KAUNIITA THAIMAALAISIA NAISIA.

Kukaan ei liene minun kanssani eri mieltä, että thaimaalaisten naisten kertakaikkisen ylivertainen kauneus, ystävällisyys ja miellyttävyys on yksi päällimmäisitä syistä, miksi tälle palstalle kommentoijat olemme tavalla tai toisella ns. thaimaasidonnaisia.

Tuskin kukaan tänne thaimaahan tulonsa ykköskriteeriksi mainitsee pitkän listan muuta.

Keskustelut naiskauneudesta on laajentunut valokuvien julkaisemiseen omista rakkaistaan sensuroimattomin kasvokuvin, kun aikaisemmin ne poistui tmoden toimesta.

Paljon on kuitenkin julkaistu, on eri asennoissa, eri kuvakulmista, ympäristöissä, ym.
Mainittakoon 44:n failin olevan varsin kattava, on maannut lattialla ottaen ylöspäin persekuvaa, nukkuvasta hoidostaan, paljon kuvissa ravintolamaisemaa, hammasrautoja, ylimeikattuja, myös vähän asiallisempaakin ja kestosuosikkina joku yliammattilainen.
2010 on aijannut tinderiään eri työasuissa, suomalaisessa parturissa jossa thaimaalaiset sähköt, baarissa, monen monta joita en viitsi luetella.
TT on rakastunut koko 44 vuotisella sydämellään kertoen aloittavansa uuden elämän ja hän on hankkinut itselleen vaimon jolla valmiiksi lapset, joten koko paketti hanskassa uuden elämän aloittamiseksi.
Hänellä on mieli kilpailla että hänen seuransa on kauneinta ja 2010:n on thaimaan kaunein.
Minäkin olen julkaissut omasta kitaran muotoisesta minun omasta mielestäni kauniista vaimostani valokuvia, tosin en selkeää kasvokuvaa, mutta ne kuvat on saaneet runsaasti mielenkiintoisia kommentteja osakseen.

Nyt Numbakin on julkaissut muutaman valokuvan omasta rakkaastaan kun on lukenut tuhat sanaa arvosteluja Pattayan rakkaalta.

Koska arvostelut ja mielipiteet naisista on nyt kuuma päivän polttava aihe, niin minä annan omani seuraavasti.

Minun mielestäni Numban vaimo ja kun vielä ottaa huomioon hänen ikänsä, niin hän on todella kaunis nainen.
Kuvitella vain voi kuinka kaunis hän on ollut kun on ollut saman ikäinen kuin tämän muun ryhmittymän mielitietyt.

Ero myös naisarvostelijoiden kesken on se, että niin minä kuin Numbakin vietämme omien rakkaidemme kanssa jokapäiväistä perhe-elämää, kun muille mainittu naiskauneus pääasiassa perustuu täysin muuhun ja ääritapauksessa haaveilluusioperhe-elämään jossa kasvatetaan internetimuroituja lapsia haaveparatiisissa nimeltään Eeden.

66

939

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"niin minä kuin Numbakin vietämme omien rakkaidemme kanssa jokapäiväistä perhe-elämää"

Onko siis teidän vaimot ja lapsetkin suomikaksnelosella olleet seitsemän vuotta yötä päivää?

• En lähde kanssasi riitelemään, joka sinun ainut tarkoituksesi tällä palstalla.

Voisit tosin aiheesi tiimoilta selvittää mitä mieltä voimasuvun ylivertaiset lapset ovat isukistaan, kun ovat lukeneet hänen invakirjoituksensa.

Sinähän et "yötä-päivää" vaan silloin tällöin satunnaisesti kuten nytkin.

• Anonyymi

Moi moi.

Jännä kuva...
        Pakko vastata heti, vastaan ehkä myöhemmin paremmin.
        Mutta minun tulkintani mukaan tuossa ei lue mitään tolkullista... "muistokuva nainen? vaimo? joku? ei sinun? "

• Anonyymi

onks teillä paratiisia siellä?

kuulostaa hauskalta, mitä kirjoitatte

• Anonyymi

ovatko tosiaan noin vieranvaraisia?

maailmahan hallitsee raha ja valtaa

• Anonyymi

Älä viitsi kirjoitella skeidaa tälle palstalle. Sinulla ei perhettä, lapsia eikä myöskään kitaran muotoista vaimoa. Elät yksin murjussasi ainoana seuranasi on loppuun käytetty pumpattava Barbara ja senkin sinä dyykannyt roskiksesta.
      Kiljuakin joudut juomaan rikkinäisestä lasista ja haaveilet turhaan kuksasta.

• Anonyymi

erilainen tarinointi on hyväksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

erilainen tarinointi on hyväksi

Hei yksikkökaksikko! Niin tämä thaikielen kääntäminen ei sitten taaskaan onnistunut kummankaan vaimoilta eikä lapsilta, vaikka juuri sanoit että "niin minä kuin Numbakin vietämme omien rakkaidemme kanssa jokapäiväistä perhe-elämää" https://ibb.co/1GQwMc4

Mikä ongelmana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei yksikkökaksikko! Niin tämä thaikielen kääntäminen ei sitten taaskaan onnistunut kummankaan vaimoilta eikä lapsilta, vaikka juuri sanoit että "niin minä kuin Numbakin vietämme omien rakkaidemme kanssa jokapäiväistä perhe-elämää" https://ibb.co/1GQwMc4

Mikä ongelmana?

Miksi tuo pitäsi kääntää... käännä keskenäsi, totuusidiiootti...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tuo pitäsi kääntää... käännä keskenäsi, totuusidiiootti...

Kääntäminen on sinulle ollut kovin vaikeaa sen jälkeen kun omaishoitaja läksi. Mutta ei hätää, isi auttaa. (Huom! Ei ole minun postittama kuva)

Kuvassa lukee "Kuvakokoelma muistolle ja surulle, Tagore Bunpan"

T 2010

PS: Miksi valehtelet että vaimo asuu kanssasi, kun ei ole asunut aikoihin? Onko tuo jokin suojamekanismi illuusioelämään? Kannattaa kuvitella ihan itseksesi, ettet aina nolaa itseäsi ja sitten sinua kamalasti kiukuttaa.

• Anonyymi

Vaimosi suku siis saanut vessakälättäjien lisäksi suomi24 kälättäjän ja onneksi sinua ei tarvitse tavata lainkaan räps räps.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kääntäminen on sinulle ollut kovin vaikeaa sen jälkeen kun omaishoitaja läksi. Mutta ei hätää, isi auttaa. (Huom! Ei ole minun postittama kuva)

T 2010

PS: Miksi valehtelet että vaimo asuu kanssasi, kun ei ole asunut aikoihin? Onko tuo jokin suojamekanismi illuusioelämään? Kannattaa kuvitella ihan itseksesi, ettet aina nolaa itseäsi ja sitten sinua kamalasti kiukuttaa.

Aivan oikein. Eipä onnistunut senseiltä käännös. Bunpan oli Thaimaan suurimman mediayhtiön varapresidentti joka julkaisee lehtiä, telkkaohjelmia, uutisia, viihdettä, organisoi konsertteja ja suurimpia tapahtumia Thaimaassa. Pörssiyhtiö.
        Menehtyi vain 59 vuotiaana juuri syöpään tämä dirikka.

SS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan oikein. Eipä onnistunut senseiltä käännös. Bunpan oli Thaimaan suurimman mediayhtiön varapresidentti joka julkaisee lehtiä, telkkaohjelmia, uutisia, viihdettä, organisoi konsertteja ja suurimpia tapahtumia Thaimaassa. Pörssiyhtiö.

SS

Minkä näköinen suun kääntäjäs on, onko kaunis? Miten kauas keihäs lensi haaveilluusiobileissä?

• Anonyymi

Kaikki thainaiset ovat kälättäjiä, ne lapsen äänelle puhuvat kuulostavat karmeelle ja ovat ärsyttäviä muutenkin, kannattaa muistaa eräs totuus, anoppia katsomalla näet tulevan vaimosi, vaimoni on 47 vuotias ja oli nuorena erittäin kaunis, häntä ei uskota edes thaikuksi, koska hänellä ei ole lätty nenää lähes kaikilla Thaikuilla se on... Vaimoni on symppis, rodusta en tiedä ilmeisesti homo sapiens, mutta hänellä on erittäin voimakas tahto, mikä ei välttämättä ole aina hyvä asia, kuin vesipuhveli.

