tolppa-sauli

Talojussi

sekoomuksen pressa-ehdokas ei kyllä tarvitse vappunaamaria ollenkaan.
Pelle koko äijä ja on kyllä sen näköinenkin mutrunaama.

9

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • ...näitä "vippaajia...

        ...ennen vappua, vappuna ja vapun jälkeenkin.

        Näitä typeriä solvaajia löytyy kotoa ja kyliltä.

        Eilen oli tällä palstalla hyväksyvä otsikko
        tätä "vippailua" koskien; "Ruotsin valtalehti ilakoi Suomen presidentin vaaleilla"

        Tekstissä sitten keppoisesti kerrattiin näitä valtakunnan juoruja "hotelliöineen" päivineen.

        Eiköhän sovita, että mitataan näitä typeryyksia samalla mitalla koskivat ne ketä tahansa.

        Muutoin joudumme naurun alaisiksi.


      • Kohtuus kaikessa Wappunakin
        ...näitä "vippaajia... kirjoitti:

        ...ennen vappua, vappuna ja vapun jälkeenkin.

        Näitä typeriä solvaajia löytyy kotoa ja kyliltä.

        Eilen oli tällä palstalla hyväksyvä otsikko
        tätä "vippailua" koskien; "Ruotsin valtalehti ilakoi Suomen presidentin vaaleilla"

        Tekstissä sitten keppoisesti kerrattiin näitä valtakunnan juoruja "hotelliöineen" päivineen.

        Eiköhän sovita, että mitataan näitä typeryyksia samalla mitalla koskivat ne ketä tahansa.

        Muutoin joudumme naurun alaisiksi.

        http://www.kossu.org/images/viina/erikoiset_pullot-1.jpg


      • ...mene laskut sekaisin ?...
        Kohtuus kaikessa Wappunakin kirjoitti:

        http://www.kossu.org/images/viina/erikoiset_pullot-1.jpg

        ...täällä ei ole vielä aloitettukaan.

        Suuri pullo Marlin helmeilevää omppuviiniä avataan ystäväperheen kanssa vasta illalla

        Kerroit tuossa aikaisemmin - ihan fiksusti "yksilönvapaudesta ja tasa-arvosta" -
        toteutetaan niitä myös käytännön tasolla.

        Ei kerrata täällä kenenkään typeriä herjauksia.


      • neutraalitarkkailija
        ...mene laskut sekaisin ?... kirjoitti:

        ...täällä ei ole vielä aloitettukaan.

        Suuri pullo Marlin helmeilevää omppuviiniä avataan ystäväperheen kanssa vasta illalla

        Kerroit tuossa aikaisemmin - ihan fiksusti "yksilönvapaudesta ja tasa-arvosta" -
        toteutetaan niitä myös käytännön tasolla.

        Ei kerrata täällä kenenkään typeriä herjauksia.

        kun omppuviiniä juot?


      • Sanat sanojen joukossa
        ...mene laskut sekaisin ?... kirjoitti:

        ...täällä ei ole vielä aloitettukaan.

        Suuri pullo Marlin helmeilevää omppuviiniä avataan ystäväperheen kanssa vasta illalla

        Kerroit tuossa aikaisemmin - ihan fiksusti "yksilönvapaudesta ja tasa-arvosta" -
        toteutetaan niitä myös käytännön tasolla.

        Ei kerrata täällä kenenkään typeriä herjauksia.

        Eihän tässä ketjussa kukaan tunne toisiaan ?


      • Sanat sanojen joukossa
        ...mene laskut sekaisin ?... kirjoitti:

        ...täällä ei ole vielä aloitettukaan.

        Suuri pullo Marlin helmeilevää omppuviiniä avataan ystäväperheen kanssa vasta illalla

        Kerroit tuossa aikaisemmin - ihan fiksusti "yksilönvapaudesta ja tasa-arvosta" -
        toteutetaan niitä myös käytännön tasolla.

        Ei kerrata täällä kenenkään typeriä herjauksia.

        Eihän tässä ketjussa kukaan tunne toisiaan ?


      • Tanja Vanhanen
        ...mene laskut sekaisin ?... kirjoitti:

        ...täällä ei ole vielä aloitettukaan.

        Suuri pullo Marlin helmeilevää omppuviiniä avataan ystäväperheen kanssa vasta illalla

        Kerroit tuossa aikaisemmin - ihan fiksusti "yksilönvapaudesta ja tasa-arvosta" -
        toteutetaan niitä myös käytännön tasolla.

        Ei kerrata täällä kenenkään typeriä herjauksia.

        kanssa. Muista miten Juvalla kävi. Otat ihan yhden vaan ja sitten visusti korkki kiinni.
        Ei ryöstäydy taas käsistä ja sitten taas harmittaa vietävästi. Kepulaiseksihan siinä
        tulee, kuka tahansa heikompi hermoinen.


    • vom

      Äläs nyt, anna Saulin yrittää.Muistais vaan sen KYPÄRÄN pidon!
      vom

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe