Hassilla myös edessä selitys pisteiden käytöstä mm Tulimaan matkat

Syyttäjän mukaan Valtiontalouden tarkastusviraston (VTV) entinen pääjohtaja Tytti Yli-Viikari on käyttänyt virkamatkoiltaan kertyneitä Finnair plus -pisteitä yksityismatkojen ja -ostosten maksamiseen. Lentoja ostettiin pisteillä arviolta yli 5 000 euron arvosta, syyttäjä kertoi.

– Suurimman osan näistä ostetuista lentolipuista on käyttänyt joku muu hänen perheestään kuin hän (Yli-Viikari) itse. Ilmeisesti ihan perheen yksityismatkoihin näitä on käytetty, syyttäjä Mari Mattila sanoi.

https://www.kaleva.fi/syyttaja-vtvn-ex-paajohtaja-tytti-yli-viikari-hank/4193105

5

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos työnantaja ei ole muuta ohjeistanut tai muuta ei ole sovittu, niin silloin lentopisteitä saa käyttää ihan miten haluaa.

• Anonyymi

varsinkin, jos omistaa vihren liiton puoluekirjan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

varsinkin, jos omistaa vihren liiton puoluekirjan..

Työnantajan luvalla työmatkojen lentopisteillä kustannetut yksityismatkat ja ostokset ovat palkanlisänä, luontaisetuna tai lahjana verotettavaa tuloa. Muussa tapauksessa kyseessä lienee kavallus.
        Tämä on tainnut viikareilta unohtua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työnantajan luvalla työmatkojen lentopisteillä kustannetut yksityismatkat ja ostokset ovat palkanlisänä, luontaisetuna tai lahjana verotettavaa tuloa. Muussa tapauksessa kyseessä lienee kavallus.
        Tämä on tainnut viikareilta unohtua.

Eikä hän ole todellakaan ainoa. Aloitetaan tutkimalla perussuomalaisten vaikuttajien bonuspisteiden käyttöä, he kun ovat kovin aktiivisia heittämään ensimmäisen kiven.

Ehdotan että aloitetaan Niikosta ja Hakkaraisesta.

• Anonyymi

Miten Mika Niikko on käyttänyt lentopisteitään, hänhän on ollut kovasti aktiivien kiinanbisneksissään, niitä pistetä on varmaan kertynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5866
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      3099
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      161
      2700
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      28
      2536
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82