Webinaaritallenne: Näin valmistaudut ensiasunnon ostamiseen
Suunnitteletko ensimmäisen oman kodin ostamista? Mietitkö käytännön kysymyksiä, kuten minkä hintaiseen kotiin sinulla on varaa, mihin kannattaa kiinnittää huomiota asuntoa etsiessä ja miten laina-asiat kannattaa järjestää?
Järjestimme webinaarin kaikille ensiasunnon ostoa suunnitteleville. Webinaarin tallenne on nyt katsottavissa Webinaarit-sivullamme.
Katso tallenne
Webinaaritallenne: Näin valmistaudut ensiasunnon ostamiseen
Anonyymi
2
117
Vastaukset 2
- Anonyymi
Ensin työpaikka ja säännöllinen säästäminen palkasta. Sitten ensiasunto. Koettu on.
- Anonyymi
Asunnon ostajat. Hoksatkaa kysyä onko asunnossa toukkia? Kaikki ei hoksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921556
- 831052
- 67967
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374966Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94841
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165594- 37588