Olen useaan kertaan viime vuoden kevään 3/2020 jälkeen kysellyt osinkoa.fi asiakaspalvelusta milloin kotiuttaminen on taas mahdollista, edelleen samat selitykset vaikka tuo yritys tekee vuosittain kymmenien miljoonien tulosta , koronaan vedotaan ja sen aiheuttamiin heikentyneeseen tilanteeseen markkinoilla.
Kuitenkin nyt esim osakkeiden arvo palautunut koronaa edeltäville tasoille, usein jopa reippaasti.. mielestäni koronan aiheuttamiin ongelmiin ei enää voi vedota.. korona on ja sen kanssa eletään vielä useita vuosia..
Tuossa joku mainitsi mahdollisen joukkovetoomuksen johonkin tahoon lunastusten jatkamisen puolesta... se taisi olla vaan ajatus joka ei edennyt???
Itselläni 2/2020 ostettu 10 tuhannen sijoitus osinkoa.fi systeemistä.. aikaisemmin olen pienempiä summia kokeillut tuossa systeemissä ja aina lunastukset oli 2 vkon aikana tilillä.. Nyt alkaa mitta olla täysi...
Yrityksen sivulla Blue Finanse mainostettiin ainakin vielä alkuvuodesta , miten lunastus on helppo halutessaan kotiuttaa.. eli täyttä huijausta viime aikoina ollut !!!
Laitoin vkl viestiä ja kysyin Kuluttajaneuvonnasta mitä asiassa kannattaa tehdä,
eilen 20.12.2021 sieltä soitteli asiantuntija ja mainitsi että koska on suomalainen sijoitusyritys asiaan oikeutta voi lähteä hakemaan Sijoituslautakunta Fine kautta !
Joten onko porukassa innokasta henkilöä ajamaan tätä meidän asiaa ja keräämään nimilistaa , jossa vaadimme yhdessä rahojamme / pääoma sijoituksia takaisin..
Niinkauan todennäköisesti onnistuu kun yrityksellä suomalainen omistus ..
terv Vesa
OSINKOA.FI PÄÄOMAN LUNASTUKSET ???
1
112
Vastaukset
- Anonyymi
10.8.-23.8.2022 voi lunastaa osakkeensa 400e/osake,(kaikki lunastettava kerralla) eli alle puolella ostohinnasta.Osingon maksu loppui. Ei tietoa tulevasta,jos ei lunasta nyt niin saako ikinä mitään takaisin??.Mitä meinaatte tehdä kohtalo toverit?? T:Pete
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433434Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172642Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3822588Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821767- 861415
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541080SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs701005- 74965
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.27799Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4744