onkohan vielä rokottamattomia

Anonyymi

onkohan vielä muita rokottamattomia kuin miä itse. ajattelin tammikuussa mennä ottaan sen rokotuksen

27

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mahtavaa, mitä kaikkea muuta olet ajatellut tehdä?

    • Anonyymi

      Tammikuuhun mennessä ymmärrät, että meitä rokottomattomia on ja paljon. Romania sulki kaikki rokotuskeskukset, kun ei saanut kansalaisiaan piikitettyä. Neukkulasta olivat oppineet, että valtioon ei kannata luottaa, vaan sillä on yleensä ketunhäntä kainalossa, kun ilmaiseksi jotain jakaa.
      Katso viimeisimmät tiedot tuosta geenimanipulaatiopiikistä ja tee oma päätöksesi. Peruuttaa tapahtumaa ei voi.

    • Anonyymi

      No tammikuu on kyl ihan kohta. Oon vaan vähän pelännyt ottaa sitä kun olen muutenkin kauheen allerginen ja taipuvainen analyflaksiaan

    • Anonyymi

      Muutama elämäMkoululainen taitaa vielä hannata vastaan ja elää jossain salaliittoteoriamaailmoissaan mutta muut alkaa taipua tai olla jo rokotettuja. Pikkuhiljaa alkaa näköjään vastustajien älämölöt vaieta FB:ssäkin. Toivottavasti ovat kuitenkin vielä kunnossa.

    • Anonyymi

      Loimaallakaan ei ois näin paljon koronaa jos rokotetut pitäis maskia koska he voivat kantaa koronaa oireettomana niin se leviää ja kun he sit vielä kulkevat joka puolella. Varsinkin jos nauraa suu auki niin basillit lentää ja kun puhutaan ihan nokakkain, sama juttu.
      Täytyy ajatella toisia ihmisiä eikä vaan itseens

      • Anonyymi

        Koronatartunnan voi noin saada, mutta mikä osuus tuolla sitten on sairastumisissa? Tuski kovin suuri ainakin jos puhutaan lyhyistä rupatteluista. Nimittäin mä tiedän todella monta sairasta ja iäkästä joille ei ole mitään tullut, vaikka usein jo korona-aikana puhuttu, kahviteltu yms. suht lähekkäin. Eri juttu sitten jollain pidemmillä bussimatkoilla yms. Jos maskista olisi isosti apua niin miksi korona leviää paljon niissäkin maissa missä niiden käyttö on ollut arkirutiinia vuosikaudet.

        lajijasuris


      • Anonyymi

        Ai rokottamaton sanoo että täytyy ajatella toisia ihmisiä eikä vain itseään? :D Hahhah, päivän - ellei vuoden - paras. Se että ei ota rokotuksia on ihan helvetin itsekästä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai rokottamaton sanoo että täytyy ajatella toisia ihmisiä eikä vain itseään? :D Hahhah, päivän - ellei vuoden - paras. Se että ei ota rokotuksia on ihan helvetin itsekästä!

        No ehkä mut jos ei käy missään muualla kuin kaupassa ja silloinkin aina maski suun edessä niin en kyl voi ketään tartuttaakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä mut jos ei käy missään muualla kuin kaupassa ja silloinkin aina maski suun edessä niin en kyl voi ketään tartuttaakaan

        Näin just, ja muutenkin moni luulee rokotteiden ja maskien tehokkaammin estävän tartunnan saamista ja toisten tartuttamista mitä ne tekee oikeesti. Vakavilta oireita rokote jo suojaa paremmin mut oliko se jotain 1/4 joilla teho ei niin hyvä mutta sentään ei tehohoitoon joudu kuin aniharva. Rokote auttaa yhdessä kaikkien muiden varotoimien kanssa parhaiten.
        Minusta kaikkein itsekkäämpiä on olleet matkailijat ja bilettäjät.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai rokottamaton sanoo että täytyy ajatella toisia ihmisiä eikä vain itseään? :D Hahhah, päivän - ellei vuoden - paras. Se että ei ota rokotuksia on ihan helvetin itsekästä!

        rokottamattomat suojelee toisia käyttämällä maskia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rokottamattomat suojelee toisia käyttämällä maskia

        Höpöhöpö. Suurin osa rokottamattomista kulkee ilman maskia kun koko korona on heidän mielestään huuhaata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö. Suurin osa rokottamattomista kulkee ilman maskia kun koko korona on heidän mielestään huuhaata

        Ihanko oikeesti rokottamattomia kulkee ilman maskia. Eivät yritäkään suojata itseensä. Hassu juttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rokottamattomat suojelee toisia käyttämällä maskia

        No ei tasan suojele kun eivät käytä maskia! Eräskään joka ei koronaan usko huitelee perheineen ties missä maskitta.


    • Anonyymi

      Niinpä, mitä vaikuttaa lapsiin, vaikkei heti nii myöhemmin.

    • Anonyymi

      Varmaankin on, ainakin tämä kippolauuno. Viisaat valinneet oikein edustajistoon. hänet, kuvaa kaupungin järjen tasoa, tosin nyt konkkaan pääsee. Sekä kaupungin palkkalistoilla olevat ohjaajat, jotka työttömiä ja kuntoutujia vetävät perässään. Hyvää pehmeää maastoa kylvää vainoharhaisuutta.

