Tänään tuli yksi mies luokseni ja kusi suuhuni. Olemme harrastelleet kaikenlaista, mutta tänään hän tuli hajareisin naamalleni, työnsi munan suuhuni ja antoi kusen virrata :p sen jälkeen hän heitti vielä spermat perään.
Olen kokenut moisia märkiä kokemuksia naisten kanssa, mutta tulipahan nyt kokeiltua myös miehen 😄 onko muut maistelleet?
Hyvät joulut kaikille muille saman henkisille 😊
Suuhun kuseminen
9
1698
Vastaukset
- Anonyymi
Kiihottava fantasiana mutta oikeasti kusi maistuu pahalle. En kehoita ottamaan pissaa suuhun.
- Anonyymi
Aika selkeästi kusihimoisen, kännissä olevan miehen fetissikirjoitus. Meidän oikeasti kusihommista rakkaaltaan nauttivan hemmojen ei tarvitse tuollaisia kirjoitella. Toivotaan että kirjoittaja saa joskus fetissinsä toteutettua. Meillä se on arkipäivää.
- Anonyymi
Näin o 😁 valitettavasti ihan tosi juttu. Ehkä ensiviikolla jo uudestaan pääsee nauttimaan.
- Anonyymi
Kyllä kiinnostaa ,juurikin toisen miehen tekemänä. Voisin olla luonnossa kesällä alasti päälle kustavana ja naitavana. Mies E-p 35v bi.
- Anonyymi
Mäkin haluisin kokeilla pissaleikkejä miehen kanssa. Oon vaan itseni päälle vessassa pissannu ja suuhunkin. Mut ois kiva kun mun päälle pissattais ja tuntis lämpimän kusen valuvan päälleen. Spermatkin voisin imasta sulta
- Anonyymi
Kunnon nartun hommaa. Olisipa kiva päästä leikkimään tuollaista.
- Anonyymi
Olipa miehekäs tarina.
- Anonyymi
Olipa taas diipadaapa liibalaabaa juuhh
- Anonyymi
Kuka tykkää mistäkin, itse en tykkää kusi/paska jutuista. Olen siis mies ja tykkään naisista, en tykkää perse panosta, enkä panna suuhun. Munan voi nainen ottaa suuhun mutta en tykkää lasauttaa latinkia suuhun tai naamalle. Ainoa oikea paikka on ladata spermamällt pilluun. Mun mielestä tehkööt kukin miten haluaa
Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643