TT kannattaa katso tulevaa anoppiaan, sillä silmällä saman näköinen herää jonain päivänä vierestä.

Tuossa on kuva yhdeltä koulutus matkalta vuonna 2004 tai 2006, usassa https://aijaa.com/DIWLJ3 Rakkaan vaimon kanssa matkassa. taitaa jäädä 2010 meset toiseksi. Ostin sen ja myin kun lähden maasta, kuten usassa on tapana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki thainaiset ovat kälättäjiä, ne lapsen äänelle puhuvat kuulostavat karmeelle ja ovat ärsyttäviä muutenkin, kannattaa muistaa eräs totuus, anoppia katsomalla näet tulevan vaimosi, vaimoni on 47 vuotias ja oli nuorena erittäin kaunis, häntä ei uskota edes thaikuksi, koska hänellä ei ole lätty nenää lähes kaikilla Thaikuilla se on... Vaimoni on symppis, rodusta en tiedä ilmeisesti homo sapiens, mutta hänellä on erittäin voimakas tahto, mikä ei välttämättä ole aina hyvä asia, kuin vesipuhveli.

TT kannattaa katso tulevaa anoppiaan, sillä silmällä saman näköinen herää jonain päivänä vierestä.

Tuossa on kuva yhdeltä koulutus matkalta vuonna 2004 tai 2006, usassa https://aijaa.com/DIWLJ3 Rakkaan vaimon kanssa matkassa. taitaa jäädä 2010 meset toiseksi. Ostin sen ja myin kun lähden maasta, kuten usassa on tapana.

Nätti nainen mutta voisi jättää pois arvostelut lättänenistä ym. kun kuten kuvasta havaittavissa on myös yleistä loppakorvat, me ja he emme ole samanlaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T 2010

Moi moi 2010.

"Kuvassa lukee "Kuvakokoelma muistolle ja surulle, Tagore Bunpan"

Kiitos tästä. Minä en vähäisillä taidoillani ymmärtänyt yhtään mitan mitä tuosda kuvassa luki ja miksi.

• Anonyymi

Tutustumisongelma, ai että sellaistako joissain piireissä ilmenee.

Miksi et lähde perseennuolentasi sijaan tutustumaan facekaverina palvomaasi kymppiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SS

Moi moi SS.

OK ja vai tämmöttinen asiayhteys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi moi anonyymi.

Höpsistä pöpsistä mitä taas hupsuttelet:

ดูนางให้ดูแม่

on niin yleismaailmallinen jänskä juttu, että ihan oikeesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nätti nainen mutta voisi jättää pois arvostelut lättänenistä ym. kun kuten kuvasta havaittavissa on myös yleistä loppakorvat, me ja he emme ole samanlaisia.

Moi moi.

Jep, jep, jep...

Lättänenillä saattaa joskus olla luontaista rusketusta ja niin hyvät perseet, että treenata täytyy.

Loppakorvat ovatko, patsaskorvia?

Senssu js Numbal ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi moi.

Jep, jep, jep...

Lättänenillä saattaa joskus olla luontaista rusketusta ja niin hyvät perseet, että treenata täytyy.

Loppakorvat ovatko, patsaskorvia?

Senssu js Numbal ovat.

Toki olisin voinut mutta en jättänyt, minulle ei ole asiasta ongelmia, mutta heille itselleen on, yleisin plastiikkakirurginen toimenpide on laittaa otsan ja nenän väliin täytettä, joka muuttaa ihmisen ulkonäköä todella paljon.

Lättänenäisten perseitä en tiedä, samanlainen perse niillä kaiketi on kuin muillakin lajinsa edustajilla.

• Anonyymi

Aloittaja kirjoitti mielipiteensä naiskauneudesta Pattayan rakkaan ryhtyen kielenkäännösasioimaan, taisi tuo kauneusasia ottaa kipeää, ehkä myös muu aloituksessa.

