Itä-Euroopasta ja allekirjoittamaan virallisen asiakirjan ettei Nato enää laajene. Muuten alkaa sota. Putin sanoi, että Venäjä on jo petetty 5 kertaa ja Putin kyllästynyt jenkkien venkoiluun.
Putin pakottaa Naton vetäytymään
Anonyymi
43617
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Pussaisitko mihinKohtaan?
Vastaukset 43
Vanhimmat
Putinia on helppo huijata.
Mustalaisakka sai 3 miljoonaa uuteen kristallipalloon kun lupasi Putinille 10cm lisää sinne sun tänne.
Pakottaa miten? Uhkaa, että ellette tee kuten vaadin pissaan punttiini?
saattaa henki lähteä ellei kumarra tuota idioottia
Jos ei kunnioita omaa ja vielä vähemmän toisten henkeä, niin on vaikea sellaista uhkailla.
Siinä lähtee henki monelta venäläiseltä ensin eikä pänikkä saa ikinä mitään kunnioitusta!
” saattaa henki lähteä ellei kumarra tuota idioottia”
No, sitten EN AINAKAAN KUMARRA, jos kerran siten Putelta lähtee henki! Joutaa mennäkin!
Se on totta, että Yhdysvallat pettää aina. Yhdysvallat ovat pettäneet jopa Suomen yrityksiä ja Suomen valtiota Suomen sukellusvene jutussa.
HX-hankkeessa mukana oli myös Suomi hävittäjä tarjous.
Suomen sukellusvene.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Mir_(sukellusalus)
....
r.....ä ei pakota Natoa mihinkään se ei siihen kykene. r.....t paniikissa itkee takaita vaikka se itse uhkaa koko ajan Länsimaita
Putin väittää NATOn luvanneen suullisesti, ettei se laajene itään.
Kuka tällaisen väitteen voisi kumota?
Väitteellään Putin perustelee hyökkäystä Ukrainaan.
Venäläisille luvattiin ainoastaan vieraita NATO-joukkoja ja ydinaseita ei sijoiteta itäiseen Saksaan.
NATO ei ole missään vaiheessa luvannut tai tehnyt Venäjän kanssa sopimusta siitä että entisen itäblokin sosialistiset valtion eivät pääsisi NATOn jäseneksi.
NATO ei ole koskaan sulkenut oviaan miltään eurooppalaiselta valtiolta vaan pyrkii vastaamaan edelleen uusien maiden esittämiin pyyntöihin saada liittyä NATOn jäseniksi.
NATOn laajentuminen Itä-Eurooppaan syntyi entisten itäblokin sosialististen valtioiden omasta pyrkimyksestä ja tahdosta liittyä NATOon eikä suinkaan NATO-liittokunnan halusta levittäytyä laajemmalle itään.
Venäjällä ei ole minkäänlaista veto-oikeutta päättää mitkä maat voivat liittyä vapaiden ja demokraattisten maiden puolustusliitto NATOon jos niin haluavat.
Ehkä Valtsun unessa lupasi.
” Putin väittää NATOn luvanneen suullisesti, ettei se laajene itään.”
PÖTYPUHETTA!
”Kuka tällaisen väitteen voisi kumota?”
KUKA VAAN JA KIELTÄMÄLLÄ!
”Väitteellään Putin perustelee hyökkäystä Ukrainaan.”
Putte puhuu höpöjä!
Päätöksen puolustusliiton laajenemisesta tekee yksin NATO. Yhdellekään NATOn ulkopuoliselle valtiolle ei anneta veto-oikeutta tai välipuheoikeutta päätöksiin. Venäjä ei voi vaikuttaa asiaan mitenkään.
NATO ei tunnusta esitettyä etupiirijakoa ja ottamalla uusia jäsenmaita, se kiistää etupiirien olemassaolon estäen vieraan suurvallan toimintavapauden niiden alueella.
Jens Stoltenberg: NATOn ovi on auki Suomelle ja Ruotsille
https://www.verkkouutiset.fi/jens-stoltenberg-naton-ovi-on-auki-suomelle-ja-ruotsille/
Stoltenberg on viimeisen päälle sotahullu.
