ONPASSIVElaiset: missä te luuraatte?

Anonyymi

Onpassivelaiset: teitä pitäisi olla Suomessa useita satoja. Miksi teistä kukaan ei käy täällä (TÄÄLÄ) puolustamassa asiaanne? Te annatte ihmisten haukkua teidät ja onpassiven maanrakoon ettekä yritäkään puolustautus.

Nyt onpassivelaiset ryhtiä! Rientäkää joukolla puolustamaan asiaanne ja uskoanne! Vai annatteko ENNUSTAJAn juhlia ja pröystäillä? (siitä huolimatta että hän on tähän saakka ollut 100% oikeassa)

38

1083

Vastaukset 38

• Anonyymi

Haloo passivelaiset, oletteko jo luopuneet uskostanne?

Onko muuten kukaan teistä miettinyt miten naurettava firman nimi "Onpassive" olisi jos sellainen yritys oikeasti olisi olemassa?

• Anonyymi

TOTTA!

Nimi on karmea, mitä nimen keksijän päässä on liikkunut? Suurella varmuudella ei mitään.

• Anonyymi

No, miksi tuollaista tökeröä huijausta pitäisi puolustella. Kaikille on selvää, mikä homman nimi on.

Muahahaahaahaahaaahaaaaa!

Ps. Olisikin hyvälaatuinen huijaus, mutta tämä on törppöydessään maailmanennätystasoa.

• Anonyymi

Kuinka voi tänä päivänä Suomessakin olla niin paljon tietämättömiä ihmisiä.

• Anonyymi

Koirat haukkuu, karavaani kulkee !

• Anonyymi

Huijarit kusee dilmään, mutta mistä tyhmät saa rahansa ?

Valtion viroists ?

• Anonyymi

Voisin liittyäkin ellei helmanni ja suominen valehtelisi niin paljon. Viimeinen vale oli että onpassive on muka 215 maassa. Luetelkaa ne jos se pitää paikkansa. Mitkä maat ne ovat?

Aivan, ette pysty! Taas jäitte valeesta kiinni!

• Anonyymi

Katso Googlesta

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://www.listofcountriesoftheworld.com/

Taisit itse valehdella kun sanoit että voisit liittyä !

En valehdellut. Liityn jos listaatte ne maat minne onpassive on levinnyt ettekä valehtele.

• Anonyymi

Miksi pitäisi? ONPASSIVE ei tarvitse puolustaa. Se tekee tuloaan, ja voi erittäin hyvin.

• Anonyymi

"Se tekee tuloaan, ja voi erittäin hyvin."

Mikä tekee tuloaan? Olemattomat tuotteet, jotka heidän sivujensa perusteella ovat jo ajastaan jäljessä?

• Anonyymi

Onneksi olkoon suurelle ENNUSTAJALLE.
      Toivottavasti nämä paskanjauhamiset loppuvat nyt tähän.

Hyvää Joulua kunnon väki.

• Anonyymi

Ennustajan sanansäilä muistuttaa Avoa..

• Anonyymi

Nyt on Joulu!
      Ja tämä joulu on erityisen ihana mm. Onecoin - jäsenille, kun nyt vihdoin saavuttivat taloudellisen riippumattomuuden.

Mahtaa olla nyt elämä ihanaa?

Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      154
      1422
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1150
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      849
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      772
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      642
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      34
      564
    7. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      562
    8. 46
      550
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      548
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      532
    Aihe