulle kelpaa

Aijaa, kyllä tääl Lahdessa näkee tuommosia muheva peppuisia naisia. En tiiä millä on kasvattaneet.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Aijaa, kyllä tääl Lahdessa näkee tuommosia muheva peppuisia naisia. En tiiä millä on kasvattaneet.

Hah, no ainakin tietää et jos naisen kanssa alkaisit seurustelemaan niin peppu ilmeisesti ykkösroolissa

Niin, nykyään jopa nuoret teinit kokee ahdistusta siitä ja ulkonäköpaineita ja menevät salille sen takia et sopivat tämän hetken tähän trendiin että sen pepun pitää olla iso. Todella surullista et on mennyt siihen pisteeseen.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Jännä mitä kävis jos ihastuisitkin naiseen jolla ei sitä isoa peppua ole.
        Ai niin, ethän sä pystyis...

mun ihastuksien kropat olleet kaikki aika erilaisia keskenään. Sillon ku ihastuu niin just hänen on ollut täydellisin

En vaan ymmärrä mut ei kaikkea voi eikä tarvitse ymmärtää.

• Anonyymi kirjoitti:

Hah, no ainakin tietää et jos naisen kanssa alkaisit seurustelemaan niin peppu ilmeisesti ykkösroolissa

Niin, nykyään jopa nuoret teinit kokee ahdistusta siitä ja ulkonäköpaineita ja menevät salille sen takia et sopivat tämän hetken tähän trendiin että sen pepun pitää olla iso. Todella surullista et on mennyt siihen pisteeseen.

Ei nyt sentään aleta taas liiottelemaan. Älä heittäydy äärimmiseksi. Ymmärtänet, että ihanteet on edelleenkin ihanteita ja tunteet ei kysy perseen muotoa.

Oot vissiin vähän tahalleen äärimmäinen kommenteissasi? 😉

• Anonyymi kirjoitti:

Jännä mitä kävis jos ihastuisitkin naiseen jolla ei sitä isoa peppua ole.
        Ai niin, ethän sä pystyis...

mun ihastuksien kropat olleet kaikki aika erilaisia keskenään. Sillon ku ihastuu niin just hänen on ollut täydellisin

En vaan ymmärrä mut ei kaikkea voi eikä tarvitse ymmärtää.

Et sä ymmärrä muakaan oikein tai sitten vedät tahalleen oletusarvoa pahin mahdollinen vaihtoehto. 😁

• JasuM kirjoitti:

Et sä ymmärrä muakaan oikein tai sitten vedät tahalleen oletusarvoa pahin mahdollinen vaihtoehto. 😁

Mut kyllä mä toisaalta sen ymmärrän, kun täällä kaikki vieraita toisilleen niin helposti olettaa toisista enempi kun tietää. Oletukset muuttus kummasti, jos tuntis ihmisen.

Monen näkösiä kenkäpareja ja joku niistä on aina mieluisin. Makunsa on hyvä tiedostaa.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Ei nyt sentään aleta taas liiottelemaan. Älä heittäydy äärimmiseksi. Ymmärtänet, että ihanteet on edelleenkin ihanteita ja tunteet ei kysy perseen muotoa.

Oot vissiin vähän tahalleen äärimmäinen kommenteissasi? 😉

No tämä selvensi asiaa hiukan ☺️

• Anonyymi kirjoitti:

No tämä selvensi asiaa hiukan ☺️

No hyvä. 😋👍

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

No hyvä. 😋👍

Jos oikein ymmärsin niin sä et lähesty naista jos ei oo perse kunnossa? 😆😋

• Anonyymi kirjoitti:

Jos oikein ymmärsin niin sä et lähesty naista jos ei oo perse kunnossa? 😆😋

Jänkäjoonas. 🤪

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Jänkäjoonas. 🤪

En kai, halusin vaan tarkentaa 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

En kai, halusin vaan tarkentaa 🤭

Mahdoton tapaus siinä. 😅

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Mahdoton tapaus siinä. 😅

" tunteet ei kysy perseen muotoa"

En tie miks naurattaa tuo lause 😆

• Anonyymi

"Niin on se vähän sellanen, että kukahan tänkin näin hyväksys?"

Toinen hyväksyis sen ehdoitta ja rakastais sua sellaisena hänen silmissään täydellisenä. Siit oon satavarma.

• Anonyymi kirjoitti:

"Niin on se vähän sellanen, että kukahan tänkin näin hyväksys?"

Toinen hyväksyis sen ehdoitta ja rakastais sua sellaisena hänen silmissään täydellisenä. Siit oon satavarma.

Mä en ole niinkään varma, kun en ole juuri aikuisiin ihmisiin törmännyt, jotka ehdoitta mua rakastaisi. Aina on jotakin parannuskehoitusta tyrkätty.

Jos ei päin pläsiä, niin kiertoilmauksin mutta ymmärrettävästi jotta tajuan olevani vääränlainen jossakin asiassa tai jostakin kohtaa kehoani. Siksipä en niin erityisemmin usko, että joku tekis poikkeuksen.

• On epävarmuuksia ja varmuuksia. Iän myötä kroppa ompi jo aika tavalla muovautunut ja elopainoa on rutkasti enemmän kuin 2-kymppisenä, jolloin olin tikkujalkanen ja muutenkin hyvin hoikka. Nyt on kiloja riittämiin ja voisin useamman poiskin antaa 😅 Mutta oma ajatus ompi se, että tämmösenä kuin olen saapi kelvata eli en ala joka päivä punnertamaan tai ihteäni leikkelemään vaikka pyyvettäs 😁

• Anonyymi

Monilla suomalaisilla sukujen jäsenillä ohuet onkimatohuulet joita huulipunalla valekorjailevat.
      Joillakin ei ylähuulta ollenkaan.
      En ikinä hyväksy sellaisia.

• Mitä väliä, kun imu toimii? 😜

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Mitä väliä, kun imu toimii? 😜

Millainen on sellainen et ei oo ylähuulta lainkaan 🤔 ei oo tullut vastaan 😌

• Anonyymi kirjoitti:

Millainen on sellainen et ei oo ylähuulta lainkaan 🤔 ei oo tullut vastaan 😌

Google ehkä kertoo, jos osaa antaa hakusanan oikein?🤔

• Anonyymi

Vaikka olen pahasti tulipalossa vammautunut tiedän silti olevani kaunis. On kuin koko elämäni alkaisi alusta. On kurjaa jos tunnet noin mutta muista sinussa ei ole mitään vikaa. Tsempit, kyllä vielä joskus tuurisi kääntyy paremmaksi.

• Anonyymi

Valtava ahteri ja erikokoiset hinkit.

• Anonyymi

Valtava ahterihan on ihana. Tässäkin ketjussa mainittu hottis peppu 😋

Mut kuten sanottu, tunteet ei kysy perseen muotoa 😆

• Anonyymi

Pirkko Saisiomainen lesbomiehekkyyteni.

• Anonyymi

Aivan kauhee nato narsisti

• Anonyymi

Olen omaan ulkonäkööni nykyisin hyvinkin tyytyväinen, vaikka muutama inhokki löytyy, mikä on vaan kroppani ominaisuus eikä tunnu lähtevän vaikka painoa pudottaa tai kropan koostumusta muokkaa. No, ehkä hyvällä tuurilla jälkimmäinen vois tehota, mutta siinäkin tapauksessa epäkohta lähtisi viimeisenä tissien, pyllyn ja pakaroitten jälkeen. Puhun siis toki selkämakkaroista. Ehkä kuitenkin olen hiljan saanut jonkun kehopositiivisuusruiskeen, kun tätä nykyä pidän niitäkin jopa aika söpöinä. 😅
      Komppaan ketjua siinä, että omaan silmään vetoaa myös Evelinan kaltainen kurvikas kroppa. Oikeastaan kropan mallilla ei niin väliä kunhan sitä pehmeyttä löytyy. Pehmeä ja puristeltava on ihana ❤️
      En nyt satu muistamaan kuka mieshenkilö sen aikanaan Annassa osuvasti kiteytti, mutta epätäydellisyys on kaunista ja persoonallista. Liian täydellisen näköinen (kauneusihanteita vastaava) oli hänelle vähän pelottava. Niin mullekin.

• Anonyymi

Minulle nainen on ihanin kropan mallista ja pehmeydestä viis silloin kun olen häneen ihastunut ja rakastunut.

• Anonyymi

Tangossa voi partneri pitää kiinni selän turvakahvoista.
        Anna niiden olla!

• Anonyymi

Valitettavasti kaikki tuntuu haluavan pehmeän ja puristeltavan.
        Mie oon aika luinen... Ainut mis löytyy hiukan pehmeyttä on perseessä.

• Anonyymi

Eiköhän ne rajoitteet ole pään sisällä eikä kropassa.
      No kaikilla on jotain,kukaan ei oo täydellinen. Tämän kun muistaa.
      Itselläni on arpia. Jos ne haittaa jotakuta
      Niin minkäs teet.

• Anonyymi

Heh, no ei sellaista kohtaa varmaan ole kehossani mistä en olisi epävarma. Aikalailla kaikki itsessäni on pielessä omaan makuuni.

• Anonyymi

Auts !!! Varmaan jokaisella jotakin, mut TAAS kerran ☺, syytän tätä sairasta somemaailmaa et jokaisen pitäis näyttää joltain barbilta, tai lisääntynyt somemaailman myötä 😢. Veikkaisin kyllä, et jos RAKASTAA, niin rakastaa ❤. Joskus vaan kolahtaa ☺😘.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      113
      1818
    2. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1277
    3. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      150
      1272
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      49
      992
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      126
      942
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      896
    7. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      824
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      807
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      782
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      771
    Aihe