Haha. Ei Stoltenberg ei halua sotaa kuten Putin Kalsarimyrkyttäjä.
r.....n hyökkäys torjutaan jos se yrittää aggressiota Länsimaita vastaan
Sotahullujakin tarvitaan.
”Stoltenberg on viimeisen päälle sotahullu.”
Miten niin? Venäjä keskittää joukkoja rajalle… ei suinkaan Nato!
Stallaria vaivaa heikko älykkyys!
" NATO ei tunnusta esitettyä etupiirijakoa "
Miksikä siis Kennedy hermoili kuubalaisille tuoduista ohjuksista? Nehän olivat tuhansien mailien päässä USAn pääkaupungista yms. Nyt NATOn kalustoa on kuskattu maihin, jotka 30 v sitten kuuluivat Neuvostoliittoon.
Tilanteessa tarvittaisiin ylempää valtiomiestaitoa Kekkosen ja Koiviston tyyliin. Se ehkä näkyykin vielä yleisön NATO-kannattamattomuudessa.
Natolle tulee toinen perättäinen pakomatka muutaman kuukauden sisään.. :(
On huomion arvoista, miten sotakiimaisia tiltut ovat.
Tässä olisi nyt paikka etsiä rauhanomaisia ratkaisuja.
Olen ehdottanut kansanäänestystä Ukrainassa, haluaako Ukrainan kansa suuntautua EU:hun vai Venäjään. Sillä saataisiin rauhanomainen ratkaisu asiaan.
Venäjä on romahtamassa kaikilla osa-alueilla ja kansa nousee kapinaan.
Putinin ihailijoilla on kova sotakiihko.
Tiltujen sotakiima on suorastaan hellyttävää. Tuitui.
Vai että uusi Molotov-Ribbentrop sopimus. Myydäänköhän Suomi taas Venäjälle kysymättä meiltä mitään?
Miksi Nato tekisi orjasopimuksia kakkosluokan suurvallan kanssa?
Suomi tekee omat päätöksensä NATO:n suhteen, kuten myös Ruotsi ja Ukraina. Kaikki ovat itsenäisiä valtioita, ja NATO:on liittyminen on itsenäisen valtion ja NATO:n välinen asia.
Vitsi vaan, vitsi. Suomen ja Ukrainan ovi on mennyt kiinni jo, Ruotsilla on vielä mahdollisuus liittyä. Se mahdollisuus Ruotsin kannattaisi käyttää.
No ei sitä ainakaan Venäjä päätä.
Ruotsin on paljon helpompi mennä Natoon, Suomessa on liikaa suomettuneita henkilöitä.
Nykyajan ihmiset eivät enää kunnioita fiktiivisiä käsitteitä: suurvaltoja, valtioita ja niiden mystisiä kunniakäsitteitä. Vaikea on enää sitoa ihmisiä jonkin ideologian alle. Ihmisiä kiinnostaa enää oma elämä, oma hyvinvointi, yleensä minä itse. Ei mikään yhteisö.
Putin ei ehkä pysty saada NATOa vetäytymään mutta joitain sääntöjä laajenemiseen saattaa tulla
Ehkä Putte saa luvan ulkoilka tunnin päivässä? Onhan sekin helpotus!
Ketäpä enää kiinnostaa pikkumpänikän mielihalut!?
Miksi Putin ei perusta uutta Varsovan liittoa
Koska ei ole kavereita enää!
Venäjän talous on retuperällä ja korona jyllää
ihmisten myrkyttäjä Putin piilottelee bunkkerissa kuin Hitler
Nato-maat ovat antaneet ilmaiseksi monta miljardia korona-rokotetta köyhille maille
Venäjä ei
Joo Natomaat antoui AstraZenecan veritulppia aiheuttavat ropotteen nee......kereille afrikkaan.
Hän on löytänyt.
Yrittää väittää olevansa joku toinen.
Nimimerkillä moloch_horridus kirjoittaja, eli molo on tunnistettu, hän on Juhani Putkinen.
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/author/jussina/
😵
Putinin masinoimat vallankaappaukset ovat väkivallattomia ja verettömiä, rauhanomaisia vallansiirtoja.