• Anonyymi

Älä puhu itsestäsi kolmannessa persoonassa kuin Napoleon, sensei. Tuo on aivan vitun ärsyttävä tapa ja kuvittelet itsestäsi aivan liikoja. Juttusi ovat aivan älyttömiä myös tässä aloituksessa.

SS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puhu itsestäsi kolmannessa persoonassa kuin Napoleon, sensei. Tuo on aivan vitun ärsyttävä tapa ja kuvittelet itsestäsi aivan liikoja. Juttusi ovat aivan älyttömiä myös tässä aloituksessa.

SS

Pattayan rakkaat eivät ole ärsyttäviä, vaan kaikkien naisten haaveuroksia, leveäharteisia esimerkillisiä käyttäytymiseltään ja aivan kaikelta.
        Miten keihäs lensi Urpå bodari, oletko tänään öljynnyt esimerkillistä kroppaasi ja rakastellut itsesi kanssa peilin välityksellä?
        Montako sataa kiloa olet syönyt Boniittia tonnikalana?

• Anonyymi

Onko tämä TT sama joka itsenäisyyspäivänä ruokaili suomilastensa kanssa ja nyt matkustaa uutta elämää aloittamaan naisen kanssa jolla valmiiksi lapset, joista lapsista hän ei ole koskaan mitään kirjoittanut?

Onko tämä TT myös sama TT joka on kirjoittanut lomaltaan palatessaan seurueessaan olevan uuden elämänsä perhe?

Ihmeellistä että yksi henkilö on matkustamassa thaimaahan siinä määrin että uutisointi paikallaan, saas nähdä aijaako lippunsa hampurilaisen kanssa vai pohkeittensa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä TT sama joka itsenäisyyspäivänä ruokaili suomilastensa kanssa ja nyt matkustaa uutta elämää aloittamaan naisen kanssa jolla valmiiksi lapset, joista lapsista hän ei ole koskaan mitään kirjoittanut?

Onko tämä TT myös sama TT joka on kirjoittanut lomaltaan palatessaan seurueessaan olevan uuden elämänsä perhe?

Ihmeellistä että yksi henkilö on matkustamassa thaimaahan siinä määrin että uutisointi paikallaan, saas nähdä aijaako lippunsa hampurilaisen kanssa vai pohkeittensa?

Sama 2010 kloonihan se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama 2010 kloonihan se on.

Kui tämä 2010 oli perjantaina samoissa pikkujouluissa minun kanssa ja laittoi videotakin siitä? Miten tämä TT nyt sitten on hän, palannut päiväksi Suomeen ja lentää jo takaisin? Ei tuo ajatuksen juoksusi ole kummoista. En usko että on kahta tuollaista epäilyksen enkeliä olemassa joka kapinoi jokaista Thaimaan turistia ja asukasta vastaan ikään kuin se olisi pyhä elämäntehtävä. Samat nettipellet nämä "Numba" ja "Senssu"

SS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kui tämä 2010 oli perjantaina samoissa pikkujouluissa minun kanssa ja laittoi videotakin siitä? Miten tämä TT nyt sitten on hän, palannut päiväksi Suomeen ja lentää jo takaisin? Ei tuo ajatuksen juoksusi ole kummoista. En usko että on kahta tuollaista epäilyksen enkeliä olemassa joka kapinoi jokaista Thaimaan turistia ja asukasta vastaan ikään kuin se olisi pyhä elämäntehtävä. Samat nettipellet nämä "Numba" ja "Senssu"

SS

Uskomattomat on herran tiet, ainoat jotka varmasti asuvat thaimaassa on mainitsemasi.

Eikä toinen niistä ole 2010, se on varmaa.

• Anonyymi

sinun todistuksiin ei ole juurikaan luottamista, jokaien mennyt pieleen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sinun todistuksiin ei ole juurikaan luottamista, jokaien mennyt pieleen...

Hyvin näyt ainakin täällä suomi24 viihtyvän, yöt ja päivät.

• Hei rakas sallinetko yhden simppelin kysymyksen minulta sinulle.

Koska olet viimeksi elänyt päivän kun et ajatellut minua lainkaan?

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Hei rakas sallinetko yhden simppelin kysymyksen minulta sinulle.

Koska olet viimeksi elänyt päivän kun et ajatellut minua lainkaan?

Koska olet viimeksi elänyt päivän kun et ole ajatellut rakasta neitiäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pattayan rakkaat eivät ole ärsyttäviä, vaan kaikkien naisten haaveuroksia, leveäharteisia esimerkillisiä käyttäytymiseltään ja aivan kaikelta.
        Miten keihäs lensi Urpå bodari, oletko tänään öljynnyt esimerkillistä kroppaasi ja rakastellut itsesi kanssa peilin välityksellä?
        Montako sataa kiloa olet syönyt Boniittia tonnikalana?

Moi moi.

Pattayan rakkaat ovat vain eräänlainen itse itselleen luotu tukos erään ajattelussa.

Onko bitti poikittain yläpäässä vai lildo alapäässä... ihan sama... kai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi moi.

Pattayan rakkaat ovat vain eräänlainen itse itselleen luotu tukos erään ajattelussa.

Onko bitti poikittain yläpäässä vai lildo alapäässä... ihan sama... kai?

Seuraavaksi voitkin sitten pian muuttua Laiffiksi töihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seuraavaksi voitkin sitten pian muuttua Laiffiksi töihin.

Moi moi Senssu.

Muututko sinä sitten Numbaksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SS

Ilmeisesti et tiedä mitä sana klooni tarkoittaa, katso sivistyssanakirja niin se selviää sinullekin, oletko sinä sitten totuuspellen klooni.

• Anonyymi

No kumpaa olet ajatellut ajatella enemmän jouluaattona?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kumpaa olet ajatellut ajatella enemmän jouluaattona?

3 min.

• Anonyymi

Salainen videotodiste bileistä, siis todisteellinen todiste Pattayan rakkaan tapaan.

• Anonyymi

Todistemies senssu. Tuntuuko susta siltä että oot ikäänkuin itse matkalla kun katselet muiden kuvia ja videoita ja mietit millaista olisi olla tuolla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todistemies senssu. Tuntuuko susta siltä että oot ikäänkuin itse matkalla kun katselet muiden kuvia ja videoita ja mietit millaista olisi olla tuolla?

Mistä kuvia ja videoita voi katsella kun ei ole facen käyttäjä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä kuvia ja videoita voi katsella kun ei ole facen käyttäjä?

Linkit videoihin näkyy kaikille ilman että olet facen käyttäjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Linkit videoihin näkyy kaikille ilman että olet facen käyttäjä.

Miksi jotain videoita tulisi katsella toisaalla?
        Jos joku tahtoo niitä katseltavan tämän palstan kirjoituksiin liittyvinä niin julkaiskoon ne tällä forkalla.

• Anonyymi

Olen nähnyt tällä forkalla TT:n kiihdytysräpellyksen sekä 2010:n jääkaappinyrkkeilyä videoina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nähnyt tällä forkalla TT:n kiihdytysräpellyksen sekä 2010:n jääkaappinyrkkeilyä videoina.

Ei ne ole tällä forkalla tollo. Linkit aijaahan tai muualle. Jääkaappinyrkkeilijä ei ole 2010. Siinä videolla ollut kaveri on lyhyempi ja sillä oli tukka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko nähnyt kuvaa Kuksasta Chiang Maissa?

• Anonyymi

Moi moi kaikille tasapuolisesti.

Yleensä en näihin senssun avauksiin tai kommentteihin, viitsi vastailla mitään. Numballa puolestaan joskus ihan asiaakin on. Tasapuolisesti koetankin nyt vastailla senssulle.

Senssu. Aloituksessasi oli hieman asiaakin... mutta mieti ensin mitä kirjoitat, mieti sitten mitä kirjoitit, mieti vielä kerran, ennen kuin lähetät.

• Anonyymi

Eikö Senssu olekaan Numban mielikuvitusta, onko kommentoijalla joka pitää itseään jotenkin muita parempana, ehkäpä jotain ongelmaa itsensä kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö Senssu olekaan Numban mielikuvitusta, onko kommentoijalla joka pitää itseään jotenkin muita parempana, ehkäpä jotain ongelmaa itsensä kanssa?

Moi moi anonyymi.

Saattaa hyvinkin olla.

En tiedä, kerro sinä.

• Anonyymi

Thaimaalainen pumpattava Basrbara on yliveto kauneudessaan. On muuten vielä kitaran muotoinen kaunotar.

• Anonyymi

Neidolla on jo pumpattava sekä haaveilluusio, muttaaaaa ....

JOULULAHJAIDEA NEIDOLLE 2010 JOLLA ON JO KAIKKEA.
        Wi-Fi-vaaka, paino, kehon rasva- ja vesipitoisuus sekä lihas- ja luumassa.
        Paniikkihäiriön tla ja vahvuus, muistuttaa sinua mielialalääkkeiden ottamisesta.
        Body tarjoaa välitöntä palautetta erilaisten näyttöjen avulla ja tiedot synkronoidaan automaattisesti älypuhelimeesi, joten voit seurata edistymistäsi milloin ja missä tahansa.
        Näyttää kaavion, josta näet kahdeksan edellistä mittausta sekä viimeisimmän ja edellisen mittauksen välisen eron.
        Automaattinen Wi-Fi- tai Bluetooth -synkronointi: Jokainen punnitus näkyy älypuhelimessasi Health Mate -sovelluksessa.
        Kun vaaka on liitetty Wi-Fi-verkkoon, se näyttää päivän paikallisen sääennusteen ja auttaa sinua valitsemaan säähän sopivat vaatteet ja aktiviteetit.
        Kun vaaka yhdistetään Withingsin aktiivisuusmittariin tai sisäänrakennettuun Health Mate -sovelluksen askelmittariin, vaaka näyttää edellisen päivän askeleet, joten näet, miten edellisenä päivänä ottamasi askeleet vaikuttavat painokehitykseesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paniikkihäiriön tla ja vahvuus, muistuttaa sinua mielialalääkkeiden ottamisesta.
        Body tarjoaa välitöntä palautetta erilaisten näyttöjen avulla ja tiedot synkronoidaan automaattisesti älypuhelimeesi, joten voit seurata edistymistäsi milloin ja missä tahansa.
        Näyttää kaavion, josta näet kahdeksan edellistä mittausta sekä viimeisimmän ja edellisen mittauksen välisen eron.
        Automaattinen Wi-Fi- tai Bluetooth -synkronointi: Jokainen punnitus näkyy älypuhelimessasi Health Mate -sovelluksessa.
        Kun vaaka on liitetty Wi-Fi-verkkoon, se näyttää päivän paikallisen sääennusteen ja auttaa sinua valitsemaan säähän sopivat vaatteet ja aktiviteetit.
        Kun vaaka yhdistetään Withingsin aktiivisuusmittariin tai sisäänrakennettuun Health Mate -sovelluksen askelmittariin, vaaka näyttää edellisen päivän askeleet, joten näet, miten edellisenä päivänä ottamasi askeleet vaikuttavat painokehitykseesi.

Ainoastaan viriili komistus puuttuu lahjoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon paremman tuloksen paniikkihäiriön hoidossa saat kun 2010 ottaa lääkkeensä tarkalleen lääkärin määräämänä aikana, mukana lasillinen vettä, myöskään häiriön yllättäessä ei kannata napata pika-apua lääkelaatikolta, parempi tapa on nakata palstalle vaikka joku laulunluritus, mielellään aiheeseen sopiva, mutta ei ole välttämätöntä.

Jatkuva panikointi johtaa lopulta masennukseen, ja sitä kautta henkiseen romahtamiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon paremman tuloksen paniikkihäiriön hoidossa saat kun 2010 ottaa lääkkeensä tarkalleen lääkärin määräämänä aikana, mukana lasillinen vettä, myöskään häiriön yllättäessä ei kannata napata pika-apua lääkelaatikolta, parempi tapa on nakata palstalle vaikka joku laulunluritus, mielellään aiheeseen sopiva, mutta ei ole välttämätöntä.

Jatkuva panikointi johtaa lopulta masennukseen, ja sitä kautta henkiseen romahtamiseen.

Ai niin suolan käyttö on vaarallista kaltaisellesi blösölle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä sitten on taas ripuloitu palstalle koko yö

Mikä sairaus tähän on johtanut?

• Anonyymi

No tuoppa se taikku tänne suomeen niin alkaa kaikki muuttumaan. Tiedät varmaan miksi. Ikinä ole ollut ongelmia.

