Onhan tässä palstassakin puolensa. Täällä näkyy miltä näyttää sekopään sotkema palsta.

Anonyymi

Täällä näkyy myös osaamattoman ja välinpitämättömän ylläpidon mahdollistama sekopään terrori palstalla.
Enemmän kiinnostaakin, miksi pitää tällaista palstaa.
Toivottavasti lainsäädäntö muuttuu ja nopeasti, että ylläpito on vastuussa palstallaan levitetystä saastasta.

31

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näyttää joulunajan yksinäisyys olevan tuhoisaa antipersun mielenterveydelle. Taitaa olla jo avun saavuttamattomissa tuokin raukka.

      • Anonyymi

        Persut ovat olleet maalla joulunvietossa eivätkä ole räyhänneet palstalla,kuten tämä vanha-komuakka joka ei käy koskaan missään istuu koneen ääressä aamusta iltaan ja vielä tytyy yölläkin herätä tekemäss joku järjetön avaus .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut ovat olleet maalla joulunvietossa eivätkä ole räyhänneet palstalla,kuten tämä vanha-komuakka joka ei käy koskaan missään istuu koneen ääressä aamusta iltaan ja vielä tytyy yölläkin herätä tekemäss joku järjetön avaus .

        Palanneet juurilleen, mahtaako sinä aikana tulla mieleen miksi minä kannatan oikeistoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut ovat olleet maalla joulunvietossa eivätkä ole räyhänneet palstalla,kuten tämä vanha-komuakka joka ei käy koskaan missään istuu koneen ääressä aamusta iltaan ja vielä tytyy yölläkin herätä tekemäss joku järjetön avaus .

        Vanha demuakka osaa tuoda tampereelle elätettäviä/rikollisia.
        https://yle.fi/uutiset/3-11765686


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut ovat olleet maalla joulunvietossa eivätkä ole räyhänneet palstalla,kuten tämä vanha-komuakka joka ei käy koskaan missään istuu koneen ääressä aamusta iltaan ja vielä tytyy yölläkin herätä tekemäss joku järjetön avaus .

        Ja sinä vahdit uskollisesti, milloin ilmestyy sänkysi alta.


    • Anonyymi

      Perussuomalaisilla nyt on vaan tuollainen alkeellinen ajatuksenjuoksu, ei se ylläpidon vliinpuuttumisella korjaudu.

      • Anonyymi

        "väliinpuuttumisella"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "väliinpuuttumisella"

        Osaisitko hiukan selittää, miten tuo liittyy aloitukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "väliinpuuttumisella"

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17248686/koko-joulu-runkaten

        Tuossa vain yksi, typerimmistä "rykäisyistäsi", joista on mahdoton Perussuomalaisia "syyllistää". Mielisairautesi ei siis selity mitenkään Perussuomalaisilla, tai heidän alkeellisilla ajatuksenjuoksuilla. Valkeniko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17248686/koko-joulu-runkaten

        Tuossa vain yksi, typerimmistä "rykäisyistäsi", joista on mahdoton Perussuomalaisia "syyllistää". Mielisairautesi ei siis selity mitenkään Perussuomalaisilla, tai heidän alkeellisilla ajatuksenjuoksuilla. Valkeniko?

        Kuinkahan monta kertaa on ollut vanha-komuakka laatamossa,aivan sairaita avauksia nämä runkkujoulut,mutta tätä kaikkea yksinäisyys teettää,hänellä ei taida olla ainoatakaan kaveria ystävistä puhumattakaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkahan monta kertaa on ollut vanha-komuakka laatamossa,aivan sairaita avauksia nämä runkkujoulut,mutta tätä kaikkea yksinäisyys teettää,hänellä ei taida olla ainoatakaan kaveria ystävistä puhumattakaan .

        Varmaan sama kuin monilla täällä kirjoittelevilla syrjäytyneillä, joiden ainoa henkireikä normaalielämän puutteeseen on prussuomalaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan sama kuin monilla täällä kirjoittelevilla syrjäytyneillä, joiden ainoa henkireikä normaalielämän puutteeseen on prussuomalaiset.

        Se on kyllä totta, syrjäytyneet palstalla erottuvat kyllä, nopeastikin.
        Perussuomalaisilla ei heidän kanssaan näytä olevan muuta tekemistä, kuin tämän huonosti hoidetun "palstan" nimi, Perussuomalaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan sama kuin monilla täällä kirjoittelevilla syrjäytyneillä, joiden ainoa henkireikä normaalielämän puutteeseen on prussuomalaiset.

        Joku raja tuohon sarkastiseen huumoriin nyt. Kaikki eivät ehkä ymmärrä, että perussuomalaisuus ja normaali elämä ovat toistensa täydellisiä vastakohtia.


    • Anonyymi

      WOKE! Cancel -kulttuuri on juuri tätä sotketaan kaikki parhaaseen mahdolliseen taistolaiseen tapaan ei ole isien opit menneet hukkaan tehkää max paljon tuhoa suomalaisille Lenin-setä venäjällä on nyt tyytyväinen hyödyllisiiin idiootteihinsa
      P.S. ryöstäkää kyläläisten viljat ja kaatakaa heidän maitonsa maahan max bolsevistiseen tyyliin kaikki valta väkivaltaneuvostoille

      • Anonyymi

        "P.S. ryöstäkää kyläläisten viljat ja kaatakaa heidän maitonsa maahan max bolsevistiseen tyyliin kaikki valta väkivaltaneuvostoille"

        Älä hulluja yllytä. PS eli persut keittävät viljasta kiljua vaikka toiset näkisivät vieressä nälkää- Maidot kaadetaan maahan että saavat asioita kiljulleen.


    • Anonyymi

      Jes, persut vs. kommunistit = 15% vs. 85%.

    • Anonyymi

      Aitoa persuilua koko palsta.

      • Anonyymi

        Antipersuko persuilee? Ei, kyllä se on pelkkää hölmöilyä ja sitä on palsta kyllä täynnä.


    • Anonyymi

      Niinpä!!????

      perSSut missään maalla ole olleet,

      Aamuneljästä pelkkää paskanheittoa.

      • Anonyymi

        Putkassa perSSut oli. Aamulla äiti herättää kalijalle ja meno jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putkassa perSSut oli. Aamulla äiti herättää kalijalle ja meno jatkuu.

        Esso aukeaa, vielä 1,5h.


    • Anonyymi

      Palstojen parasta antia: antipersut, antivaparit ...

    • Anonyymi

      Antipersu käyttää persujen kommentointitapaa. Luulisi persun olevan vain iloinen tällaisesta.

      • Anonyymi

        Täsmälleen. Olen kadehtinut persujen kahlitsematonta tyyliä ja nyt on kiva tehdä sitä itse antipersuna. On kivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täsmälleen. Olen kadehtinut persujen kahlitsematonta tyyliä ja nyt on kiva tehdä sitä itse antipersuna. On kivaa.

        Äläs poika yritä viedä valtaa ainoalta oikealta persukommentoijalta.

        Miljoonanikki. (kopio)


    • Anonyymi

      Kopio voi joskus olla parempi kuin aito?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe