Täällä näkyy myös osaamattoman ja välinpitämättömän ylläpidon mahdollistama sekopään terrori palstalla.
Enemmän kiinnostaakin, miksi pitää tällaista palstaa.
Toivottavasti lainsäädäntö muuttuu ja nopeasti, että ylläpito on vastuussa palstallaan levitetystä saastasta.
Onhan tässä palstassakin puolensa. Täällä näkyy miltä näyttää sekopään sotkema palsta.
31
75
Vastaukset
Näyttää joulunajan yksinäisyys olevan tuhoisaa antipersun mielenterveydelle. Taitaa olla jo avun saavuttamattomissa tuokin raukka.
- Anonyymi
Persut ovat olleet maalla joulunvietossa eivätkä ole räyhänneet palstalla,kuten tämä vanha-komuakka joka ei käy koskaan missään istuu koneen ääressä aamusta iltaan ja vielä tytyy yölläkin herätä tekemäss joku järjetön avaus .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ovat olleet maalla joulunvietossa eivätkä ole räyhänneet palstalla,kuten tämä vanha-komuakka joka ei käy koskaan missään istuu koneen ääressä aamusta iltaan ja vielä tytyy yölläkin herätä tekemäss joku järjetön avaus .
Palanneet juurilleen, mahtaako sinä aikana tulla mieleen miksi minä kannatan oikeistoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ovat olleet maalla joulunvietossa eivätkä ole räyhänneet palstalla,kuten tämä vanha-komuakka joka ei käy koskaan missään istuu koneen ääressä aamusta iltaan ja vielä tytyy yölläkin herätä tekemäss joku järjetön avaus .
Vanha demuakka osaa tuoda tampereelle elätettäviä/rikollisia.
https://yle.fi/uutiset/3-11765686 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ovat olleet maalla joulunvietossa eivätkä ole räyhänneet palstalla,kuten tämä vanha-komuakka joka ei käy koskaan missään istuu koneen ääressä aamusta iltaan ja vielä tytyy yölläkin herätä tekemäss joku järjetön avaus .
Ja sinä vahdit uskollisesti, milloin ilmestyy sänkysi alta.
- Anonyymi
Perussuomalaisilla nyt on vaan tuollainen alkeellinen ajatuksenjuoksu, ei se ylläpidon vliinpuuttumisella korjaudu.
- Anonyymi
"väliinpuuttumisella"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"väliinpuuttumisella"
Osaisitko hiukan selittää, miten tuo liittyy aloitukseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"väliinpuuttumisella"
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17248686/koko-joulu-runkaten
Tuossa vain yksi, typerimmistä "rykäisyistäsi", joista on mahdoton Perussuomalaisia "syyllistää". Mielisairautesi ei siis selity mitenkään Perussuomalaisilla, tai heidän alkeellisilla ajatuksenjuoksuilla. Valkeniko? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17248686/koko-joulu-runkaten
Tuossa vain yksi, typerimmistä "rykäisyistäsi", joista on mahdoton Perussuomalaisia "syyllistää". Mielisairautesi ei siis selity mitenkään Perussuomalaisilla, tai heidän alkeellisilla ajatuksenjuoksuilla. Valkeniko?Kuinkahan monta kertaa on ollut vanha-komuakka laatamossa,aivan sairaita avauksia nämä runkkujoulut,mutta tätä kaikkea yksinäisyys teettää,hänellä ei taida olla ainoatakaan kaveria ystävistä puhumattakaan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkahan monta kertaa on ollut vanha-komuakka laatamossa,aivan sairaita avauksia nämä runkkujoulut,mutta tätä kaikkea yksinäisyys teettää,hänellä ei taida olla ainoatakaan kaveria ystävistä puhumattakaan .
Varmaan sama kuin monilla täällä kirjoittelevilla syrjäytyneillä, joiden ainoa henkireikä normaalielämän puutteeseen on prussuomalaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan sama kuin monilla täällä kirjoittelevilla syrjäytyneillä, joiden ainoa henkireikä normaalielämän puutteeseen on prussuomalaiset.
Se on kyllä totta, syrjäytyneet palstalla erottuvat kyllä, nopeastikin.
Perussuomalaisilla ei heidän kanssaan näytä olevan muuta tekemistä, kuin tämän huonosti hoidetun "palstan" nimi, Perussuomalaiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan sama kuin monilla täällä kirjoittelevilla syrjäytyneillä, joiden ainoa henkireikä normaalielämän puutteeseen on prussuomalaiset.
Joku raja tuohon sarkastiseen huumoriin nyt. Kaikki eivät ehkä ymmärrä, että perussuomalaisuus ja normaali elämä ovat toistensa täydellisiä vastakohtia.
- Anonyymi
WOKE! Cancel -kulttuuri on juuri tätä sotketaan kaikki parhaaseen mahdolliseen taistolaiseen tapaan ei ole isien opit menneet hukkaan tehkää max paljon tuhoa suomalaisille Lenin-setä venäjällä on nyt tyytyväinen hyödyllisiiin idiootteihinsa
P.S. ryöstäkää kyläläisten viljat ja kaatakaa heidän maitonsa maahan max bolsevistiseen tyyliin kaikki valta väkivaltaneuvostoille- Anonyymi
"P.S. ryöstäkää kyläläisten viljat ja kaatakaa heidän maitonsa maahan max bolsevistiseen tyyliin kaikki valta väkivaltaneuvostoille"
Älä hulluja yllytä. PS eli persut keittävät viljasta kiljua vaikka toiset näkisivät vieressä nälkää- Maidot kaadetaan maahan että saavat asioita kiljulleen.
- Anonyymi
Jes, persut vs. kommunistit = 15% vs. 85%.
- Anonyymi
Aitoa persuilua koko palsta.
- Anonyymi
Antipersuko persuilee? Ei, kyllä se on pelkkää hölmöilyä ja sitä on palsta kyllä täynnä.
- Anonyymi
Niinpä!!????
perSSut missään maalla ole olleet,
Aamuneljästä pelkkää paskanheittoa.- Anonyymi
Putkassa perSSut oli. Aamulla äiti herättää kalijalle ja meno jatkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putkassa perSSut oli. Aamulla äiti herättää kalijalle ja meno jatkuu.
Esso aukeaa, vielä 1,5h.
- Anonyymi
Palstojen parasta antia: antipersut, antivaparit ...
- Anonyymi
Antipersu käyttää persujen kommentointitapaa. Luulisi persun olevan vain iloinen tällaisesta.
- Anonyymi
Täsmälleen. Olen kadehtinut persujen kahlitsematonta tyyliä ja nyt on kiva tehdä sitä itse antipersuna. On kivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täsmälleen. Olen kadehtinut persujen kahlitsematonta tyyliä ja nyt on kiva tehdä sitä itse antipersuna. On kivaa.
Äläs poika yritä viedä valtaa ainoalta oikealta persukommentoijalta.
Miljoonanikki. (kopio)
- Anonyymi
Kopio voi joskus olla parempi kuin aito?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634