Näyttää paikallisetkin persut siirtyvän syömään Putinin kädestä kiltisti ja nöyrinä
https://www.outokummunseutu.fi/uutiset/item/4702-sanna-antikainen-on-valittu-venaja-teemaryhman-puheenjohtajaksi
Oi suuri ja mahtava neuvostoliitto
11
914
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pidä tuomita Sannaa. Hän on käynyt kolme kertaa Venäjällä pensan ostossa eli tietää maan asioista todella paljon.
- Anonyymi
Tää persujen mustamaalaus alkaa olla jo epidemia tällä palstalla. Eikö teillä tosiaankaan ole muuta tekemistä?
- Anonyymi
Puutinkin leipee syövät persuturjakkeet..
Painukkee hittoo suomest tiälä ei putunkin kätyrlöitä tarvita..
Miks persuloita ei sua kritisoija ? Sitä itekkii tekkööt jatkuvvaa, ollaanko persuissa niin herkkähipiäisii ettei suoroo arvostelluu kestetä..- Anonyymi
EI meissä ole arvosteltavaa. Olemme kaikesta oikeassa.
- Anonyymi
En oo persu mut putin on katipalitisti eikä konnumist
- Anonyymi
Joo toi o tott
- Anonyymi
Mut se o kapitslisti eil katipalisti
- Anonyymi
toivovat suomen liittämistä venäjään jo näkyvästi
- Anonyymi
Olikos tää putinin ihannoija korkkiauki?
- Anonyymi
Onko jodit jo valmiina?
- Anonyymi
Onkos tuo Lipposen Paavo ja Ahon Esko persuja kun ahkeroineet siellä Venäjällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2277550
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454990- 594772
- 753438
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301890- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481357