Turkiskuoriaiset Oulun alueen asunnoissa

Anonyymi

Tähän keskustelua Oulun asunnoista, joissa on havaittu turkiskuoriaisia ja muita tuholaishyönteisiä. Autetaan ihmisiä välttämään näitä ongelmallisia asuntoja.

Itselläni ei ole kertaakaan tullut vastaan turkiskuoriaisia missään asunnossa, ei edes Tuulihaukantie 9 talossa Kaukovainiolla. Olen kuullut, että tuholaisia on monissa 60-luvun asunnoissa. Joku väitti, että Merikoskenkadulla olisi ötökkäongelma. Turkiskuoriaiset tekevät suurta vahinkoa tekstiileille eli vaatteet tuhoutuu.

Onko kukaan nähnyt näitä iljetyksiä missään?

12

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole nähnyt mitään ötököitä, hädissään karkuun juoksevia hämähäkkejä lukuunottamatta missään oululaisessa kerrostalossa tai rivitalossa.

• Anonyymi

Vieraslajit alkaa olemaan melkoinen ongelma Oulussa. Onnea vaan sinne!

• Anonyymi

Asuin Kalliotie 15:sta Tuirassa, siellä oli öttiäisiä ja muutakin ala-aulassa portaiden alla,
      Laa ma nnintiellä on myös taloja, joissa on "tuhatjalkaisia".

• Anonyymi

Pyrästiellä Saarelassa, ta:n rivarissa

• Anonyymi

Jos turkiskuoriaiset asunnossa vaivaa niin kannattaa ottaa lemmikkieläimeksi opetettu muurahaiskarhu tai petolude.

Petoluteessa on se ikävä puoli että se saattaa pitää isäntäänsä tai emäntäänsä saaliina ja sen seurauksena siinä voi käydä niin että ensin herää keskellä yötä kun petolude syö varpaita ja sitten joutuu kroksilla nuijimaan sen petoluteensa hengiltä, mistä tietenkin seuraa kolinaa ja muuta häiriö ääntä joka taas johtaa siihen että isännöisijä käy sanomassa että Se on muuttoa nyt! joten siis opetettu muurahaiskarhu on paras ratkaisu tuohon pulmaan minkä turkiskuoriainen voi aiheuttaa, tietenkin voi yrittää kertoa sille kuoriaiselle että nyt ollaan Suomessa eikä suinkaan Turkissa jolloin se ehkä jättää sinut ja asuntosi ja kaiken jota siellä on rauhaan.

• Anonyymi

Ratakatu 14 Raksila!

• Anonyymi

Etelän sandaaliläpsyttelijät tuovat uusia tuholaislajeja.

• Anonyymi

Saahan näistä on tapavii purenaltan.

• Anonyymi

Varmaan mennyt jo monta näitten puremista.

• Anonyymi

ensin pyörytttää ja sit pieretää ja sitärataa alkaakin kouristukset loppuun asti

• Anonyymi

taloyhtiö myrkyttää, itse ei saa myrkyttää kun ne pakenee toiseen asuntoon. jos haluaa itse myrkyttää niin voi käyttää liima-ansoja.itse sain ne pois tehokkaalla imuroinnilla, tosin se vaatii parin tunnin operaation joka päivä kahden viikon ajan.

• Anonyymi

Osaako nuo kuoriaiset lentää? Ovatko sellaisia, että talvella elelevät enemmän piilossa, mutta lämpimän aikaan niitä näkyy enemmän?
      Voiko nuo mitenkään kadota itsestään?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe