Suljettu ryhmä, johon pääsi vain hoitsut ja lekurit. Masinoivat mm. kukkalähetystulvan kansanedustaja Anolle. Ryhmässä keskusteltiin myös kirkosta eroamisesta, kun kirkko otti koronapassin käyttöön ja on muutenkin koronan suhteen virallisella linjalla. Piispa Teemun lausumat rokottamattomista toki myös siellä noteerattiin.
YLE seurasi rokotevastaisten hoitsujen ryhmää
21
237
Vastaukset
Juu, noita on kyllä valtavan paljon tullut eroakirkosta-palvelun eropalautteissa.
- Anonyymi
Mielenkiintoista. Näkyvätkö joulukuun eropalautteissa muutkin teemat?
Kirkko aloitti juuri propaganda-tv-ohjelman, jossa esiintyy meikkaava pappi.
Onko tämä närkästyttänyt konservatiiveja eroamaan? Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista. Näkyvätkö joulukuun eropalautteissa muutkin teemat?
Kirkko aloitti juuri propaganda-tv-ohjelman, jossa esiintyy meikkaava pappi.
Onko tämä närkästyttänyt konservatiiveja eroamaan?Ne normaalit eli verotus ja uskonpuute, joista verotuksen merkitys kasvaa näin joulukuussa.
Tuo meikkaava pappi ym. ei näytä saaneen aikaan kuin ihan yksittäisen eron. Se on minusta aika erikoista. Toisaalta konservatiivit eivät minusta yleensä eroa niin tiukkana piikkinä kuin liberaalit.- Anonyymi
Miten korona liittyy jumalaan uskomiseen? Kirkot toimivat lakien mukaan. Kumpi on parempi esim että saa ottaa 40 henkilöä konserttiin ja kaikki loput jää ulkopuolelle vai se että koronapassilla saa ottaa 140 ja passittomat jää omasta valinnastaan ulkopuolelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten korona liittyy jumalaan uskomiseen? Kirkot toimivat lakien mukaan. Kumpi on parempi esim että saa ottaa 40 henkilöä konserttiin ja kaikki loput jää ulkopuolelle vai se että koronapassilla saa ottaa 140 ja passittomat jää omasta valinnastaan ulkopuolelle?
Edelleen tulee vastaan vielä ihmisiä jotka yllättyvät kun koronapassi kysytään vaikka se ilmoitetaan selkeästi. Ettekö osaa lukea vai mistä se johtuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten korona liittyy jumalaan uskomiseen? Kirkot toimivat lakien mukaan. Kumpi on parempi esim että saa ottaa 40 henkilöä konserttiin ja kaikki loput jää ulkopuolelle vai se että koronapassilla saa ottaa 140 ja passittomat jää omasta valinnastaan ulkopuolelle?
Jeesus haluaa, että koronatauti leviää vapaasti kirkon tilaisuuksissa. On syntiä yrittää estää Jeesuksen tahdon toteutumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten korona liittyy jumalaan uskomiseen? Kirkot toimivat lakien mukaan. Kumpi on parempi esim että saa ottaa 40 henkilöä konserttiin ja kaikki loput jää ulkopuolelle vai se että koronapassilla saa ottaa 140 ja passittomat jää omasta valinnastaan ulkopuolelle?
Kaikki mitä kirkko tekee lisää eroja. Jos seurakunta tarjoaa torilla pihvejä, joku vegaani eroaa. Jos tarjoaa soijaleikkeitä, joku lihansyöjä eroaa.
Tätä peliä kirkko ei voi voittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus haluaa, että koronatauti leviää vapaasti kirkon tilaisuuksissa. On syntiä yrittää estää Jeesuksen tahdon toteutumista.
Jumala on kaiken takana. Hän loi koronaviruksenkin meitä opettamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen tulee vastaan vielä ihmisiä jotka yllättyvät kun koronapassi kysytään vaikka se ilmoitetaan selkeästi. Ettekö osaa lukea vai mistä se johtuu?
Väheksyvä mollaaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista. Näkyvätkö joulukuun eropalautteissa muutkin teemat?
Kirkko aloitti juuri propaganda-tv-ohjelman, jossa esiintyy meikkaava pappi.
Onko tämä närkästyttänyt konservatiiveja eroamaan?Papeista kertova YLEn ohjelma on loistava! Papit saavat olla persoonallisesti oma itsensä, kukin omanlaisiaan. YLEllä on osaavaa porukkaa, myös kuvakerronta on taitavaa. Tällaisia sarjoja katsoo mielellään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki mitä kirkko tekee lisää eroja. Jos seurakunta tarjoaa torilla pihvejä, joku vegaani eroaa. Jos tarjoaa soijaleikkeitä, joku lihansyöjä eroaa.
Tätä peliä kirkko ei voi voittaa.Kertoo vain, että ihmiset tarvitsevat vain jonkin tekosyyn eropäätöksen toteuttamiseen.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki mitä kirkko tekee lisää eroja. Jos seurakunta tarjoaa torilla pihvejä, joku vegaani eroaa. Jos tarjoaa soijaleikkeitä, joku lihansyöjä eroaa.
Tätä peliä kirkko ei voi voittaa.Varsinkaan, kun niillä ei ole muuta tarjottavaa kuin hevon''skaa!
- Anonyymi
Kirkon tilaisuuksissa on todettu korona-altistumia. Miksei Jeesus ei suojaa kristittyjä
kirkoissa.
"Helsingin seurakuntayhtymä on tiedottanut useista mahdollisista altistumisista ennen joulua järjestetyissä tilaisuuksissa."
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008488372.html- Anonyymi
Suomen kirkkokristityissä tuskin on yhtä ainoaa Jumalaan uskovaa joukossa.
Kirkkokansa on kuin harrastuskerhossa kävisivät.
Seuraa, kahveeta, ajanvietettä, ajateltavaa.
Nyt kun kirkoissa on naispapit, uskovat ei enää käy jumalanpilkkatilaisuuksissa lainkaan.
Kun transvestiitit meikkaavat itsensä miehen irvikuviksi ja esiintyvät kirkossa papin ominaisuudessa, ollaan hulluuden raja kirkoissa ylitetty.
On täytetty sana siltä osin , että tulee päivä jolloin itse paholainen seisoo pyhällä paikalla ja opettaa. - Anonyymi
Eli jos saat koronan kirkon tilaisuudessa, niin olet valekristitty, jonka taivaspaikka on vaarassa.
Anonyymi kirjoitti:
Eli jos saat koronan kirkon tilaisuudessa, niin olet valekristitty, jonka taivaspaikka on vaarassa.
Joo, totta Mooooooses!
;-DDDD
Noita hihhuleita on tosiaan liikaa.
Mutta mitä sille voi?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453