• Anonyymi

Kun nämä suomithai-liitot on aikuisina solmittu ja takana on kummallakin kokemusta, niin ne on enemmän järkipohjalla kuin penskana solmitut suomiliitot. Sama lainalaisuus pätee kaikissa liitoissa. Saat sellaisen miehen tai naisen mihin itse riität. Itsesi tasoisen. Persaukinen pummi ei saa rikkaan perheen koulutettua prinsessaa, eikä koukkunokka-kalle saa luokan kauneuskuningatarta. Liiton kestävyyttä parantaa se että mies on selkeästi varakkaampi kuin nainen ja että nainen ei ole liian hyvännäköinen. Liian hyvännäköisen naisen kimpussa on aina sata jormaa odottamassa että mokaat tai laiminlyöt kaunokaistasi. Naiselle on lottopotti jos äijä on komea kuin veistos, rikas kuin kroisos ja tyhmä kuin saapas.
        Vanha vitsi kuuluu että ihannenaisen mitat on 93/100/39 eli ikää 93 vuotta, metsää 100 hehtaaria ja 39 astetta kuumetta.

• Anonyymi

Sensukka on satuillut näköjään perjantaista lähtien ympäri vuorokausien tähän saakka, nukkunut aamuyöllä pari tuntia ja jatkanut taas päivystystä keskimäärin kolmen minuutin viiveellä. Aika hienoa ja aitoa thaimaalaista Chiang Main elämää jokapäiväisessä perhe-elämässä jossa on rakkautta ja läsnäoloa niin että tuntuu. Kuten sensukka mainitsikin niin numballa sama tilanne. "Minä sensei kuin Numbakin vietämme omien rakkaidemme kanssa jokapäiväistä perhe-elämää" Amen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun nämä suomithai-liitot on aikuisina solmittu ja takana on kummallakin kokemusta, niin ne on enemmän järkipohjalla kuin penskana solmitut suomiliitot. Sama lainalaisuus pätee kaikissa liitoissa. Saat sellaisen miehen tai naisen mihin itse riität. Itsesi tasoisen. Persaukinen pummi ei saa rikkaan perheen koulutettua prinsessaa, eikä koukkunokka-kalle saa luokan kauneuskuningatarta. Liiton kestävyyttä parantaa se että mies on selkeästi varakkaampi kuin nainen ja että nainen ei ole liian hyvännäköinen. Liian hyvännäköisen naisen kimpussa on aina sata jormaa odottamassa että mokaat tai laiminlyöt kaunokaistasi. Naiselle on lottopotti jos äijä on komea kuin veistos, rikas kuin kroisos ja tyhmä kuin saapas.
        Vanha vitsi kuuluu että ihannenaisen mitat on 93/100/39 eli ikää 93 vuotta, metsää 100 hehtaaria ja 39 astetta kuumetta.

Jos äijä on 50 (jopa 70) ja morsian 20 - on siinä kokemusta keskivertona.

Tosin äijä ollut peräkammarissa äidin hoivissa 70 v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos äijä on 50 (jopa 70) ja morsian 20 - on siinä kokemusta keskivertona.

Tosin äijä ollut peräkammarissa äidin hoivissa 70 v.

Jos väität että 70 vuotiaalla on 20 vuotias morsian, niin puhut silloin Dannystä. Sellaista suomi-thai pariskuntaa ei ole olemassa. Aika normi on 20 vuoden ikäero eläkemiehillä morsiameen mutta nuoremmilla vain kymmenisen vuotta jos sitäkään. Kolmevitosilla baarinpitäjillä on kolmekymppiset muijat. Ei ne viitsi lapsenikäisiä pikakiitäjiä katsella, jotka tarkastaa ennen jokaista panoa että mitä saan huomenna lahjaksi tai paljonko rahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennenvanhaan ihannenainen omisti viinakaupan ja oli nymfomaani ;-*

Lemmenkäinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos väität että 70 vuotiaalla on 20 vuotias morsian, niin puhut silloin Dannystä. Sellaista suomi-thai pariskuntaa ei ole olemassa. Aika normi on 20 vuoden ikäero eläkemiehillä morsiameen mutta nuoremmilla vain kymmenisen vuotta jos sitäkään. Kolmevitosilla baarinpitäjillä on kolmekymppiset muijat. Ei ne viitsi lapsenikäisiä pikakiitäjiä katsella, jotka tarkastaa ennen jokaista panoa että mitä saan huomenna lahjaksi tai paljonko rahaa.

