V90 pimemmeitä takavaloja näkynyt

Anonyymi

Mikä volvossa kun näkynyt paljon joissa toinen puoli pimeänä kalliissa ja uudehkossa autossa?

Led valoissa on muuten eniten vikoja ja kalliita osia, jos vertaa tekniikkaa ja kun ikää tulee niin koko osayksikön hinta voi karata mahdottomaksi kun vain yksi automalli käyttää sitä ja sitä ei tehdä. Eli valmistajien on vaikea pitää valmistusta pystyssä.

Led pimeä = vaihta koko valo tonnilla €

Halogeenipoltin palaa kerran 5 vuodessa vaihda itse 2,5€ maksava hellan polttomo

6

3763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä en ole nähnyt yhtään uudempaa Volvoa takavalot pimeänä.
      Et oikeasti sinäkään, mutta kunhan provoilet kateuksissasi.

• Anonyymi

Minäpä olen tänään viimeksi V 90 oikea takavalo pimeänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäpä olen tänään viimeksi V 90 oikea takavalo pimeänä.

Enpä ole nähnyt kellään muulla,mutta omassa V90 meni oikean puolen valo n 2 vuotta sitten pimeäksi, nyt menossa vasemman puoleinen vaihtoon. Nyt kysynkin että onko tarpeelista vaihtaa aina tuo koko takavalo,kun nytkin kun pakastui toimii ok,muutenkin ihmetyttää samassa paneelissa toimii kuitenkin vilkku ja jarruvalo. Kaikella on rajansa ettei huoltoihin tahdo vapaita aikoja löytyä kun ?

• Anonyymi

Tyyppivika, itsellä just menossa vaihtoon molemmat V90 takavalot. Kosteutta pääsee sisään ja aiheuttaa todennäköisesti anturivian.

• Anonyymi

samoja vikoja e sarjan mersussa , minulla ainakin vasen takavalo osittain pimeänä 2015 mallisessa

• Anonyymi

Moi

Mulla eilen tuli varoitus ”taka seisontavalo häiriö” ja oikealta puolelta takaluukun pieni valo ja usompi sivuvalo kokonaan pimeänä.

Kun laitoin ovet lukkoon ja avasin lukot, niin myös oikean puolen takavalot syttyivät mutta sammuivat noin 5s päästä.

Irroitin takaluukun valon, joka oli eritäin helppo irroittaa. Havaitsin, että ruuvit oli löysällä. Havaitsin myös, että umpion sisällä oli paljon vettä ja osa näytti lasinpesunesteeltä. Ravisteli umpiosta suuremmat vedet pois ja annoin kuivua.

Luultavasti takaluukun valo vuosi maihin tai joku kosteuteen liittyvä ongelma. Mutta kun takaluukun pikkuvalossa on kostettu tai vikaa, niin siitä syystä myös isompi sivuvalokin lopettaa toimintansa.

Asensin kuivana takaisin ja taas kaikki toimii toistaiseksi. Seurataan tilannetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2398
    2. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      182
      2074
    3. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      45
      2027
    4. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1772
    5. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      31
      1761
    6. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      181
      1431
    7. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      207
      1369
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      26
      1215
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      1002
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      80
      1001
    Aihe