Vähän jäi epäselväksi mistä toi Vuohi toimitetaan . Onko Suomessa vuohia ja kuinka
kuljetus järjestyy ja jakelu? Kuka sen sitten antaa ja kelle Somalille, Haavisto olis
edustava Joulupukki.
Joulahja nyt voi ostaa vuohen joululahjaksi Somaliaan Spr kai junailee mikä on Seurakunnan kohde
8
342
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla vaan kebappi emmettä nykyään . Halaiteurastus niin maistuu
paremmalta. - Anonyymi
Eikö vuohet voisi synnyttää uusia vuohia...
- Anonyymi
"Eikö vuohet voisi synnyttää uusia vuohia..." ainakin on perinteisesti iloa
vuohipaimenille....tiedä pitääkö Vuohi paimenten touhuista... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Eikö vuohet voisi synnyttää uusia vuohia..." ainakin on perinteisesti iloa
vuohipaimenille....tiedä pitääkö Vuohi paimenten touhuista...Mieleen tulee kurdi paimenet
- Anonyymi
Estääkö Vuohi Hybiiriohjusten tulon rajan yli polkupyörällä?
- Anonyymi
Minkälainen vuohi on sängyssä? Kireä?
- Anonyymi
"Minkälainen vuohi on sängyssä? Kireä?"
Kai se koirasta käy ja pitäs nurmikon lyhyenä.
Saako vuohta pitää kerrostaloasunnossa ja jos ei niin miksi ei?
Kun monella on Lampaan kokoisia koiria haukkumassa naapurien iloksi.
- Anonyymi
Naapurin barbaara voin lainata sinisellä valotkin kun lykkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 68882
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842