Viime Kangasalan Sanomissa oli hyvin valaiseva juttu hoitotasosta Kaupunginsairaalassa. Se taso on matalaakin matalampi.
Avuton vanhus pääsi ulos ja kaatui vesiojaan selälleen. Hoitajat eivät edes etsineet eikä heitä kiinnostanut missä vanhus oli, ja vielä sairaalavaatteissa.
Lukekaa Sanomista koko juttu on niin karmea tapaus.
Kaupunginsairaala = Paikka kuulu kurjuuden!
8
883
Vastaukset
- Anonyymi
Luin jutun ja kyllä oli karmeaa luettavaa, ja ikävä kyllä totta.
- Anonyymi
Mites toi soten myötä ? Jos paikka ei edes remonttoida ollenkaa niin ovet
ei mee lukkoon jne.
Tai ei oo henkilökuntaa on musta kovaa työtä mutta palkka ei oo kaksinen. - Anonyymi
Sukulainen oli juuri siellä hoidossa ja oli täysin ala arvoista hoitoa.
- Anonyymi
Ei sitä hoitoa voi sana ala arvoiseksi, koska siellä ihminen jätetään hoitamatta, eli ei ole hoitoa ollenkaan jota voisi sanoa edes ala arvoiseksi.
- Anonyymi
Nythän oli kysely jonka tuloksena yli 90 %halusi sitä ihmisten nöyryytyslaitosta kehitettävän.
- Anonyymi
Ne kehittää sitä sillä tavoin että lakkauttaa virkoja ja vähentää väkeä lomautuksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne kehittää sitä sillä tavoin että lakkauttaa virkoja ja vähentää väkeä lomautuksin.
Kangasalan Arvauskeskus on äänestetty Suomen huonoimmaksi kahtena vuotena peräkkäin.
VOI MIKÄ ANSIO!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kangasalan Arvauskeskus on äänestetty Suomen huonoimmaksi kahtena vuotena peräkkäin.
VOI MIKÄ ANSIO!!!!Huonoin arvonimi tulee tänäkin vuona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512