V90 pimemmeitä takavaloja näkynyt

Anonyymi

Mikä volvossa kun näkynyt paljon joissa toinen puoli pimeänä kalliissa ja uudehkossa autossa?

Led valoissa on muuten eniten vikoja ja kalliita osia, jos vertaa tekniikkaa ja kun ikää tulee niin koko osayksikön hinta voi karata mahdottomaksi kun vain yksi automalli käyttää sitä ja sitä ei tehdä. Eli valmistajien on vaikea pitää valmistusta pystyssä.

Led pimeä = vaihta koko valo tonnilla €

Halogeenipoltin palaa kerran 5 vuodessa vaihda itse 2,5€ maksava hellan polttomo

6

3508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä en ole nähnyt yhtään uudempaa Volvoa takavalot pimeänä.
      Et oikeasti sinäkään, mutta kunhan provoilet kateuksissasi.

• Anonyymi

Minäpä olen tänään viimeksi V 90 oikea takavalo pimeänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäpä olen tänään viimeksi V 90 oikea takavalo pimeänä.

Enpä ole nähnyt kellään muulla,mutta omassa V90 meni oikean puolen valo n 2 vuotta sitten pimeäksi, nyt menossa vasemman puoleinen vaihtoon. Nyt kysynkin että onko tarpeelista vaihtaa aina tuo koko takavalo,kun nytkin kun pakastui toimii ok,muutenkin ihmetyttää samassa paneelissa toimii kuitenkin vilkku ja jarruvalo. Kaikella on rajansa ettei huoltoihin tahdo vapaita aikoja löytyä kun ?

• Anonyymi

Tyyppivika, itsellä just menossa vaihtoon molemmat V90 takavalot. Kosteutta pääsee sisään ja aiheuttaa todennäköisesti anturivian.

• Anonyymi

samoja vikoja e sarjan mersussa , minulla ainakin vasen takavalo osittain pimeänä 2015 mallisessa

• Anonyymi

Moi

Mulla eilen tuli varoitus ”taka seisontavalo häiriö” ja oikealta puolelta takaluukun pieni valo ja usompi sivuvalo kokonaan pimeänä.

Kun laitoin ovet lukkoon ja avasin lukot, niin myös oikean puolen takavalot syttyivät mutta sammuivat noin 5s päästä.

Irroitin takaluukun valon, joka oli eritäin helppo irroittaa. Havaitsin, että ruuvit oli löysällä. Havaitsin myös, että umpion sisällä oli paljon vettä ja osa näytti lasinpesunesteeltä. Ravisteli umpiosta suuremmat vedet pois ja annoin kuivua.

Luultavasti takaluukun valo vuosi maihin tai joku kosteuteen liittyvä ongelma. Mutta kun takaluukun pikkuvalossa on kostettu tai vikaa, niin siitä syystä myös isompi sivuvalokin lopettaa toimintansa.

Asensin kuivana takaisin ja taas kaikki toimii toistaiseksi. Seurataan tilannetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      1979
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      128
      1510
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1366
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      63
      1234
    5. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1141
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      12
      1101
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      223
      912
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      151
      859
    9. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      803
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      768
    Aihe