Mitä teen?

Kun soitan tuttavani lankapuhelimeen, sattuu usein, että se ei yhdisty oikein. Numero on kännykässäni, joten näppäilyvirhettä siinä ei tapahdu.

Kun soitan, puhelin hälyttää ja joku nostaa luurin sanomatta sanaakaan. Takaa kuuluu epäselvää puhetta, mutta huhuiluuni ei vastata. Sitten puhelu katkeaa.
Tämä on tapahtunut monta kertaa, eilen viimeksi kaksi kertaa peräkkäin, kun yritin päästä tuttavani numeroon. Tunnin kuluttua sitten pääsinkin.

Kun nykyisin varoitetaan häiriösoitoista ja hakkeroinnista, pitäisikö minun huolestua ja ilmoittaa jonnekin tästä?

5

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitäs´jos et huhuilisi, vaan sano nimesi niin ehkä he uskaltavat sitten vastata Oletan, että tuttavasi ovat iäkkäitä, joten ovat varovaisia.

Kysy seuraavan kerran, tuliko heille puhelua ja haluaako he vältellä soittoasi.

• Arvaa kysyinkö.
      Ei ollut soinut. Kun hän oli luonani soitimme yhdessä hänen numeroonsa ja sama tapahtui. Luuri nostettiin ja sitten suljettiin korvaan. Kotona ei ollut ketään.

• Anonyymi

Jos sinun älykännysi on "kaapattu". Jos siinä on "virus". Onko toisessa päässä lankapuhelin,
        kun puhut luurista ?

• Onpa tosi outoa. Onkohan nuo lankapuhelimet sitten historiaa ja langat on sekaisin.

Oli minullakin lankapuhelimien aikaan sellaista sotkua, että jonkun toisen puhelu kuului siellä samalla ja mikä nolointa itselleni aivan tuttu jutteli siellä.

Voisin sanoa, kuten, oliko se Pätkä, siinä Puupäässä, että asiahan ei minulle kuulu, mutta kun kuului ja minähän utelias kuuntelin.

Itsekin tuli ekana mieleen, että he eivät halua puheluitasi, kuten joku jo ounasteli,

No nyt meni jotain pieleen, koska en voi jatkaa.

• Nyt se selvisi. Kysymyksessä on kännykän vastaaja, jonka joku vuosia sitten oli yrittänyt asentaa perheen vanhaan kännykkään. Ei ole oikein osannut, mutta nauhalle on jäänyt tämä yritys. - Jotkut kaapelit ovat tosiaan nyt menneet sotkuun, niin että tämä sanaton viesti on alkanut kuulua lankapuhelimesta, jos känny on kiinni.
      Kännystä se ei kuulu!
      Pyysin hartaasti, että ao. ihmiset heittäisivät kännykän roskiin ja ostaisivat uuden.
      Minun stressinikin vähenisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2973
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2574
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2235
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2138
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1712
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1536
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      20
      1222
    Aihe