Sivullisena ja vähän järkyttyneenäkin katsoin sivusta, kun uskovaiset naapurin lapset leikkivät pihalla Squid Gamea!! Osa oli tehnyt jopa sarjan mukaisia vaatetuksia itselleen. Miten ihmeessä lapset voi tällaisesta kamalasta sarjasta edes tietääkään, kun se ei ole kovin sopivaa katsottavaa edes aikuisille? Seuraatteko ollenkaan, mitä jälkikasvunne kännyköillään ja tableteillaan tekevät? Oletteko edes tietoisia koko Squid Gamesta, kun vierellä olevat aikuiset eivät puuttuneet lasten leikkeihin millään tavalla. Vai onko se ok, että lapset leikkivät tällaisia kamalia murhaleikkejä?
Squid Game -leikit eivät sovi lapsille!!!
7
423
Vastaukset
- Anonyymi
Netflix ei ole kielletty, telkku vaan on. Haluaisin myös kysyä missä kohtaa Raamattua kielletään marihuanan polttaminen?
- Anonyymi
Minä olin yllättynyt, kun kuulin erään perheen lasten katsovan piirrettyjä. Minun lapsuudessa ei olisi tullut kuuloonkaan.
- Anonyymi
What is it sqit game
- Anonyymi
sqruit gaming tarkoittaa sitä kun nainen skruittaa yhdeksi lihaksi tulemisen aikana
- Anonyymi
Mis on sqit game
- Anonyymi
Kelan tuista voitas järjestää sgiz game-peli,häviäjät ammutaan, voittajat saavat hakea tukia,rahaa säästyy kun useimmat kuitenkin kuolevat
- Anonyymi
Sotaleikit ovat kiellettyjä, mutta oikeaa sotaa puolustetaan kiimassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264721- 162246
- 1942099
- 1071476
- 801389
- 74992
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57977IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2919Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59766