      • Anonyymi

        .miten tää viimeinen kommentti liittyy aloitukseen


    • Anonyymi

      Jos ihmiset joutuu tästä eteenpäin joka 3-4kk päästä ottaan rokotteen niin ei se oo hyvä. Sun elimistöstä häipyy oma vastuskyky pikkuhiljaa kokonaan ja mitäs sitten tapahtuukaan.
      Rokotetut sairastaa tietämättään koronaa ja kun käyvät joka puolella myös tartuttavat sitä
      Rokottamattomat eivät liiku kuin kaupassa ja silloinkin pitävät maskia suojaten toisia

      Meitä on moneen junaan

      • Anonyymi

        Hyvä pointti toi vastustuskyky. Tosiaan liika varoivaisuus kaikkinensa ei ole hyväksi. Ehkä parempi tämmöset rokotteet vain todellisille riskiryhmille tai kun yhteiskunnan toimintakyky aidosti vaarassa mitä koko pandemian aikana ei ole ollut lähelläkään.

        Sitähän sanotaan jo nyt, että monen taudin (esim. allergiat) lisääntymisen taustalla on jossain määrin ihmisten vähentyneet kontaktit suhteessa ympäristöön verrattaessa elämänsä elänyttä esim. eläintilalla maalaismaisemassa ja kaupungissa, joka ei edes metsässä ole kulkenut tai omistanut ikinä lemmikkiä.

        Ja käsiä unohtamatta, sillä merkittävin tartuntareitti infektioissa on omat sormet-limakalvot, esimerkiksi käytetään samaa näppistä putsaamatta välillä. Mutta tosin jostain syystä kaupoista lähtenyt kauhean vähän tartuntaketjuja vaikka hypistellään samoja tavaroita , ja vaikka tosi moni jättää käsidesin väliin.
        Puhumattakaan mitä tehdään kännipäiten yökerhoissa, karaokeissa yms. - kas kummaa kun niissä just tartunnat levinneet!

        lajijasuris


      • Anonyymi

        "Rokottamattomat eivät liiku kuin kaupassa ja silloinkin pitävät maskia suojaten toisia"

        Paskanmarjat. Ne rokottamattomat, jotka tiedän, eivät oikein tunnu uskovan koko koronaan. Hehän juuri vitsailevat maskeista ja nauravat ihmisille jotka kulkevat "terveyssiteet" naamalla jne. He juuri eivät välitä muista tuon taivaallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Rokottamattomat eivät liiku kuin kaupassa ja silloinkin pitävät maskia suojaten toisia"

        Paskanmarjat. Ne rokottamattomat, jotka tiedän, eivät oikein tunnu uskovan koko koronaan. Hehän juuri vitsailevat maskeista ja nauravat ihmisille jotka kulkevat "terveyssiteet" naamalla jne. He juuri eivät välitä muista tuon taivaallista.

        Samaa mieltä muuten mutta mainitsemiesi tyyppisiä on ehkä vain pieni marginaali. Esimerkiksi tänään illalla oli niin vähän Prismassa porukkaa, että maski ihan turha - jos sitä nyt ylipäänsä kaupassa tarvii. Ehkä sitten jos puhuu, niinku esim. joku puhelimessa. Mä en koskaan mutta aina tuolla on joku ketä puhuu ja puhukoon, vaikka se ihmisiä usein ärsyttääkin. Maskittomia oli vissiin vain mä ja ihan muutama muu. Kyllä se maskittomuus edelleen tiettyä kyräilyä aiheuttaa.

        PS. Jahas pari viestiä poistettu. Tosi harmittomia ja pilkkua pitää viilata, jos niissä sääntörikettä näki, korkeintaan vähän ohi aiheen. Mun "omakehutrolliprovo" ja jonkun muun muu provo. Mä kirjotin oikeastaan itsestään selvyyksiä mitkä on jo moneen kertaan tullut selväksi, jos näitä suoli24n juttujani on lukenut. Se on toisille ihmeen kova pala, jos joku on parempi jossakin kuin stereotyyppisten oletusten perusteella. Mut kyllä se yleisemminkin on niin, että keskustelun taso netissä on heikentynyt ja on paljon paljon muutakin syytä kuin joku koronastressi. Miksi...?

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Maskista ei ole hyötyä ollenkaan. Ite sairastanut varmaan 2 koronaa vuosi sitten ja nyt. En mennyt testiin en halua karanteenia

      • Anonyymi

        Huoh….
        1. koronaa ei voi diagnosoida kuin testillä.
        2. karanteeni ei ole haluamisasia.
        3. vain oikein käytetystä maskista on hyötyä.
        4. Sairaana pysytään kotona.


      • Anonyymi

        Ilmankos korona leviää niin nopeasti.


    • Anonyymi

      Kaikki tulevat saamaan tartunnan jossain vaiheessa, mieluummin otan sen rokotettuna.

      • Anonyymi

        Näinhän se on, sama juttu.


    • Anonyymi

      Ei taida olla,kun tauti noin leviää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      137
      1380
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      163
      872
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      152
      746
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      604
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe