V90 pimemmeitä takavaloja näkynyt

Anonyymi

Mikä volvossa kun näkynyt paljon joissa toinen puoli pimeänä kalliissa ja uudehkossa autossa?

Led valoissa on muuten eniten vikoja ja kalliita osia, jos vertaa tekniikkaa ja kun ikää tulee niin koko osayksikön hinta voi karata mahdottomaksi kun vain yksi automalli käyttää sitä ja sitä ei tehdä. Eli valmistajien on vaikea pitää valmistusta pystyssä.

Led pimeä = vaihta koko valo tonnilla €

Halogeenipoltin palaa kerran 5 vuodessa vaihda itse 2,5€ maksava hellan polttomo

6

4982

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä en ole nähnyt yhtään uudempaa Volvoa takavalot pimeänä.
      Et oikeasti sinäkään, mutta kunhan provoilet kateuksissasi.

• Anonyymi

Minäpä olen tänään viimeksi V 90 oikea takavalo pimeänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäpä olen tänään viimeksi V 90 oikea takavalo pimeänä.

Enpä ole nähnyt kellään muulla,mutta omassa V90 meni oikean puolen valo n 2 vuotta sitten pimeäksi, nyt menossa vasemman puoleinen vaihtoon. Nyt kysynkin että onko tarpeelista vaihtaa aina tuo koko takavalo,kun nytkin kun pakastui toimii ok,muutenkin ihmetyttää samassa paneelissa toimii kuitenkin vilkku ja jarruvalo. Kaikella on rajansa ettei huoltoihin tahdo vapaita aikoja löytyä kun ?

• Anonyymi

Tyyppivika, itsellä just menossa vaihtoon molemmat V90 takavalot. Kosteutta pääsee sisään ja aiheuttaa todennäköisesti anturivian.

• Anonyymi

samoja vikoja e sarjan mersussa , minulla ainakin vasen takavalo osittain pimeänä 2015 mallisessa

• Anonyymi

Moi

Mulla eilen tuli varoitus ”taka seisontavalo häiriö” ja oikealta puolelta takaluukun pieni valo ja usompi sivuvalo kokonaan pimeänä.

Kun laitoin ovet lukkoon ja avasin lukot, niin myös oikean puolen takavalot syttyivät mutta sammuivat noin 5s päästä.

Irroitin takaluukun valon, joka oli eritäin helppo irroittaa. Havaitsin, että ruuvit oli löysällä. Havaitsin myös, että umpion sisällä oli paljon vettä ja osa näytti lasinpesunesteeltä. Ravisteli umpiosta suuremmat vedet pois ja annoin kuivua.

Luultavasti takaluukun valo vuosi maihin tai joku kosteuteen liittyvä ongelma. Mutta kun takaluukun pikkuvalossa on kostettu tai vikaa, niin siitä syystä myös isompi sivuvalokin lopettaa toimintansa.

Asensin kuivana takaisin ja taas kaikki toimii toistaiseksi. Seurataan tilannetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      170
      4964
    2. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      62
      1565
    3. Kukka kuoli ja kukka tappo Kokkolassa?

Ouluntiellä tapettu nainen torstaina kukka tappo?
      Kokkola
      12
      1539
    4. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      121
      1421
    5. Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s
      Tv-sarjat
      9
      1183
    6. Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi

Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.
      Lappajärvi
      95
      1037
    7. Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?

Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit
      Maailman menoa
      42
      987
    8. Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa

Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249
      Maailman menoa
      298
      925
    9. Vasemmistoliitto menossa perussuomalaisten ohi!

Keskustapuolue meni jo...
      Maailman menoa
      155
      836
    10. Hinduille tiedoksi

USA Pressa sanoi '' kansakuntaa ei voi johtaa ilman Raamattua''. Tämä löytyy sitaateista. Raamatusta tulee kaikki julmu
      Hindulaisuus
      279
      747
    Aihe