Huomaako ulkopuoliset

Anonyymi

rakkauden kahden ihmisen välillä vai huomaako pari itse sen?

ja mistä tietää et tää on se oikea?

46

1669

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pus och kram

• Anonyymi

Ulkopuoliset huomaa sen yleensä aiemmin.

• Anonyymi

Totta. Joskus huomannut, ett joidenkin kahden välillä on jotain meneillään, molemmat piristyy toisen tullessa paikalle, kasvot loistaa, hymyt yltää korviin asti ja hakeutuvat vähän väliä toisen lähelle.
        Ei sitä voi etukäteen tietää onko toinen oikea vai ei, ajan myötä ja paremmin tutustuessa se selviää. Jos kemiaa löytyy, on paljon yhteisiä kiinnostuksen aiheita, sekin auttaa asiassa.

• Anonyymi

Kuule kyllä huomaa. Jos on vähääkään silmät päässä, niin kemian näkee ulkop. tarkkailijana kahen ihmisen välillä hyvinkin selvään.

• Anonyymi

Olin yliopistossa aikonaan. Olin tuolloin 26v ja sillonen tuleva avokkini 19v neito, löydettiin toisemme.

Saatiin opiskelijakavereilta palautteet silmäpelistämme, vaikka luultiin vain itse sen tietävämme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin yliopistossa aikonaan. Olin tuolloin 26v ja sillonen tuleva avokkini 19v neito, löydettiin toisemme.

Saatiin opiskelijakavereilta palautteet silmäpelistämme, vaikka luultiin vain itse sen tietävämme.

Sitä siis pitäis uskoa jos ulkopuolisilta tulee kommenttii "te näytätte niin rakastuneilta" tyyliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä siis pitäis uskoa jos ulkopuolisilta tulee kommenttii "te näytätte niin rakastuneilta" tyyliin.

No... se on toki toinen asia sinällään.
        Tuohon asian huomaamiseen lähinnä viittasin.

Mutta kaikkein parhaiten sen tuntenee sisimmässään. Sen vain tajuaa ja tuntee kun liekki leimahtaa.

• Anonyymi

En yhtään tiedä. Kai e pitää vaan elää ja erehtyä. Muuten ei saa koskaan tietää.

• Anonyymi

Sen tietää omassa sydämessään.

• Anonyymi

Enpä tiedä, samallalogiikalla voi kuvitella että hymyilevä kaupan kassa on rakastunut asiakkaaseen...
      Mulla oli kerran mies jonka kanssa näytettiin kaikkien mielestä kuulema perheeltä- olis vaan tiennyt ei ollu asiat niin hyvin laisinkaan.....
      Tottakai hakeutui lähelle jos kiinnostaa, toisaalta kaikki pervot ja antisosiaalisetkin tekee niin kun eivät ymmärrä muiden omaa rajoja ja menevät liian lähelle.....

• Anonyymi

Kyllä vaikka työyhteisössä huomaa jokainen ulkopuolinen kun kaksi ihmistä tuntee vetoa toisiinsa.

Ja ketä ihastunutta muka kiinnostaa mitä muut ajattelee?
      Se on sivullisten elämättömyyttä ja ehkä eteenpäin ajavaa myös jos muiden eläminen kiinnostaa.

• Anonyymi

Tarkoitat varmaan ihastuksen tai kemian, kun ei vielä olla pari. Ihmiset on niin erilaisia ihastuessaan, hämmennyksestä, jäätymistä, villiintymistä. Tunteiden lukutaidossa, tunneälyssäkin, on kans eroja niin ettei huonompi siinä välttämättä tunnista aivan toisen ihastusta saati oikein omaansakaan. Tai erota ystävällisyyttä siitä, siis ylitulkitsee. Ulkopuolinen varmaan huomaa kaikkein selvimmän ainakin. Ihastus ei vielä kerro paljoakaan yhteensopivuudesta, sen näkee jos se pitemmälle etenee.

• Anonyymi

Tässä fiksu vastaus. Selvät ihastumisen, kemian merkit ei välttämättä totta.

• Anonyymi

Miten on rakas mies, onko meidän yhteys jo huomattu?

• Anonyymi

Hmm. Kuinka se olisi nyt voitu huomata?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm. Kuinka se olisi nyt voitu huomata?

Ympärillä olevat jos olisi huomannut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ympärillä olevat jos olisi huomannut?

Niin jos niitä olisi, niin tuskin jäisi huomaamatta, jos samassa tilassa. Ei vaan olla oltu hetkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin jos niitä olisi, niin tuskin jäisi huomaamatta, jos samassa tilassa. Ei vaan olla oltu hetkeen.

Me ollaan kyllä oltu nyt joulukuun sisään samassa tilassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me ollaan kyllä oltu nyt joulukuun sisään samassa tilassa.

Mitäs ollaan tehty? Missä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs ollaan tehty? Missä?

Siellä missä yleensä ollaan oltu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä missä yleensä ollaan oltu.

Ollaanko juteltu nyt joulukuun aikana siellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaanko juteltu nyt joulukuun aikana siellä?

Ei jutella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei jutella.

Okei. Joo ei olla juteltu.... Oletko vaihtanut työpaikkaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole vielä.

Millainen se paikka on jossa ollaan oltu? Nähdäänkö useinkin? Teenkö samoja hommia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskinpa olet hän. Ei täällä kukaan taida olla ja kuvittelen kaiken taas. Inhottavaa tuntea näin paljon ja sitten ei pysty sitä mihinkään sanomaan. Pitää vain yrittää haudata nämä tunteet ja ajatella kylmästi ettei hän ole täällä ja, että kuvittelen kaiken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskinpa olet hän. Ei täällä kukaan taida olla ja kuvittelen kaiken taas. Inhottavaa tuntea näin paljon ja sitten ei pysty sitä mihinkään sanomaan. Pitää vain yrittää haudata nämä tunteet ja ajatella kylmästi ettei hän ole täällä ja, että kuvittelen kaiken.

Voi ei. Älä vielä luovu toivosta... Esitin huonoja kysymyksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ei. Älä vielä luovu toivosta... Esitin huonoja kysymyksiä.

Kun ei se ole täällä. En jaksa enää ajatella ja aina pettymään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen se paikka on jossa ollaan oltu? Nähdäänkö useinkin? Teenkö samoja hommia?

Eipä sillä väliä ole. Ei nähdä usein ja tuskin enää nähdään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun ei se ole täällä. En jaksa enää ajatella ja aina pettymään.

Et voi tietää. Jatka etsintää. Itselleni käy tuota samaa täällä myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et voi tietää. Jatka etsintää. Itselleni käy tuota samaa täällä myös.

Minä jään täältä pois. En jaksa enää olla täällä. Hyvää joulua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä jään täältä pois. En jaksa enää olla täällä. Hyvää joulua.

Möh... Toivottavasti löydät hänet vielä.

• Anonyymi

Jos ihmiset on keskenään aivan erilaisia, niin en usko että ulkopuolinen spekuloi rakkaudella ja siten romanttisilla tunteilla. Niitä on jos on, ei ulkopuolinen siihen kiinnitä huomiota, ei varsinkaan jos jo ollaan ystäviä.
      Ulkopuolista suoraan sanottuna tuskin kiinnostaa tuo ”rakkaus”.
      Et ole, ap, maailman keskipiste 🙂

• Anonyymi

Tuo on totta. Ei ihmiset nykyään kiinnitä huomiota muiden tekemisiin tai nk.rakastumisiin, jos ei sitten joku käyttäydy huomiota herättävästi. Enempi ihmiset keskittyy itseensä, omiin asioihin ja älyluureihinsa, eivät piittaa muiden tekemisistä siinä ympärillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on totta. Ei ihmiset nykyään kiinnitä huomiota muiden tekemisiin tai nk.rakastumisiin, jos ei sitten joku käyttäydy huomiota herättävästi. Enempi ihmiset keskittyy itseensä, omiin asioihin ja älyluureihinsa, eivät piittaa muiden tekemisistä siinä ympärillä.

Luulen että olet osittain hakoteillä, ihmisiä kyllä kiinnostaa toisten ilot ja hymyt, onhan se syy hieman kadehtia toisten onnea. Se on osa ihmisten perusluonnetta, "mitä toisella on enemmän kuin minulla". Ja ihastuminen tai rakkaus on iso asia, jopa isompi kuin maallinen omaisuus, tai yhtä vaikea tavoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen että olet osittain hakoteillä, ihmisiä kyllä kiinnostaa toisten ilot ja hymyt, onhan se syy hieman kadehtia toisten onnea. Se on osa ihmisten perusluonnetta, "mitä toisella on enemmän kuin minulla". Ja ihastuminen tai rakkaus on iso asia, jopa isompi kuin maallinen omaisuus, tai yhtä vaikea tavoittaa.

Tuo on kyllä todella vastenmielinen asenne: olen onnellinen ja minulle ollaan kateellisia. Ei jatkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on kyllä todella vastenmielinen asenne: olen onnellinen ja minulle ollaan kateellisia. Ei jatkoon.

Ei onnellinen ihminen ajattele toisia saati asenteita, onnellinen ihminen ajattelee toista onnellista..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ainakin kiinnitän ulkopuolisena huomiota enemmän tekoihin kuin tunteisiin.
        En ole kateellista sorttia, kaikkein vähiten ihmiselle, josta välitän tai jota empatiseeraan.
        Teoilla on merkitystä ja ne muistetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ainakin kiinnitän ulkopuolisena huomiota enemmän tekoihin kuin tunteisiin.
        En ole kateellista sorttia, kaikkein vähiten ihmiselle, josta välitän tai jota empatiseeraan.
        Teoilla on merkitystä ja ne muistetaan.

Mitä ohjailet tätä kautta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei onnellinen ihminen ajattele toisia saati asenteita, onnellinen ihminen ajattelee toista onnellista..

No mun onnessa onkin säröjä, niinkuin meidän kaikkien.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ohjailet tätä kautta?

jumituin lukemaan näitä ja kirjoitin melko selvää suomen kieltä. Se oli mielipide, ei ohjailu. Ei kiertoilmaisu, suora eheä virke.
        Mulle todella vierasta tuo ajattelu, että toisen onnesta ollaan kateellisia. Ja ihan aidosti vastenmielinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jumituin lukemaan näitä ja kirjoitin melko selvää suomen kieltä. Se oli mielipide, ei ohjailu. Ei kiertoilmaisu, suora eheä virke.
        Mulle todella vierasta tuo ajattelu, että toisen onnesta ollaan kateellisia. Ja ihan aidosti vastenmielinen.

Älä edes viitsi.

• Anonyymi

Jos oltaisiin samassa tilassa muiden kanssa, niin en usko että jäisi huomaamatta keneltäkään.

• Kyllä sen monesti ulkopuolisenakin huomaa. Ihmisten kehonkieli, jopa iho käyttäytyy rakastuneesti.

• Kuten huomaa senkin jos on skismoja.

• Anonyymi

Joo kysy vaan aina kavereilta mielipidettä joka asiaan niin elämäsi järjestyy....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      200
      4373
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      2026
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      63
      1703
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1363
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1337
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      969
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      933
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      899
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      818
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      706
    Aihe