Kotikulmilla olen nähnyt nyt tuoreita kolmekymppisiä thaiplikkoja sieltä paremmasta päästä elikäs ratakoneita. Noin viisvitosen keskituloisen kanssa liikenteessä. En ole stalkannut varta vasten mutta parkkiksella nähnyt mistä autosta nousee. Sellaista 30 tonnin citymaasturia hurmuripojilla alla niin ei ne ihan köyhimmästä päästä ole. Hienosti kohtelevat nuorikkoa avaamalla auton oven ja puhuttelemalla darlingiksi.
        Maatiaisnaisen ja baarikissan erottaa yhdellä vilkaisulla. Nämä on baarikissoja. Nuori baarikissa on sellainen että miehellä pitää olla annettavaa. Ne ei muuta korpeen lusimaan ja kolaamaan lunta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kotikulmilla olen nähnyt nyt tuoreita kolmekymppisiä thaiplikkoja sieltä paremmasta päästä elikäs ratakoneita. Noin viisvitosen keskituloisen kanssa liikenteessä. En ole stalkannut varta vasten mutta parkkiksella nähnyt mistä autosta nousee. Sellaista 30 tonnin citymaasturia hurmuripojilla alla niin ei ne ihan köyhimmästä päästä ole. Hienosti kohtelevat nuorikkoa avaamalla auton oven ja puhuttelemalla darlingiksi.
        Maatiaisnaisen ja baarikissan erottaa yhdellä vilkaisulla. Nämä on baarikissoja. Nuori baarikissa on sellainen että miehellä pitää olla annettavaa. Ne ei muuta korpeen lusimaan ja kolaamaan lunta.

Ei köyhän kannata tuoda Thaimaasta naista Suomeen. Heillä kuitenkin on ihan hyvä elämä siellä kotonaan maaseudullakin keskimäärin. Olisihan se aivan käsittämättömän noloa että olet saanut säästöilläsi tai pikavipillä järkättyä naisen Suomeen, menet hakemaan sen Helsinki-Vantaan lentoasemalta iltahämärässä, jääkylmä Ladasi hyytyy tienposkeen Joroisten kohdalla matkalla Kuopioon, hinausautoon ei ole varaa ja soita serkkupoika Kala-Ossin hinaamaan, odottelette sitä tien poskessa ja Esson baarissa kaksi tuntia kylmissänne heilan matkalaukkujen kanssa. Lopulta kun pääsette sinne Kuopioon niin kissa on paskantanut vanhan mummonmökin tuvan lattialle ja kamina on sammunut, pirtissä lämmintä 8 astetta ja hellalle jäänyt makkarakeitto käryää koko kämpässä.

Siltä pohjalta on hyvä sitten hymyillä viekottelevasti sillä samalla tavalla kuin se varakas hurmuri silloin aikoinaan Pattayalla. Filippiiniläisen ikänaisen kenties saat siellä olemaan, mutta et thaimaalaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen stalkannut Kuopion sittarissa.

S

• Anonyymi

Vaikuttaa että nyt pattaja lle oleskelee oikein leidarin pano jengi?

Nämä homopojat tunnistaa reisitaskushortseista ja michelini vyötäröllä ja tykkää venytellä naiseksi tekeytyneen poikaystävänsä vekkulia venttiiliä ja suukotella sitä hellästi.

• Anonyymi

Pallomahakerho järjestää thaimaalaisten pumpattavien Barbaroiden kauneuskilpailut Pattayalla Walking Streetillä tammikuussa. Tuokaa ihmeessä Barbaranne kilpailuun mukaan. Arvovaltaisena tuomaristona toimii pallomahakerhon jäsenet.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2508
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1771
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      39
      1477
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      123
      1446
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      167
      1299
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1260
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      152
      1251
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1198
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1138
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      53
      1029
    Aihe