Suoraan perseeseen kiertämättä pimpsan kautta

Anonyymi

Rakastan peppuseksiä yli kaiken, ja onneksi naiseni ovat tämän ymmärtäneet. Kaikki joiden kanssa olen seurustellut, on antanut tulla pebaan. Jos ottaa asian puheeksi heti alussa, ei tule pettymyksiä.

Minusta on ihanaa ottaa aamulla nainen lusikkaan ja öljypullolla öljytä pylly, muna ja selkä, ja alkaa hieromaan ja hyväilemään naista, muna vaativasti peppureiän kohdalla, pyörien. Rauhallisin liikkein hieroa ja hyväillä ja tuntea kun muna alkaa painumaan syvemmälle ja syvemmälle perseeseen. Kuunnella toisen huokailua ja voihkinaa. Hieroa ja hyväillä minun jalokiveä. Rauhallisesti lykkien painaa ihan pohjaan saakka, ja tuntea pyllyn posket lantiota vasten. Hän levittää kankkua, että muna tulisi vielä syvemmälle ja paremmin. Lykkää vaan niin kauan, että muna sykkii lastinsa perseen uumeniin. Sinne ne kuuluu. Tiukkaan ihanaan paikkaan.

Miten muilla? Etenkin naiset. Tykkäättekö saada tuollaisen herätyksen?

15

2419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Perse on parasta ja oma naiseni antaa. Joulun pyhät illan naitu pitkälti joten loisto joulu. Enimmäkseen pilluun naitu mutta viime yönä sain persettäkin kunnolla.

    • Anonyymi

      Muutaman virtsatietulehduksen jälkeen vaimolta tuli ehdoton kielto, että jos harrastetaan peppuseksiä, niin pilluun ei kosketa. Ja vaimo jättää rakon tyhjentämättä ennen leikkejä, eli sinnepäin ei mene mitään. Peppuleikkiä sitten harrastetaan puolin ja toisin pitkään ja hartaasti.

      • Anonyymi

        Ai jaa! Enpäs ole tutustunut; oliko kivaa?


      • Anonyymi

        Jaa. Virsarakkoon jos olet munaasi työnnellyt niin ihme että naisesi on edelleen hengissä.


    • Anonyymi

      Vedät välillä munan perseestä ja työnnät sen naisen suuhun. Siinä kiimassa nainen ottaa sen suuhun kiihkoissaan.

    • Anonyymi

      Persepano on upeaa. 👌

    • Anonyymi

      Tänään saan persettä omalta avokilta 🤪, kuis teillä?

      • Anonyymi

        Sie olet onnekas. Berse on ykkösjuttu upean naisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sie olet onnekas. Berse on ykkösjuttu upean naisen kanssa.

        Tack, upeaa oli ja sekä pillua että persettä tuli kunnolla. Joo, olen onnekas ja hyvä on mieli nyt 😜


    • Anonyymi

      Aiheketju aloitettu 25.12.2021

      Käsittämätön tämä Suomi24 sensuuri?!?
      Aihealue on SEKSI!
      Joten kommentit ovat myös luonnolisesti seksi aiheisia, niin silti jo 46 kommenttia poistettu!
      Tuntuu vähän siltä, että Suomi24 EI SAA keskustella seksistä rohkeasti ja silti on SEKSI aiheinen alue!
      Omituista?!?

      • Anonyymi

        Spämmiä pääosin uskoisin


      • Anonyymi

        Upeeta touhuun ja pillukin on upea!


    • Anonyymi

      Olisi kyllä perseen tarvetta. Kunnon kankkus seisokki ja panetus päällä. Olo juuri ja juuri sellainen, että voisi upottaa kielen naisen pyllyyn. Sillain kyljellään, ihan rennosti, tyyny alla. Nainen saisi levittää ja revittää perseensä oikein hyvin tarjolle ja ottaa rentona vastaan hyväily ja nuoleminen. Pylrittelisin kieltä ryppyreiän ympärillä ja hyväislsin sormin klitorista. Kun tunnen että pylly alkaa rentoutumaan, suoraan muna perserseen. Rauhallisesti lykkien hekuman huipulle ja antaa räjähtää lastit supistelevan pepun uumeniin.

      Maistuisiko naisille Tällainen krapulakäsittely?

    • Anonyymi

      Peppuun pano on ihan täydellisen ihanaa, vaikka kyllä on pillukin hyvää 👌

    Ketjusta on poistettu 78 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe