Spring hinta 17000 euroa ranskassa

Anonyymi

Ja suomessa paljonko? Harmillisen vaarallinen auto. Sähköautot nämä isot kalliit rikkaiden autot jyrää kuin tankit köyhien ja tyhmien daciat. Kiitos taas vihreät ja sdp kun tapatatte suomen tyhmät ja puolustuskyvyttömät heikot. Olette rasisteja omalle kansalle.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nolla tähteä törmäystestissä. Varsinainen sikakiikku. Ei jatkoon. Sanon nou nou dacialle.

    • Anonyymi

      Jos ranskassa ulosmyyntihinta 17000€, niin hinta suomessa on.
      Ekana vähennetään Ranskan ALV, jolloin saadaan veroton hinta, ja onko Ranskassa myös autovero tai joku sen tapainen lisä, joka lisätään uusiin autoihin.
      Jos on, niin sekin pois.
      Sitten siihen lisätään suomen ALV
      Pari tonnia rahtia ja muita kuluja.
      Kauppiaiden palkkiot.
      Vähenetään sähköautotuki.
      Näin saadaan hinnaksi 19999€ tk 600€
      Sitten varusteet, kumimatot, talvirenkaat jne.

      Tänä on siis arvaus.

      • Anonyymi

        Ei taida olla suomen halvin sähköauto jolla pärjää jo jotenkuten ns ylaiskäyttöautona max 60km /sivu rassina. Rouvalla on katumaasturi ja tarvittaisiin joku halpa korostan halpa mutta uusi/uudehko sähkökoppimopo lähiä pöristelyyn bensan noustua ja yhä lisää nousee mahdollistamaan elämisen ja töissä käynnin. Tässähän on tulossa ranteet auki elin olosuhteet pian suomeen. Vw up ja seat serkku on myös samassa hintaluokassa mutta 200000€ yli alkaa olla mahdottoman tuntuinen hinta.


    • Anonyymi

      Mitäs sitten. Kuka tollast sikakiikkuu meinaa katsoa.

    • Anonyymi

      kaksikymmentätuhatta euroa raja ei voi ylittyä.

    • Anonyymi

      Ei voi koska daacia ei voi maksaa yli 20 ke. ITse en maksaisi edes 10 ke datsiasta. Sen verran on heikkoa luottamus daciaan. Kuka näitä ostaa. Kertokaa.

      • Anonyymi

        Kuka näitä ostaa...... Sinun pitää kierrellä parkkipaikkoja ja kun näät moisen niin kysy hyvä mies !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka näitä ostaa...... Sinun pitää kierrellä parkkipaikkoja ja kun näät moisen niin kysy hyvä mies !!!

        Venäjällä ei rellu maksa senkään vertaa, mutta EU lahkossa kyllä!😲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjällä ei rellu maksa senkään vertaa, mutta EU lahkossa kyllä!😲

        Jos Tesla on romu niin eikai tuota sähkautoa kannata ostaa vaivoiksi.
        Tässä yksi kyllästyi Teslaansa.
        https://www.youtube.com/watch?v=7_9aVzf5fC4
        Bensa Daciat vielä menee ihan hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka näitä ostaa...... Sinun pitää kierrellä parkkipaikkoja ja kun näät moisen niin kysy hyvä mies !!!

        Ei dasisteilta voi mitään kysyä. Ovat öriseviä punaniskoja kaikki, käyvät väkivaltaisksi jos menee kyselemään miksi dacian ostit. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei dasisteilta voi mitään kysyä. Ovat öriseviä punaniskoja kaikki, käyvät väkivaltaisksi jos menee kyselemään miksi dacian ostit. :D

        väkivaltaisksi jos menee kyselemään ...... sinuna en ihmettelisi jos niin käy !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        väkivaltaisksi jos menee kyselemään ...... sinuna en ihmettelisi jos niin käy !

        En minä ainakaan ole väkivaltainen, Lidlin pihalla yksi tuli kysymään mun Logan Stepwaystä jonka olin pari kuukautta sitten ostanut runsaat 30 tonnia ajettuna. Enkä antanut kysyjälle kuonoon vaan kerroin olevani tyytyväinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei dasisteilta voi mitään kysyä. Ovat öriseviä punaniskoja kaikki, käyvät väkivaltaisksi jos menee kyselemään miksi dacian ostit. :D

        Ei dasisteilta voi mitään kysyä. Ovat öriseviä punaniskoja kaikki, käyvät väkivaltaisksi jos menee kyselemään miksi dacian ostit........ No ethän sinä siellä parkkipaikalla edes kyselisi asiaa muuta kuin haastaisit riitaa,,, minäkin sieltä Dacian ratin takaa kyllä täräyttäisin sellaisen mojon että et muistaisi enää omaakaan automerkkiäsi sinä päivänä !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9194
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2698
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      150
      2484
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1458
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1320
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    Aihe