Hyvää joulua kaikille ulosottomiehille ja perintätoimistoille!
Teette hyödyllistä työtä.
Hyvää joulua kaikille ulosottomiehille ja perintätoimistoille
14
52
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi kun vesi. Konkka on samoin vähäpuheista hommoo sanaisuuden keskellä https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000008491760.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=promobox
🎄
https://youtu.be/sQu86ztL4po - Anonyymi
Itse en kehtaisi illalla kotiin mentyäni ottaa lastani syliin ja kertoa tälle, että tänään iskä ajoi taas yhden köyhän tekemään itsestään jumalalle jojon.
- Anonyymi
Itse en kehtaisi ottaa lastani syliin ja kertoa hänelle, että kaikki rahat on tuhlattu, eikä vuokraakaan ole vielä maksettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en kehtaisi ottaa lastani syliin ja kertoa hänelle, että kaikki rahat on tuhlattu, eikä vuokraakaan ole vielä maksettu.
Höhlä.
Ei rahoja ole tuhlattu, ne on kulutettu. Vissi ero.
Eikä vuokraa tarvitse omassa asunnossa maksella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höhlä.
Ei rahoja ole tuhlattu, ne on kulutettu. Vissi ero.
Eikä vuokraa tarvitse omassa asunnossa maksella.Itse en kehtaisi ottaa lastani syliin ja kertoa hänelle, että kaikki rahat on kulutettu, eikä yhtiövastikettakaan ole vielä maksettu ja ulosottomies realisoi kohta koko asunnon ja joudut ensi kuussa lastenkotiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en kehtaisi ottaa lastani syliin ja kertoa hänelle, että kaikki rahat on kulutettu, eikä yhtiövastikettakaan ole vielä maksettu ja ulosottomies realisoi kohta koko asunnon ja joudut ensi kuussa lastenkotiin.
Realismi opettaa lastakin. Jos on vähävarainen ja laskut on maksettu pikavipillä, jotta lapsi saa ruokaa ja sähkö pelaa joulunakin, sekö pahin kasvatusmetodi? Mielestäni ei.
Joskus on pakko pelata markkinamiesten tapaan ja hallita lähimmäisten perusturva. Yhteiskunta ei sitä tee, se jättää nälkäiset lapset lumihankeen.
Hyvä vanhempi tappelee lapsensa eteen vaikka millä välineellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itse en kehtaisi ottaa lastani syliin ja kertoo että iskä makso itte kaikki laskut, tietenkin iskä vei oikeesti kaikki laskut kelaan ja fyffet omaan taskuun näillä mennään
- Anonyymi
"Itse en kehtaisi illalla kotiin mentyäni ottaa lastani syliin ja kertoa tälle, että tänään iskä ajoi taas yhden köyhän tekemään itsestään jumalalle jojon."
90-luvulla voutit sai 15.000 pk-yrittäjää tekemään jojon jumalalle!- Anonyymi
Te tunnutte kaikki olevan konkurssin tehneitä pk-yrittäjiä tai sitten teillä on Kainuussa perintätoimistojen ryöstämä mummo, jonka rahat ulosoton pienen suojaosuuden takia eivät riitä edes sähköön ja lääkkeisiin. Kukaan teistä ei ole ylivelkaantunut kulutusluttojen tai pikavippien takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te tunnutte kaikki olevan konkurssin tehneitä pk-yrittäjiä tai sitten teillä on Kainuussa perintätoimistojen ryöstämä mummo, jonka rahat ulosoton pienen suojaosuuden takia eivät riitä edes sähköön ja lääkkeisiin. Kukaan teistä ei ole ylivelkaantunut kulutusluttojen tai pikavippien takia.
Yli 500 000 suomalaista on ylivelkaantuneita ja saaneet maksuhäiriömerkinnän. Mietipä lukua ihan sydämessäsi, aika moni tuttusi painii talousongelmien kanssa tänäkin päivänä.
Tuohon lukuun mahtuu monenlaista kohtaloa. Sinunlaisiasi besserwissereitäkin kunhan se kuuluisa nakki napsahtaa ja on niitä mummojakin monta kymmentä tuhatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yli 500 000 suomalaista on ylivelkaantuneita ja saaneet maksuhäiriömerkinnän. Mietipä lukua ihan sydämessäsi, aika moni tuttusi painii talousongelmien kanssa tänäkin päivänä.
Tuohon lukuun mahtuu monenlaista kohtaloa. Sinunlaisiasi besserwissereitäkin kunhan se kuuluisa nakki napsahtaa ja on niitä mummojakin monta kymmentä tuhatta.Tuoreimman tilaston mukaan (30.6.2021) maksuhäiriöisiä olisi vain 389 200.
https://www.asiakastieto.fi/media/press_room/1/releases/asiakastieto-maksuhairiotilasto-q2-2021.pdf - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuoreimman tilaston mukaan (30.6.2021) maksuhäiriöisiä olisi vain 389 200.
https://www.asiakastieto.fi/media/press_room/1/releases/asiakastieto-maksuhairiotilasto-q2-2021.pdfVain? Oli luku lähellä neljää- tai viittäsataa, se on kuitenkin hurja määrä talousvaikeuksiin joutuneita näin pienelle kansanmäärälle. Missä vika? Pienissä palkoissa, opiskelijoiden avustuksissa, epäoikeudenmukaisissa sosiaalietuuksissa, köyhyysrajaeläkkeissä, pienesti korvattavissa sairauskuluissa ja isosta maksukatosta, lapsiperheiden perustuissa? Huonossa ennakoitavassa avunannossa ainakin. Tässä maassa pitää ensin kompastua ja kaatua ennenkuin kukaan auttaa yhtään mitään. Yli miljoona asuu yksin ja heistäkin iso osa on ilman turvaverkkoja. Ei taloudellisia ainakaan. Sosiaalitantat uhkaavat hajoittaa perheen, jos uskaltaudut sieltä apua pyytämään.
Oheisessa linkissä muita pohdintoja.
https://valtioneuvosto.fi/-//10616/selvitys-ylivelkaantuminen-on-lisaantynyt-kaikilla-tilastomittareilla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain? Oli luku lähellä neljää- tai viittäsataa, se on kuitenkin hurja määrä talousvaikeuksiin joutuneita näin pienelle kansanmäärälle. Missä vika? Pienissä palkoissa, opiskelijoiden avustuksissa, epäoikeudenmukaisissa sosiaalietuuksissa, köyhyysrajaeläkkeissä, pienesti korvattavissa sairauskuluissa ja isosta maksukatosta, lapsiperheiden perustuissa? Huonossa ennakoitavassa avunannossa ainakin. Tässä maassa pitää ensin kompastua ja kaatua ennenkuin kukaan auttaa yhtään mitään. Yli miljoona asuu yksin ja heistäkin iso osa on ilman turvaverkkoja. Ei taloudellisia ainakaan. Sosiaalitantat uhkaavat hajoittaa perheen, jos uskaltaudut sieltä apua pyytämään.
Oheisessa linkissä muita pohdintoja.
https://valtioneuvosto.fi/-//10616/selvitys-ylivelkaantuminen-on-lisaantynyt-kaikilla-tilastomittareilla” Eräs ylivelkaantumiseen voimakkaasti vaikuttanut tekijä on lisääntynyt luottotarjonta, ja kuluttajat ottavat nykyisin yhä enemmän erilaisia luottoja. ”
Epäilen, että tämä on se tärkein syy. Se yhdistettynä ihmisten lyhytjännitteisyyteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Eräs ylivelkaantumiseen voimakkaasti vaikuttanut tekijä on lisääntynyt luottotarjonta, ja kuluttajat ottavat nykyisin yhä enemmän erilaisia luottoja. ”
Epäilen, että tämä on se tärkein syy. Se yhdistettynä ihmisten lyhytjännitteisyyteen.Katselin vuosien jälkeen mainoskanavaa televisiosta ja olipas yllätys se, että lainaa tarjotaan vähän väliä. Mainostetaan velkaantumista! Kaikki tehty ihan priimasti, on tingeltangelmusaa ja onnellisia naamoja.
Ettäs viittivät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107141Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662116- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541126Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411061Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2891008