Kun ei totuus kelpaa vaan täytyy elää illuusiossa paremmasta elämästä ilman Jehovaa.
Mistä luopioille elämä?
22
719
Vastaukset
- Anonyymi
Niille, jotka eivät tunne Jehovan todistajien sanastoa, tiedoksi, että Jehova tarkoittaa käytännössä järjestöä.
Uskollisuus Jehovalle = uskollisuus järjestölle, Jehovan hylkääminen = järjestön jättäminen, ilman Jehovaa = järjestön ulkopuolella jne. - Anonyymi
Täytyy organisaatio olla joka toteuttaa hänen tahtonsa. Hyvä uutinen saarnataan koko asutussa maassa ja sitten tulee loppu. Korona todistaa!
- Anonyymi
Mitä korona todistaa? Sehän korkeintaan haittaa entisestään Vartiotornin sanoman julistamista. Vielä on käymätöntä aluetta aika paljon...
- Anonyymi
JT haluavat ja yrittävät muuttaa ihmisiä sellaiseksi, joita he eivät ole. Kaikki täytyy muuttaa yhteisön maun mukaiseksi, ja hylätä oma maku ja oma persoonallisuus. Mikä se JT maku sitten on? Se on lakimies ja liikemiestyylinen tangoihminen musiikki ja pukeutumismakua myöten. Kaikki ihmiset eivät tuollaiseen kategoriaan mahdu, eivätkä muutu sellaiseksi.
- Anonyymi
"Kaikki ihmiset eivät tuollaiseen kategoriaan mahdu, eivätkä muutu sellaiseksi."
Onneksi suurin osa ihmisistä ymmärtää välttää tuotakin hörhöilyä.
DOWN GOE KIRKOT! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kaikki ihmiset eivät tuollaiseen kategoriaan mahdu, eivätkä muutu sellaiseksi."
Onneksi suurin osa ihmisistä ymmärtää välttää tuotakin hörhöilyä.
DOWN GOE KIRKOT!Klassinen musiikki on toinen, joka on heidän makuunsa, ja kuuluu ”sallittuun” musiikkiin. Jos ei kumpikaan miellytä, voi jäädä aika yksin, vaikka ei koko ajan musiikkia harrastettaisikaan. Mutta yleensö ihmiset ovat sen henkisiä, joka heidän musiikkimakunsa on. Ihmiset hakeutuvat yleensä samanhenkiseen seuraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klassinen musiikki on toinen, joka on heidän makuunsa, ja kuuluu ”sallittuun” musiikkiin. Jos ei kumpikaan miellytä, voi jäädä aika yksin, vaikka ei koko ajan musiikkia harrastettaisikaan. Mutta yleensö ihmiset ovat sen henkisiä, joka heidän musiikkimakunsa on. Ihmiset hakeutuvat yleensä samanhenkiseen seuraan.
Kunnon teokraattinen julistaja katselee kun Shadows ukko H. Marvin rämpyttää kitaraansa liikuskellen kuin olisi "kakkendaalit" pöksyissä.
Se on sallittua. Onhan siinä itse vanhin tanssimassa. Hoh. . .hoijjaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon teokraattinen julistaja katselee kun Shadows ukko H. Marvin rämpyttää kitaraansa liikuskellen kuin olisi "kakkendaalit" pöksyissä.
Se on sallittua. Onhan siinä itse vanhin tanssimassa. Hoh. . .hoijjaa.Kaikkia ei Shadowsin musiikki kiinnosta. En menisi heidän konserttiinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkia ei Shadowsin musiikki kiinnosta. En menisi heidän konserttiinsa.
Shadow tarkoittaa varjoa, jotka ovat Vanhassa testamentissa tuonelan asukkaita. Selvästikään ei sopivaa musiikkia Jehovan tosi palvojalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Shadow tarkoittaa varjoa, jotka ovat Vanhassa testamentissa tuonelan asukkaita. Selvästikään ei sopivaa musiikkia Jehovan tosi palvojalle.
Ei sitä pidä nähdä joka paikassa demoneja. Voidihan sitä ajatella muuten vaikka, että tv:ssä oli metrovaunussa mustat ikkunankehykset, että siinä on demonien metrovaunu. Demoneita voi alkaa nähdä vaikka missä, jos oikein alkaa tarkkailla kaikkea. Ja onko musta väri kielletty JT?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä pidä nähdä joka paikassa demoneja. Voidihan sitä ajatella muuten vaikka, että tv:ssä oli metrovaunussa mustat ikkunankehykset, että siinä on demonien metrovaunu. Demoneita voi alkaa nähdä vaikka missä, jos oikein alkaa tarkkailla kaikkea. Ja onko musta väri kielletty JT?
Ainakin goottihenkinen pukeutuminen on JT kielletty. Liian "maailmallinen".
- Anonyymi
Mutta tuossahan on kyse vain ulkoisista siisteys-tyyliseikoista yhteisiin kokoustilateisiin.
Mutta se todellinen muutos halutaan tehdä korvien väliin, mutta sitähän sinä et edes mieti kun lillukanvarret kutsuvat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tuossahan on kyse vain ulkoisista siisteys-tyyliseikoista yhteisiin kokoustilateisiin.
Mutta se todellinen muutos halutaan tehdä korvien väliin, mutta sitähän sinä et edes mieti kun lillukanvarret kutsuvat.Mitähän muutoksia sinä haluaisit tehdä sinne JT korvien väliin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tuossahan on kyse vain ulkoisista siisteys-tyyliseikoista yhteisiin kokoustilateisiin.
Mutta se todellinen muutos halutaan tehdä korvien väliin, mutta sitähän sinä et edes mieti kun lillukanvarret kutsuvat.Ovatko ne lillukanvarsia? Kokeilepa sanoa kokouksessa, ettei meidän tarvitse pukeutua minkään pukukoodin mukaisesti. Kirjasto kutsuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko ne lillukanvarsia? Kokeilepa sanoa kokouksessa, ettei meidän tarvitse pukeutua minkään pukukoodin mukaisesti. Kirjasto kutsuu.
JT ovat orjia kaikessa. Ja ovilla käydään kutsumassa ihmisiä liittymään mukaan orjuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon teokraattinen julistaja katselee kun Shadows ukko H. Marvin rämpyttää kitaraansa liikuskellen kuin olisi "kakkendaalit" pöksyissä.
Se on sallittua. Onhan siinä itse vanhin tanssimassa. Hoh. . .hoijjaa.No tottakai. Sehän on teokraattista ohjelmaa. Täytyyhän sitä katsoa, vaikka ei tykkäisi.
- Anonyymi
Peräilman palvojat haihtuu harmassa!
- Anonyymi
Niin myöskin valehtelijat. ( = JT:t )
- Anonyymi
Totisesti noin henkistynyt persoona tarttis vähintään patsaan. Mikähän vikana että on erotettu? Eikö niin että mitä pienemmät/ nuoremmat sen parempi?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511